Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Surfym@n
senior tag
Sziasztok. Tudtok Bp belvárosában mondani egy szervizt, aki a Hudora Big Wheel 205 rollerem kerekének a belsőjét kicseréli? Sajna rossz a szelepe, 2 nap alatt elmegy belőle a levegő
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
Sziasztok, 2 napja vettem egy pro2-es Xiaomi rollert. Ami azonnal feltűnt, hogy miközben tekertem a kormányt, érezni, hogy darál (talán) a csapágy. Lehet ezt állítani valahol (valszeg túl feszes), vagy egyből szervíz? Ha szervíz, akkor hova érdemes/kell menni vele?
Szereztem még 220v-nál 13e-ért egy xiaomi elektromos pumpát, nagyon jó cucc, csak ajánlani tudom mindenkinek.
Tegnap voltam az urbanpandas boltjában, s vettem pár hasznos kiegészítőt: szilikonsapi a gomb+kijelzőre, alu védőlap a roller aljára, hordtáska meg sisak.Jövőben lesz náluk monorim lengéscsillapító szett előre + hátra, lehet upgrade-elem velük a rollert. Ti mit gondoltok róla? Megéri belefogni? Gari ugrik tőle?
[ Szerkesztve ]
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz balintka #8443 üzenetére
sajnos az urbanpandas webshopjában nem találtam meg, de mikor a boltban voltam náluk, akkor ott személyesen tudtam venni, s kb 5-10 db még van nekik. kb 8e Ft, 2-3mm vastag, lyukak pontosan a csavarok helyén vannak. Így azért bátrabban veszem a nyakamba a várost :)
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz laskr99 #8449 üzenetére
Ma mentem megint egy 9-10 km-t, most már kisebb az "akadás" mértéke a kormánynál. Lehet még "bejáratós"
más:
Tegnap feltettem rá a Gilberth Francisco legfrissebb fw-ét ( [link] ), így alattam most 32-33-al hasít a szekér (laptoptáskával és ruházattal kb. 100kg vagyok).Megnéztem a monorim első felfüggesztésével kapcsolatos szerelős videót ( [link] ), következő hónapban ez lesz a következő beruházásom Bp-re hasznos lesz, sok macska- és térkő meg a fekvőrendőrök és padkák miatt.
[ Szerkesztve ]
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
-
Surfym@n
senior tag
válasz Skynet258 #8469 üzenetére
én is 6bar-ra fújom, ha bejön a kánikula, akkor visszaveszek 3-4 tizedet. Ha cserélsz belsőt, akkor jól hintőporozd be, felnit is és a külsőt is. Nyomj bele egy fél flakon slime-ot is, aztán akkor defekt után még lesz tartása a keréknek.
Én most tervezek 10 coll-os kerekekre áttérni, ott asszem már van szúrásos defektálló fajta is (puncture protection).28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz t.zolka #8489 üzenetére
Beszéltem én is egy szervízessel, lényeg, hogy bármit is teszünk oda az legalább CNC-s által megmunkált alu legyen, ne ilyen gagyi öntvény. Ég és föld a különbség a kettő között. (kb olyan mint sport/tuningverdába csak kovácsolt főtengely, hajtókar és dugattyú az alap)
10-es tömör kerék lengéscsillapítóval már jó kombó, én is arrafelé hajlok. Hátsó átalakításnál még a hátsó lámpa vezeték elvezetéssel kell mókolni (eredeti kivezetés helyét szigetelni víz ellen stb)[ Szerkesztve ]
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz Tamas740 #8740 üzenetére
maradhat a gyári + lehet kapni 10"-esre átalakító szettet:
- sárhányó álá egy közdarab, kitámasztó alá szintén + hosszabb csavarok,
- első sárhányó felfogatásának a csavarját laposfejűre kell cserélni,
- a hátsó lámpa vezetékezését célszerű alul-oldalt kivezetni, hogy a kerék ne dörzsölje ki.28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz choco01 #8743 üzenetére
Érdemes, mert nagyobb erőtartalékod lesz, ha olyan szituba kerülsz.
Aztán utána saját döntésed, hogy gyorsabban mész kisebb hatótávot, vagy spórolsz az akksival. Ha ésszel csinálod, akkor az elektronikát+motort nem károsítja.[ Szerkesztve ]
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz Dark197405 #8749 üzenetére
Legfontosabb kiegészítő szerintem a kobak (esetleg kesztyű), aztán kijelzővédő, ami a gomb beázását hivatott megelőzni.
Nekem még fontos volt egy szilikon huzat a fékkarra (ne csússzanak le róla az ujjaim még véletlenül se.
Vettem egy Xiaomi akksis pumpát (Air Pump), mert fontos a megfelelő nyomás (4-5 bar) defekt elkerülése végett.Ezenkívül én tettem még fel ("filléres cuccok"):
- kábelvédő spirált
- kicseréltem a sárhányón lévő kormányrörgzítő kampót erősebbre
- kitámasztó végére egy magasító bütyköt, hogy ne dőljön meg/el a roller annyira
- alu fenéklemezt extra védelemnek padkázás ellen
- ninebot x alakú telefontartót
- kormányoszlopra akasztót
- kormányoszlop csuklóba gumialátétet (még nem kell, de 2-300km után már lehetséges)Aztán ha nagyon belelendülsz lehet tuningolni:
- Monorim első + hátsó felfüggesztés
- 10 collos kerekekre való áttérés (két lengéscsillapító mellett már lehet tömör gumi is)
- 140mm-es féktárcsa + x-tech féknyereg
- egyedi firmware
- külső akkucsomag...felső határ a pénztárcád
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz McNamara #9300 üzenetére
urbanpandas.hu -ra nézz rá, nincsenek messze tőled (királyi pál u 10), bérbe is adnak illetve tapasztaltak, segítőkészek.
saját tapasztalatom nekem az, hogy egy pro2-essel, cfw-vel (Gilberth Francisco), táskával, ruházattal együtt 95-95kg-val:
margít-szigetről az árpád-hídi felhajtó (sziget felől a híd túloldala, óbuda felé) még felgyorsul 16-18-ra s egyenletesen felvisz.
euro-center és stop-shop közti perényi út emelkedője (bécsi u és hidegkúti u között) már túl nagy falat.
ebből kiindulva a szabadság híddal szemben lévő emelkedő is kifogna a pro2-n.28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz PociAti #9412 üzenetére
Ne légy szkeptikus.
A xiaomi tervezett végsebessége 33 körül van stock konfigban (gyári minden hw-egység)
25-re illetve 20-ra korlátozás csak a jogszabályok miatt van, nem az akksi és a hatótáv miatt.
Max hatótávot ráadásul 15 km/h-s sebességgel lehet elérni a gyártó szerint.[ Szerkesztve ]
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
Surfym@n
senior tag
válasz Reggie0 #10975 üzenetére
Így van, plusz a sok bubis meg megy 20-25-el, baromira nem mindegy, milyen gyorsan tudod megelőzni őket. sok kerékpárút olyan keskeny meg forgalmas, hogy meg kell tervezni az előzést. Kb mint zsúfolt agglomerációs utakon, mikor 90el szeretnél menni, de mindenki csak 70el szüttyög.
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...