- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Steam Deck
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Projektor topic
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Aktív témák
-
CharlieBebit
csendes tag
Hellosztok,
A problémám abból adódik, hogy írtam egy programot Visual C-ben, amely tökéletesen kezeli a DirectInput-on keresztül a billentyűzetet, egeret, joystick-ot, stb...
...amikor próbáltam ugyanezt a programot lefordítani LCC-Win32 alatt, akkor tökéletesen, hiba nélkül le is fordította...
Viszont amikor futtatom a programot, akkor kiírja a következő hibaüzenetet:
"Az eljárás belépési pontja (c_dfDIJoystick2) nem található a DLL-ben (DINPUT8.DLL)."
Ugyanezt eljátsza mind a "c_dfDIKeyboard"-ra illetve a "c_dfDIMouse"-ra is... ...melyek a "SetDataFormat" utasítás paraméterei lennének...
A gépen DirectX 9c van telepítve...
Előre is kösz mindenkinek a hozzászólását, remélem megoldás is lesz majd közöttük !
ui.: írtam már levelet Jacob Navia-nak is, aki létrehozta az LCC-Win32-őt, de gondolom kisebb problémája is nagyobb annál, hogy ilyenekkel foglalkozzon...