- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#16741888
törölt tag
Igazad van, de ez a mostani trenddel összefügg, egyszerűen röhögnöm kell, a sok tunignújságban, van porba ültetett, agyonspoilerezett, ''stríítrécinges'' autó.
Amikor a teljesítményhez érnek akkor 75ló....
Na az ilyenektől hánynom kell. A mostani Vw depoban is van egy Golf I a gazdája szinte mindent átvett a GTI testvrérétől, merthogy ez nem egy GTI hanem egy 1.6diesel volt. Aztán rájött mekkora segg és visszacsinálta az egészet, de a Scirocco sportkormány az megmaradt, mondván mekkora gizda ő...
Tehát ezzel azt akartam mondani ,hogy nyilván a piac ''teljes'' lefedése a cél, pl. egy ilyenben el tudok képzelni egy 50éves urat, akihez közel áll a diesel, és elmondhatja magáról hogy GTIben ül.
vagy a fiatal strítrészinges gyereket, akinek csak jól el kell kenni a száját... Egy olyat mint amit fent vázoltam.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz zoley[HUN] #1974 üzenetére
Ne igyál rá mérget, haverom apósa 50fölött van, és 400lovas Imprezaval közelekedik, és aktiv klubtag, minden buliban és autós örültségben benne van.
-
-
#16741888
törölt tag
Csak zárójelben mondom, meg érdekességként, hogy akár a Honda is csinálhatna egy Civic GTIt mert a VW annak idején nem védette le a GTI nevet, mert nem gondolták hogy ennyire sikeres lessz. Aztán amikor mások is elkezdték hasnálni, már nem tudták. vagy már levan védve nem nincsen asszem még mindíg...
-
#16741888
törölt tag
-
#16741888
törölt tag
válasz hobizoli #2048 üzenetére
Tökéletesen iagazad van. Ezeket én is nagyon utálom, illetve nem utálom csak röhögök rajta. A minap a haverral röhögtünk de nagyon, képzelj el egy Skoda Fabiát rohadt nagy de tényleg rohadt nagy DTM szárnnyal, kiszélesitéssel, specko fronttal, kilincs nélkül... Ja és kb akkora kályhacsővel a végében, mint a gazdája feje.
Még mindíg egy Skoda Fábiáról beszélek jelzem.
Ennek a maximális ellentéte a ''Kis Audi'':Bővebben: link
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz Don Vittorio #2097 üzenetére
na azért, arra ne vegyél mérget hogy ez megeszi az RS4et, gyorsulásban biztos nem és talán végsebességben sem, lehet hogy jobb a futóműve ahogy mondtad, de az akkor is AUDI. Mondjuk én még eggyiket sem vezettem, de így asszem AUDI, még az ára is valahol ott van
Arra leszek kiváncsi milyen lesz az új RS nek a kompresszoros verzsönje. A tuningcégek biztos meg fogják csinálni, de ha ők véletlenül, kihagynák ezt a zicert akkor, még mindíg ott a Kapitány.... -
#16741888
törölt tag
válasz Don Vittorio #2110 üzenetére
Én hiszek neked maximálisan, mert ugye nekem még eggyikkel sem volt sajnos tapasztalatom.
Azt azért ne felejtsd el hogy újjonan nem lehet kapni a ''régi'' RS4et, mert ugye egy teljesen limitált darabszámú dolog. Ha jól tudom csak 2001ben gyártották, ebben sajna nem vagyok biztos majd utánanézek. Egy nagyon jól tartott 2001es kerül 40ezer euroba kb. Tehát tényleg drágább egy picivel mint a NISSAN.
Mondjuk ez szerintem annyira izlés dolga, én soha nem vennék japánt te meg németet, szerintem ebben meg is eggyezhetünk. -
#16741888
törölt tag
válasz Don Vittorio #2112 üzenetére
És ez nagyon nincs is így jól hogy nem limitált darab lessz. Aki meg akarta, az eddig is kapott szépet, használtan is, aki meg csak eldönti hogy vesz egy gyors autót, ne járjon, RS4el, az vegyen inkább M3at vagy M5t.
Hiába a piac érdekek. De miért kell a régi hagyományokat felrugni. Mondjuk ez már úgyse igazi RS, turbo nélkül.
Bocsi, csak feltételeztem, mert ez általában így van, pl, haverom amcsi autós, soha nem venne európait vagy japánt, a másik, japán autós, ő meg ''amcsit'' nem venne, bocs akkor te egy idítő kivétel vagy. -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2114 üzenetére
Újjonan még nincs RS4.
Az alig használtat meg 10milkáért megkapod ami gyakorlatilag új állapotban van, 30ezer kilométert írnak, leeht hogy vissza lett pörgetve de nem hiszem hogy annyira nagyon használt lehet.
Szerintem ebben ne fogadjunk hogy ha mindkettőre mondjuk 10 milkát ráköltenénk, akkor melyik hol lenne. Az tény hogy az új RS4 kurva drága lesz, a régit meg nem lehet újjonan kapni tehát az összehasonlítás picit sántít, még.
Picit más:
Egyébként ha csak megnézed ezt a tabellét, akkor láthatod hol vannak az Audik és hol van vannak a többiek. Mondjuk jó az tény hogy nyilván egy tőlünk fejlettebb nyugati országban nyilván más lenne a helyzet mert ott megtudnának fizetni egy full tuningos rakettát, ellentétben velünk
Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2116 üzenetére
Figyelj adva van egy nagyon nagy 25éves tradiciókkal rendelkező, hagyomány(quattro) ami ugye szintén turbos volt anno jórégen...
Az Audinak rohadt nagy tapasztalata volt a turbos motorok gyártásában, talán az eggyik legnagyobb, amikor az RS2t kiadták(szerintem te még jobban tudod) elég nagy szó volt egy 2.3as motortól 320ló, gyártottak belőle 2300darabot, aki megvette tulajdonképpen egy akkora kuriózumhoz jutott amilyennel csak kevés autó rendelkezik.
Az Rs4 már higult formában jelentkezett többet is gyártottak belőle, de az autó megőrizte a kuriózum jellegét, pl egy M3 soha nem volt olyan kuriózum mint egy RS4.
Az újból, meg csináltak egy 4.2es tucatautót.
Mndom, aki nagy teljesítményű szívómotort akar az vegyen M3at. -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2126 üzenetére
Nem tucat autó az tény de akkor is általánosabb.
Nem egy különc dög, mint az apja, meg a nagyapja. És nekem iagzából ez a bajom, semmi más.
Régen mindíg azt mondták hogy az amcsikra jellemző a megalománia, szerintem napjainkben átvették ezt a németek, ahogy egyre másra egymás fölé licitáltak köbcentiben, és ebben volt kivétel az AUDI mert sokáig, a 4.2es motorjuk volt a csúcs. Most meg már ők is 6000. Peeersze, 12henger meg 48szelep. Csak győzze az ember cserélni. -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2130 üzenetére
szerintem erre aválasz egyszerű, szélesebb körben akarják elérhetővé tenni a gépet. Azzal azért természetesen tisztában vagyok, meg a jelek szerint ők is, hogy a turbomotor nagyobb törődést igényel, és ha elromlik nagyobbak az alkatrészköltségei is, illetve költsége.
Ezért inkább hagyták a fenébe az exkluzivitást, meg a különcséget, megnézték milyük van ami jó 4.2es moci, beleraktak még pár lóerőt, és elnevezték RSnek Ez jó mert végülis nem lett egy rossz autó(bár én még nem próbáltam, meg más se), viszont a hagyományokat eggyáltalán nem viszi tovább. És itt elérkeztünk a legnagyobb problémához, tökéletesen szuper, meg tetszik meg minden csak miért RSnek hívják?
nevezték volna el R4nek és kész, és csináltak volna egy újjabb 2500 darabos RS Topp szériát ksi köbcentivel turbóval.
Most én is kérdeznék, annyira rossz dolog lenne az a turbo akkor pl. a Subaru miért nem gyárt,(hasamra ütök) 3ezres 300lóerős szívómotort? -
#16741888
törölt tag
Az eddigiek sem voltak éppen, szépségkirályok, de aranyos szolidak maradtak, és mégis előbb utóbb megfogta valami az embert bennük. Így visszagondolva, gyönyörűek voltak.
na de ez, hát egyszerűen valami undorító! Miért kell elrontani azt ami jó?
Tudnék pár példát sorolni, kezdem Seat teljes paletta,Fiat Stilo Punto, BMW 5-7 meg a 6os is, most az Impreza is
Hát komolyan mondom, az eggyik szemem sír a másik nevet, egyfelől rohadt szar hogy nem terveznek végre egy épkézláb desingt, (mondjuk az új Audi tetszik) de másik oldalról jó mert nem tetszik és így default az ''előbbi'' modelt akarja az emberfia megvenni, ami rendkívül jótékony hatással van a pénztárcánkra. -
#16741888
törölt tag
Egyre inkább a mániám lesz, ha lenne pénzem vennék eyg Audi 90 quattrot, és alábasznék airridot, tök poén lenne belülről vezérelném, ha autópáláyn megyek leengedném, a Soroksárri útra fel, ha meg horgászni mennék akkor meg még feljebb. Olyan lenne mint egy terepjáró gyakorlatilag, mert nem akadnék nagyon el a 4WD meg a difizár miatt.
Ugyanakkor meg a találkozókon én lennék a gizda a lowrideremmel.
Nem rossz dolog ez a légrugó. -
#16741888
törölt tag
válasz _Volkovy_ #2185 üzenetére
Inkább, de gyártották ezt nagyobb motorral is.
mindjárt mutatom, pont tegnap láttam
MOD: ha FIAT és régi akkor inkább ez, nem taljesen olyan amit te mutattál de legalább régi és kocka:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz _Volkovy_ #2192 üzenetére
igen, pontosan, bár az is inkább keleti, de ez attól függ merre indulunk el, és induljunk inkább nyugat fele. Tehát, igen az még mindenképpen hiányzott a listából.
Másrészről meg msot olvasom hogy az új RS4es Audi ''csak'' 70k lesz. Azt hittem minimum, vagy 100ezer.
Mennyi is az új 350Z? -
#16741888
törölt tag
Ez üzlettől függ, ha arra gondolok, hogy 1hónapja majdnem vettem egy szinte makulátlan első tulajtól származó Ies Sciroccót 100ezerért, és akkor még ha mindent leveszünk 400ezer mindenképpen marad csinosítani, akkor nem lett volna az rossz bót.
nagyon sajnálom hogy az üzlet előtt összetörte a gazdája. -
#16741888
törölt tag
Bővebben: link
teccik, Jézusom, mit mehet ez az autó negyed mérföldön?? 0-100 szerintem 3.5alatt van komoly nagyon azért.
Ilyenkor basznám szét az összes regadós köcsög fejét:
Bővebben: link
az ilyen autókra valami szabályt kéne hozni, mert ilyet magyarországon nem lehet kapni, Németbe se nagyon, és itt van gyönyörű állapotban, mondjuk pénzem nincs, de ha lenne akkor se hozhatnám be.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
A neve, így van, ha másnak hívnák, akkor leszarnám, nem is foglalkoznék vele, eggyel több autó a modellpalettából. de így??
egy fantasztikus autót így megcsúfolni. ne már, ez undorító.
És annyira átátszó hogy csak pénzkeresési célzattal nevezik el így. Azt hiszik ha az emberek látják hogy Corrado, akkor meg is fogják venni.
Ez a legegyszerűbb. Elmennek a jó francba. -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2327 üzenetére
jáj, a rendőrök.
Ez egyébként tényleg így van, és egy rohadt köcsögök. faszom, trafipaxolnak Taskonyban, de nem ott, ahol 1hónap alatt 1halálos, meg egy súlyos gázolás történt, hanem a falu végén, természetesen a 40venes tábla után, és aki 48al megy, az már köcsög. elmennek a picsába, azokat basztatják akik 48al mennek?? egyszer valahogy ki fogok velük pedig baszni. Mint a motoros haver. Kiló90el elficcent előttük, rendszám a motor hátulján ugye, a trafipax meg csak egy irányba mér. nem is csináltak semmit, nem is vettek tudomást róla. Az igazi gyorshajtókra persze basznak. -
#16741888
törölt tag
válasz _Volkovy_ #2334 üzenetére
Mér az mindkét oldalt, de megállítani, értelem szerűen csak azt tudják amelyik az ő sávjukba megy, a másiknak megy a csekk. Egyébként csak egy jótanács, 30mphre van állítva a trafipax, ami ugye 48, 49nél már megállítanak, alkudozni felesleges mert elmenti az egész eredményt, tehát a zsaru sem tud csalni, úgy képzeld el a traffit, mint egy lézersávot, az úton, átmész rajta és gyorsabb mint a megengedett akkor lekettyen neked...
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2359 üzenetére
vazze, te gondolatolvasó vagy??
pont ezt kerestem 3perccel ezelőtt, és mérgelődtem is hogy miért nincs fenn a VW honlapján.
Figyelj, te mint régi viszonylag belsőbb ember, remélem tudod hogy pl. a GTI árak miért nincsenek fent? Meg a 2ezernél nagyobb modellek se? Leszámítva a W8at... -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2397 üzenetére
Igen láttam már. mondjuk akkor sem rossz.
Én a Suzuki helyébe csinálnék az új Swiftből is egy Sondermodellt, hayabusa blokkal., és versenyképes áron árulnám, szerintem lenne rá piac. Azt a viszonylag régi blokkot úgyis olcsó már nekik gyártani, és ennek ellenére egy kiforrott konstrukció.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs