- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- OLED TV topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
berobi78
tag
válasz jeromosi #1213 üzenetére
Nekem semmi bajom a menetkomforttal. Se nyikorgás, se zörgés. Van, hogy apró szemű murván megyek, ott zörög, de ott mi nem zörögne? Aszfalton teljesen jó. A tapadással is meg vagyok elégedve, sokkal jobban tapad kanyarban, mint a lábbal hajtós oxelo ef 9.
Amit az összecsukásról ír, az pedig egy vicc. Megnyomod a lábaddal a kallantyút miközben előre tolod a kormányt. Max 2 másodperc. Annyi lehet a probléma, hogy mezítláb nem tudod megnyomni a kallantyút. De ritkán rollerezik az ember mezítláb. A többit meg már fentebb leírtam.