- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
- Fali konzol lapos tévékhez
- Home server / házi szerver építése
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Apple notebookok
- Plazma TV topic
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #276587 üzenetére
Nem opcio neked is egy ilyen? Igazabol mindenre eleg, ha nem kell rafizetni, akkor meg 10 misivel tobb van a bankban
-
rbalint88
addikt
[link] itt van tboldi ideális kis piros autója, ha nagyon sok pénze lenne
-
rbalint88
addikt
válasz
EQMontoya #276721 üzenetére
Ismeros eleg alaposan korbejarva a temat egy fullos Kamiq-ot valasztott az uj munkahelyen. Elotte Audi A4-e volt es nem panaszkodik, eleg jol megcsinaltak azt a kis skodat. Igazabol boven el lehet vele menni nyaralni spanyolba’ is nyaralni vele (kiuztek spanyolbol vagod, pedig imadom a tapast! - Simpson csalad). Ha eleg egy ceges , akkor a masik
helyetti zsetont allokalnam jatszos autos budzsenek, megvennem az alomautot es szepen egyre hosszabb turakkal epitenem vele a bizalmat.
Egyebkent a vilike altal linkelt bimmerekbol a masodik a G30-as 11misiert az, kell ra egy chip es akkor 30i szintet tud. Nekem ha foldszintes autot kellene mondani, hogy egy autom lehet mindere, akkor az ebbol egy kombi lenne, bilibe ero kezzel M40i, de egy 20i is eleg igazabol mindenre. Ha krumplit is lehet mondani, akkor Macan.
-
rbalint88
addikt
válasz
Kickass #276732 üzenetére
Nem a T-Cross/Taigo merete ez?
T-roc a Karoq-kal van paroban inkabb, nem? Vagy az mar Tiguan, a Kodiaq meg Tiguan AllSpace?EQM: a modell volt a lenyeg. A kek kombi meg elozo gen, nem rossz az se, de az ujabb az nekem az egyik igazi kedvencem. Kiadja feherben is sztem egy jo kerekkel.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #276873 üzenetére
En biztos nem fizetnek ra egy ilyen csumpibb fajta Golfra, jo lesz a Kamiq. Gyorsabban is megjon. Ha viszonylag sokat mentek eccaka, akkor meg az AFS-t (450k) vagy legalabb az automata tavfenyt kerjetek bele (86k).
szvsz ha ennyire racionalisan allsz hozza az autokerdeshez akkor semmi vagy masik ceges
lehet kopkodni az uj autokat sok mindenert, de igazabol egy ilyen Kamiq-kal is elmesz ugy spanyolba’, hogy nem folyik ki az agyad a fuleden, cserebe uj es nem kerul egyetlen tervezetlen forintodba sem, amit a pareves utazoautorol meg a tizeneves csillagrombolorol se lehet elmondani. En ugy latom, hogy nem tudnal jo szivvel szazezreket beleboritani semmilyen hobbiautoba, akkor meg megette a fene az egeszet.
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #277060 üzenetére
Eco modban neha kicsit buta, normalban es sportban jo. Nem a tartossag szobra. Cegesnek tokeletes
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #277297 üzenetére
Honapok ota arulta mar a tulajdonos, tobbszor csokkentett arat is. Valoszinuleg megunta es inkabb eladta kp-ra olcson.
Alusky: kombi sajnos csak az R-bol volt, osszkerekkel es 300-320 loval, hasznaltan is meg eleg szep aruk van.
-
rbalint88
addikt
válasz
pècsimunkás #277302 üzenetére
-36 lo, dizel karakterisztika… az egy sportos utazoauto, az R meg utazasra is alkalmas sportauto
a GTI kombi a ketto kozott lenne, hangulatilag es teljesitmenyben is.
Octavia RS van kb itt teljesitmenyben, de az utazosabbra van hangolva -
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #277727 üzenetére
Ahhoz a keruletbol se kell kimenni, csak el kell guritani egy sarokig es ott nezni a karacsonyfat
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #277851 üzenetére
Kivulrol se rossz, nyilvan nem egy M5 vagy 540i, de helyen kezelve teljesen rendben van. A kulso es a belso hang is osszhangban volt, ha van is hanggenerator, akkor eleg ugyes
Es szepen tol, mint a mozdony
G20-at nezz, ne F30-at. Annyival nem olcsobb, mint amennyivel kevesebbet ad -
rbalint88
addikt
Ja igen, ha mar megideztuk Petyyy-t, akkor: [link] , szivesen
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #278040 üzenetére
Szvsz megeri megvarni. Egyeni szoc problemam, hogy borulest csak szelloztetessel vennek, szerencsere belekerult az is. Jobban is nez ki, fejlodott is, mikozben nem lett dragabb. 👍
Igazabol a kisakkus is boven eleg, 500+km-es wltp-vel az is tud 300-350km-t szabalyos palyatempoval, annal tobbet meg kevesen mennek es birnak egy seggel.
Tenyleg csak a csomagter pakolhatosaga szolhat ellene. -
rbalint88
addikt
válasz
bandus #278252 üzenetére
Kenyelmi szempontbol is megerne sztem, nem csak biztonsagibol:
- idot sporolsz azzal, hogy nem kell parkolohelyet keresned.
- idot sporolsz azzal is, hogy nem kell 3 utcat setalni a kocsiert, mert csak ott volt hely
- biztonsagosabb, mind koccanas, mind lopas szempontjabol (koltsegtol, fejfajastol kimel meg)
- kenyelmesebb, mert kevesbe hideg/meleg az auto, nem azol el
- ved az elemi kar ellen (szinten koltsegtol, fejfajastol kimel meg.
Nekem mar csak a komforttenyezok miatt megerne, a vedelmi resze csak extra orom. Nekem a ceges nem garazsban, csak a zart udvaron all, de ha lenne lehetoseg a hazban garazst berelni neki, esku elgondolkoznek (nyilvan a sajat eGolf menne a garazsba es nem a ceges)
-
rbalint88
addikt
válasz
Dare2Live #278597 üzenetére
1.4/1.5t-gdi mennyire fos? DCT valtokon kivul meg nem voltak orult bajok a cegesekkel. Egyikben 150k+ van es egy trafo halt be, meg most az onindito. A masikon, amire jobban ralatasom van, semmi ilyen gond nem volt, abban az FM antenna szar mar eleg regota (en ezt eszre se vennem, nem hallgatok soha radiot
), meg hat nyilvan csodas utjaink es a 17” felni a futomuvet kicsit megcsocsalja, de ott is ilyen szilent meg toronycsapagy max, az belefer szvsz.
-
rbalint88
addikt
válasz
macilaci78 #278910 üzenetére
Betetlapot tudsz kerni a postan es a biztositok irodajaban is. Meg legyen letoltve a karbejelento app is
-
rbalint88
addikt
válasz
Reggie0 #278968 üzenetére
Ja, asszony ma az eGolffal megelozott Bp-Zsambek-Bp uton kb 10 autot, ot egy se.
Gumiszonyeg: en se vagyok nagy haverja, de a Hyundaiban levo gyarit egeszen kedvelem. Nem budos, nem nyikorog, eleg normalisan is nez ki. A masik kettoben azert gyari vagy gyari jellegu pluss van. Tisztan lehet oket tartani, ugyanugy meg kell kuldeni a magynyomasuval azt is, mint a gumit. -
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #279196 üzenetére
Probald meg az autot is resetelni, nalunk olyan is fordult elo, hogy nem a telefonnal volt baj
-
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #279249 üzenetére
Ezt akartam irni, csak kevesbe latod tole a feklampat. Automatan kell a vilagitaskapcsolot es az megoldja. Ehhez mondjuk nem artana jol konfiguralni, ami alapjan kapcsolgatja a fenyszorot. Pl ne csak seggsotetben kapcsoljon, hanem enyhe szurkuletben is, ha bekapcsol az ablaktorlo, kapcsoljon fenyszorot. VW-nel sikerult, azsiai gyartoknak nem szokott menni annyira.
-
rbalint88
addikt
válasz
Viiktor1989 #279316 üzenetére
Lejjebb van most az arfolyam, ellenben a hasznaltra nem
kell varni tobb mint egy evet es azt meg draga euronal vettek, na meg benne van a nyereszkedes/csodavaras is.
Egyebkent en inkabb 7-est vennek a vegerol -
rbalint88
addikt
Kiprobaltuk ma asszony eGolfjan a felnitisztitot a szallorozsda oldasara. Aztaqwa… volt rajta materia rendesen, megvan az atka a kinti autonak. De most fasza lett. 2800-at hagytunk a kosoban, plusz meg elugraltam
az auto korul vagy fel orat, de vegre megmostam alaposan, nem csak a csapassuk le gyorsan 1000-bol musor volt.
- landzsas mosas, felni es gumi (sajat) kefevel is
- behabozas, atdorgoles szivaccsal
- oblites
- befujas felnitisztitoval, attorles mikroszalassal
- alapos oblites
- szarazolas
- gyorswax, gumi- es muanyagapolas.
Legkozelebb tavasszal leszek ennyire alapos
Tel elott majd meg annyit csinalok, hogy a kerekeket megcserelem a tengelyek kozott, es belulrol is megtakaritom a felniket. -
rbalint88
addikt
válasz
grizlisandor #279640 üzenetére
Tokorru a gyarto, hogy nem gyujtashoz kotott a szivargyujto mukodese
-
rbalint88
addikt
válasz
K Norbi #279715 üzenetére
Hat mondjuk egy vilagbajnok negyes Golfbol en se piszkalnam a Teslat bottal se
Qru: a hatotav nem para, hanem adottsag, eleg jol tervezheto, olyan, mint a tankolas - csak tovabb tart.
otthoni tolto nelkul en se eroltetnem a villanyost. Vagy legalabbis azert nem, hogy olcsobb legyen jarni vele. Ha jobban passzol a felhasznalashoz (foleg varos, sok rovid ut, ami nyirja a technikat) es konnyen megoldhato a toltes (kozel van, bevasarlas alatt toltesz, meloban toltesz), akkor igazabol nem plusz nyug, elvegre tankolni is el kell menni.
-
rbalint88
addikt
válasz
K Norbi #279722 üzenetére
Gondolom a szomszed akkor proba nelkul vette meg. Ha akkora szarnak erezte 3 honap alatt, hogy eladta, akkor meg se kellett volna venni
mondjuk az A7 egy par kategoriaval feljebbi auto, lehet nem ilyesmihez kellene hasonlitani.
A feleslegesen nagy teljesitmennyel egyetertek, de sajnos ezzel lehet eladni r=1 usereknek.macilaci78, sylex: nagyobb kategoriabol mindkepp szomoru lesz a kep, ha alacsonyabba ulsz at, akkor is ha joval ujabb.
szada85: ha nem jarsz sokat dugoban, akkor max a tobb sebesseg->hosszabb attetel->alacsonyabb fogyasztas es zajszint szol az automata mellett. Ja meg a kickdown
-
rbalint88
addikt
válasz
daneel_hu #279850 üzenetére
Milyen szep is az, amikor a sokadik tulaj sziv, mert hozza mar nem vagy hianyosan er el az info, hogy pontosan milyen riasztorendszer van telepitve
Szvsz a casco tobb problemara nyujt megoldast, plusz problemaforrasok beepitese nelkul, meg talan mar nem annyira divat autot lopni, mint 10-20 eve, ellenben a riaszto a toreskarok ellen nem ved, amik viszont sokkal dragabbak lettek. -
rbalint88
addikt
válasz
kecsu10 #280291 üzenetére
Altalanos autoipari trend z olcsositas, silanyitas. Nem orokkevalosagnak keszulnek mar az autok, illetve a 80-as, 90-es, 2000-es evek elejenek legendas tartossagu azti sem ezert lettek olyanok, mert az orokkevalosagnak akartak gyartani, hanem mert nem tudtak annyira modellezni, hogy meddig lehet elvekonyitani a dolgokat.
A heten ultem uj S680 Maybachban, elozo generacios GLS 350d-ben es egy eves EQA-ban. Ha zongorazni tudnam a kulonbseget, eleg jol megelnek beloleaz EQA ajtaja budihanggal csukodik, a belsejeben is nagyon keresni kell a premium erzest, ehhez kepest az arat elszalltnak tartom. GLS-ben van majdnem 200k km 5 evesen, de eleg buszke, az mar tenyleg premium szint, mindenben van anyag, nincs elsporolva. A Maybach az nyilvan meg ettol is feljebb van, de messze nem indokolt mar az arkulonbseg, persze a vasarloreteg is sokkal szukebb, ez eleve soforos auto, szerintem anelkul nincs ertelme. Ha megengedhetszp magadnak sofort, meg ilyen erteku autot, akko persze miert ne, termeszetesen fejedelmi a kenyelem a jobb hatso ulesen, de hogy ez hol er meg egy S osztalyhoz kepest 20-30milliot meg egy sofort, haaaat. De foleg inkabb egy E osztalyhoz kepest 50 milliot, mert az is annyira top manapsag, hogy realisan annal tobb nem kellhet. Az uj C-re meg nagyon kivancsi vagyok, azt mindenki dicseri, de pont emiatt kihulni sincs ideje egyiknek se, olyan gyorsan elviszik
Tesla nem hagyomanyos autogyarto, qc teren kell meg nagyon sokat fejlodniuk, de az erdemeiket se szabad elvitatniaz biztos, hogy alaposan felraztak a teljes autoipart es ehhez nagyon kellett Musk kompromisszumkeptelen egoszemu orult hozzaallasa is.
Oras vonalba ne menjunk bele, van arra kulon topik, de inkabb ott se sz.rjunk bele a ventillatorba.
Breitling amugy nem rossz, de a W124 idoszakaban egy tokozoceg volt, semmi extran kiemelkedo dolgot nem raktak le az asztalra, de a kvarcvalsag idejen ez a svajci oraipar tulnyomo tobbsegerol elmondhato
-
rbalint88
addikt
válasz
kecsu10 #280301 üzenetére
Szvsz pont az E34-es 5-ossel ert oda a BMW, hogy egy lapon lehetett emliteni a Mercivel, mint csomagot, csak mas iranyba huzogatott potmeterekkel. Audi 100 meg valoban le volt maradva, ok a 97-es C5 A6-tal erkeztek meg igazan a jatekba, ket generacioval kesobb. Merci a W210-zel rontott sokat (vizbazisu festek, rozsda, lebomlo kabelkoteg), ott tenyleg visszaleptek.
Szerintem ezek voltak a kiemelkedo modellek:
W124, W213, E34, E39, F10, G30, A6 C5, C7
Szvsz a most futo generacional a BMW a legjobb csomag, a Merci is nagyon jo, csak tularazott, az Audi meg az uj belterrel elvesztett, szvsz az a dizajn gagyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Ukrajnai háború
- Gaming notebook topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Shell script topik
- Linux Mint
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Fali konzol lapos tévékhez
- További aktív témák...