Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #120001 üzenetére
Szia!
Nagyon is. 3000 valamennyi híján 600 ezer lesz benne. Soha nem hagyott cserben és bivalyerős 2.0dci motor van benne, igaz gyárilag sem volt lomha, de 2015-ben kapott az ATC-nél egy tunigngot. Elsőre inkább csak azt szerettem volna, ha nem 2 ezer fölött lódul meg, hanem már 1500 körül. Aztán a srác mondta, hogy ezeket a motorokat brutál meg lehet még húzni és nem fog nekik megkottyanni, ráadásul még kevesebbet is fog zabálni, higgyem el.
Oké és mennyi az annyi, amit elbír.? Azt mondja 250 fölé is tudja húzni és 500nm körül, de akkor kell cserélnem kuplungot az biztos. Soha nem hittem el, hogy ebben a dízelben ilyen erőtartalékok vannak eldugva Végül 223 lett és 474nm, amikor szétkapták, hogy kiszedjék az agyát, hát sírni tudtam volna, hogy lesz ebből újból autó. Hát lett és igaz is lett. Az autó szinte minden helyzetben brutálisan megtud lódulni. OBD szerint 0-100 6.34, végsebesség óra szerint 250 felett, gps szerint ez "csak" 240 körül van. Ennyi kilométerrel a háta mögött, még minden gyári, motor bontatlan. Lánc, kettöstömegű, váltó, turbó, pedig ezeket én apránként szépen megvásároltam az évek alatt, hogy majd cserélve lesznek. De ott vannak a garázsban bontatlanul.A futóműve egy fos, kb 50 ezrenként nekem mindig fel kellett újíttatnom, de hát az belefért bőven. Pályára kiváló és csendes társam volt mindig dízel létére. Az utastér zörgésre hajlamos sok ezer hülyesége tudott még az őrületbe kergetni, de azoknak is javíthatóak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- War Thunder - MMO Combat Game
- eFootball
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Horgász topik
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Milyen videókártyát?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen