Hirdetés
Hirdetés
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
PROHARDVER!
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
edgR
őstag
válasz Janaboy #35893 üzenetére
A telefonos supportól beszélek: akik segíteni próbálnak, azt sem tudják rendszerint, hogy miről van szó. Azt hiszem még Láz is említette, hogy felhívta őket a dupla leemelés kapcsán, és nem tudtak segíteni. Ez természetesen összefügghet azzal, amit említettél, illetve, ha valóban bankkártya/bank specifikus a probléma.
De az még a jobbik eset, ha fel tudsz hívni bárkit, mert volt, hogy szó szerint fél órát vártam, akkor sem vették fel a telefont.
Én két esélyt adtam nekik még évekkel ezelőtt, aztán amikor kiderült, hogy dilettánsokkal társalgok, azóta kizárólag írásban kommunikálok, ha szükség van rá. Az emailekre eddig kivétel nélkül viszonylag gyors és meglepően szakszerű válaszok érkeztek, úgyhogy azon az oldalon én nem ütköztem problémába; ezért ezt erőltetem.
Azt hiszem egyet érthetünk abban, ha egy cég kapásból hárít, másra tereli a problémát, elzárkózik, és azt mondja, hogy "nem a mi oldalunkon van a hiba", annak ellenére, hogy egyébként egy folyamatban lévő szereplő, akkor az eleve visszatetsző a vásárlók felé.
Mondom ezt úgy, hogy évente milliókat hagyok a Legonál.Az én véleményem az, hogy a "nem a mi oldalunkon van a hiba" erősen kérdéses a szóban forgó weboldal kapcsán. Szintén nem szeretnék megbántani senkit, de réges-rég eljárt felette az idő, és egy ilyen nívós (és nyereséges) cég tehetne annyit, hogy nem egy technikailag 2000-es évek elején megrekedt oldalra ereszti rá az akciókra rácuppanó vásárlóit.
A DPD-vel való szállíttatás ugyanez: leszarják, nekik kifizették, majd a futárszolgálatra lehet mutogatni, meg ismételgetni, hogy "nem a mi oldalunkon van a hiba". Ki szerződött azzal a futárszolgálattal? Ki tartja fenn velük továbbra is a szerződést a panaszáradat és a rengeteg visszaküldött készlet ellenére? Nem hiszem el, hogy nekik ez így nem veszteséges. Most megint megnéztem, a GLS még olcsóbb is. Arról nem beszélve, hogy - ahogy itt korábban páran rajtam kívül is említették - velük még 1x nem volt gond, ott valóban ajtótól ajtóig szállítanak, és nem dobálnak hűtőszekrényeket meg mosógépeket LEGO-s dobozokra; meg elvárják, hogy én csoszogjak oda a kocsihoz zuhogó esőben, hogy ő tudjon a haverjával telefonon beszélni úgy, hogy ne ázzon meg, elszívhasson egy cigit, utána meg a kezedbe adja a csomagod. Ez épp egy múlt heti történet. De sajnos én sem tudom 100%ig elkerülni őket, főleg, ha olyan bolttól rendelek, akinél még nincs tapasztalatom, hogy a magyar oldalon melyik futárszolgálattall szállíttat. De ilyen esetben csak olyasmit rendelek, aminél nem számít a doboz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen