Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    válasz csonter2 #16673 üzenetére

    Ha még garanciális és IdeaPad, akkor:

    LENOVO termékek bejelentése Tel:+36-23-801-729

    A fenti szerviz az alábbi termékcsaládjainkra vonatkozik:
    Lenovo notebook termékcsalád összes tagja (G, S, U, Y, Z, Flex, Miix, Yoga, B & M)
    Lenovo desktop termékcsalád összes tagja (A, B, C, Q, H & K)
    Lenovo tablet: A, S, Yoga termékcsaládok
    Lenovo okostelefon: Vibe, S, P, A termékcsaládok

    A Lenovo termékek garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

    Pick-up and return szolgáltatás igényléséhez futárigényét elküldheti számunkra a következő email címre is: lenovo@tmx.hu

    Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:

    Gyári sorozatszám
    Felvételi cím
    Kontaktadatok: e-mail, telefonszám
    Részletes hibaleírás
    Számlamásolat és garanciajegy

    Javítás alatt lévő készülékéről a leadás helyén, vagy a TMX szerviznél érdeklődhet emailben az info@tmx.hu címen, vagy telefonon (+36-23-801-729).

    A vásárlás helyén történő leadás esetén kérjük a leadás helyén érdeklődjön.

    A javítás befejeztével az MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról az Ön által megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.

    A szerviz technikai jellegű segítségnyújtást nem tud biztosítani.

    Szolgáltatások és jótállás

Új hozzászólás Aktív témák