Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bexinho23

    őstag

    Sziasztok!
    Korábban már írtam az esetemről, viszont most elveszettnek érzem magam az ügyben.

    Nyáron hátulról belém jöttek, elismerték. Megbíztam egy helyi karosszériást, aki meghatalmazással átvállalta az ügyet. Noha majdnem 2 hónapig elhúzódott a javítás, de szépen is dolgoztak (bár akadnak apróbb, átlagos szemnek nem feltűnő szépség hibák), mindennel elégedett vagyok. Mivel hivatalosan nem kaptam semmilyen visszajelzést az ügyről a kárt okozó biztosítójától, gondoltam rájuk írok, rákérdezek, hogy kaphatok-e elektronikusan az egész ügyről számlát/számlákat. Nos 1 hét elteltével annyit válaszoltak vissza, hogy az ügyben kifizetés nem történt, a meghatalmazott nem küldött nekik semmilyen számlát, így az ügyet zárták.

    A kérdésem az, hogy ez most mi? Nem volt kifizetés, az autót megfelelően javították, elvileg mindenki boldog. A környéken elég ismert műhely, apa-fia viszi, nem egy pénzmosoda jellegű zugműhely.

    A jövőben nekem lehet ebből bármi ügyem? A gépjármű lekérdező rendszerben nincs az autó adatainál, hogy károsult voltam. Vagy itt csak akkor lesz bejegyzés, ha károkozó voltam?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák