- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
CharlieBebit
csendes tag
Hellosztok,
A problémám abból adódik, hogy írtam egy programot Visual C-ben, amely tökéletesen kezeli a DirectInput-on keresztül a billentyűzetet, egeret, joystick-ot, stb...
...amikor próbáltam ugyanezt a programot lefordítani LCC-Win32 alatt, akkor tökéletesen, hiba nélkül le is fordította...
Viszont amikor futtatom a programot, akkor kiírja a következő hibaüzenetet:
"Az eljárás belépési pontja (c_dfDIJoystick2) nem található a DLL-ben (DINPUT8.DLL)."
Ugyanezt eljátsza mind a "c_dfDIKeyboard"-ra illetve a "c_dfDIMouse"-ra is... ...melyek a "SetDataFormat" utasítás paraméterei lennének...
A gépen DirectX 9c van telepítve...
Előre is kösz mindenkinek a hozzászólását, remélem megoldás is lesz majd közöttük !
ui.: írtam már levelet Jacob Navia-nak is, aki létrehozta az LCC-Win32-őt, de gondolom kisebb problémája is nagyobb annál, hogy ilyenekkel foglalkozzon...