Hirdetés
- iPad topik
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nikon DSLR topik
- Milyen videókártyát?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Fokozatosan bővül a Tecno Spark 30 széria
ma A belépő szintű Spark 30C-t a Tecno Spark 30-as alapmodell követi.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
Új hozzászólás Aktív témák
-
jbnd-007
tag
24 éve vettem utoljára autót, most próbálom lekövetni azt a néhány apró változást, ami azóta történt. 2017 körüli i30/ceed vonalon keresgélek, bár a szerelőm azzal fenyegetett, hogy sokat fogunk találkozni, köhögjek ki inkább többet egy Aurisra. Igaza van a szerelőmnek?
Nem megyek sokat, évi 10 ezer és általában hosszú utakra, bevásárlásra van egy kis Suzuki. Eddig azt szűrtem le, hogy a dízel lenne a jó választás, vagy második helyen a szívóbenzines, mert a turbós motor állapota nagyon függ attól, hogy helyesen vezették-e. Szerintetek?
-
jbnd-007
tag
válasz macilaci78 #6542 üzenetére
Köszi, nézegetem amit csak lehet, de nem vagyok egy nagy autószakértő, egy extra pohártartóval hamarabb el lehet adni nekem egy autót mint valami motorjellemzővel.
Amin mostanában meghökkentem, az a motorok természetes olajfogyasztásának mértéke. Hogy két olajcsere között ha belemegy 5-10 liter az normális. Na most én az öreg Volvómon 24 év alatt háromszor néztem szerintem olajszintet, ebből kétszer a múlthéten, mert most először lett alatta olajfolt.
Szóval lesz mit megtanulnom, és emiatt kicsit félek is a dízeltől, mert az még nem volt és nem biztos, hogy ott felismerem a jelét, ha valamivel foglalkozni kellene. Mint például az izzítógyertya, amire pont a ceedvadász írja, hogy még hibakódot sem ad, ki kell szerelni megnézni néha.
-
jbnd-007
tag
válasz racskobalazs #6544 üzenetére
Hát igen, úgy tűnik, az autóipar nagyon szenved, hogy olyan motort gyártson, ami megfelel a mai normáknak. Bár épp tegnap találtam egy dátum nélküli írást, miszerint a kávédaráló mégse váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Nem tudom, tényleg igaz-e, hogy véget ér a turbós korszak.
-
jbnd-007
tag
Ha már ceedvadász, ez az írása eléggé elvette a kedvem a dízeltől is meg a TGDi-től is. Meg úgy általában az egész EURO6-tól a részecskeszűrő regenerálással együtt. Melyik évjárattól vannak az EURO5-ös motorok?
-
jbnd-007
tag
válasz macilaci78 #6547 üzenetére
Automata váltó mennyire kockázatos manapság szervizelés szempontjából? Az váltana helyettem a megfelelő fordulaton. Amúgy is lusta vagyok már váltogatni, régóta szerettem volna automatát.
Na meg az is vonzó, hogy akkor több száz hirdetés helyett csak ötöt kell átnéznem.
[ Szerkesztve ]
-
jbnd-007
tag
Megjött az ítélet a szervizből, szerencsére csak kuplung oldali szimeringet kell cserélni, nem kell elkapkodnom a vásárlást.
Ez már a harmadik váratlan probléma 24 év alatt, botrány.
(De komolyan, marha nagy mákom volt ezzel a kocsival szerintem, pedig már Angliában szerelt Volvo S40, nem svéd.)
-
jbnd-007
tag
Mintha az én Volvómat írnád le. Nagy melegben állva vagy alapjáraton gurulva a klíma ugyanígy majdnem lefullad, aztán meg bőszen túráztatja a motort. Annyi különbséggel, hogy nem 750-en, hanem 2000-en. Sőt, néha pirosnál le is fulladt már. Gurulva meg a klíma képes annyira lefojtani a teljesítményt, hogy részben elmegy a szervó a fékből és taposni kell. Volt már, hogy a horvát határhoz érve már attól tartottam, még lelőnek itt nekem, ahogy bömbölő motorral gurulok oda.
A hatodik évben jött elő. Ez az egy bosszantó gyári hibája van, bár állítólag szoftverfrissítéssel javítható lenne. Csak ezeknél a régi modelleknél még 1:7 az esélye, hogy nem sikerül a frissítés és akkor komplett motorelektronika csere a megoldás. Legalábbis márkaszervizben. Lehet, hogy egy tuning cég meg tudná oldani.
[ Szerkesztve ]
-
jbnd-007
tag
-
jbnd-007
tag
Egy i30 és egy cee'd tulaj volna olyan kedves és megmérné nekem, hogy milyen hosszú tárgy fér be a csomagtartóba ha a hátsó ülést lehajtjuk? Sehol nem találtam meg ezt az adatot.
-
jbnd-007
tag
válasz vihartigris #6625 üzenetére
Igen. Arra vagyok kíváncsi, hogy befér-e a biciklim.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen