Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    Mint a King's Bounty és a HoMM sorozat nagy kedvelője (30 éve játszom én ezekkel), azt kell mondanom, hogy ezt a játékot soha nem kellett volna King's Bounty-nak hívni. Mi volt a fejlesztők célja? Elzavarni az előző részek rajongóit? Ez elég jól sikerült.

    Új játékosokat vonzani? Aligha. Gyanítom, hogy több panaszkodót gyűjtöttek össze ezzel a játékkal, mint rajongót. Nem is csoda.

    - A karakter mozgása irgalmatlanul lassú.
    - A lovat, az engine gyakran teleportálja bele 1-1 akadályba ha hívod.
    - A városban lóval mozogni pontosan olyan lassú, mint gyalogolni.
    - Külön gomb van a lassú gyaloglásra, a futásra SEMMI!
    - Borzasztóan optimalizálatlan. 4k felbontásban Ci7 10700, 32 GB 3200 MHz, SSD, 3070 TI OC, és a játék embertelenül tud néha beszaggatni, miközben drasztikusan szebb és modernebb játékok gyönyörűen futnak ezen a PC-n.
    - Amit a harcokkal műveltek, az vérlázító. Például egy TBS játékban nem lehet más irányból támadni, mint amilyen irányból az ellenféllel szemben állsz? Mi bajuk van ezeknek???
    - Kivettek egy csomó dolgot az előző részekből, ami korábban jól működött, pl. düh, diplomácia, rakás különféle egység, gyorsabb és átláthatóbb mozgás a térképen, jobb és gyorsabb átláthatóság harc közben, stb.
    - Van 2 térkép, amiből az első a tutorial, aztán jön a főtérkép és ennyi! Az egész játék 30 óra alatt végigverhető, ami az előző részek játékidejének a fele, miközben az AAA játékok árában nyitott.
    - Menthetetlenül bosszantó, hogy a térképre csak egy jelölőt lehet tenni, és arra nem lehet semmit írni!
    - Halvány fogalmam sincs, hogy melyik árusnál mi van, holott már jártam arra! Ha a térképen ráviszed a kurzort a nevét kiírja, de, hogy milyen típusú egységeket árul? Írd fel papírra! Vicc!
    - Ostobaság, hogy nincs fog of war a térképen, így fogalmad sincs, hogy hol jártál és hol nem.
    - Egy idő után - még ha nagyon magas vezetői képességed van is -, még a legalacsonyabb rangú baráti egységekből sem lehet 10-nél több! (Fenntartom a jogot, hogy ezt esetleg benéztem, de nem hiszem!) Most képzelj el egy nagy sereget 10 íjásszal. Nevetséges.
    - Nekem a morál skill nem működik jól. Mondjuk finesse mellé beteszek egy order egységet, feltolom maxra a finesse meg az order morál skilljeit is, és a morál továbbra is szürke, véletlenül sincs mosolygós jelem, vagyis nincs jó morálom!
    - RPG akar lenni, de nem áll jól neki, mert az egész világ zavaróan statikus. Sokszor látod az NPC karaktereket mozdulatlanul állni és a falat nézni. Vagy olyan árusokat, akikhez soha, de soha nem tudsz egy sort sem szólni, azonnal bejön az inventory-ja.
    - Minden nyomorult bokor alá a játék rákényszerít, hogy benézz, mert ott hordók, ládák, ágytálak, köpőcsészék, szemetesek vannak elrejtve, amelyekben arany és ékszerek, sőt néha még felszerelés is van. Egyszerűen nevetséges, hogy a világ megmentője nem az úton van és teszi a dolgát, hanem az út szélén, a csalánosban veret.
    - Rengeteg olyan faj és egység hiányzik, ami az előző részekben ott volt, így garantálva a kellő változatosságot.
    - 1-2 képességet nem gondoltak át a fejlesztők. Pl. van egy egységed tauntolva, de körül van véve terep és ellenség, ergo nem tud a tauntot kiadó egység felé mozogni, ergo az útjában lévő egységet kellene megtámadnia. Nos, nem így van! Nem tudsz vele mit kezdeni, én erre anti-taunt debuffot se láttam, de biztos én vagyok a vak, tessék cáfolni.
    - A térképen az áll, hogy "csata". Ráteszed az egeret/nyilat, és? És? Semmi. Nem látod az ellenfél egységét, nem tudod, hogy milyen erősek, nincs képesség, nincs tárgy, nincs semmi, ami ezt felfedné, ahogy egy normális korábbi KB és HoMM részben ez alapvető volt! Az egyetlen módja, hogy kiderítsd, ha nekirontasz, majd visszautasítod a csatát, és hátrálsz a csatából. Miért nem volt jó a régi, tökéletesen működő megoldás?
    - A balanszon bőven lenne, mit még finomítani.
    - Óvoda szintű fejtörők.
    - Megőrjít, hogy sok mindenben elakadok! Azt sem értem, hogy mi a fenéért nem tud a karakterem átugrani egy apró ágat?
    - A színes-szagos, high-fantasy külső ellenére a játék összhatása kissé a 2010-es éveket idézi, és ezt a legkomolyabban mondom!
    - A textúrák sok helyen hihetetlenül alacsony minőségűek.
    - Ritkán felcsendülő zene.
    - Rengeteg azonos karaktermodell. A női karaktereknél a legszembetűnőbb, mintha folyamatosan u.a. beszélnék, csak más ruhában van, meg a haja kicsit más.
    - Érdekes a beállítottság kérdése, ugyanis hamar kerülünk olyan helyzetbe, hogy a karakterünk nem hajlandó egy bizonyos utat választani, mondván, hogy az távol áll a karakterétől. Oké, de ez elvileg egyfajta TBS - ROLE PLAYING GAME, hadd döntsem el én, hogy mit akarok!

    Ez nem egy King's Bounty játék! Ez egy középszerű TBS-RPG játék, amire ha nem ragasztották volna rá a King's Bounty nevet, akkor egy szűk csoporton kívül a kutya nem foglalkozna vele.

    Ez az irány, ebben a formában súlyos tévedés! Erősen el kellene zavarni ezt a cégtől, aki ezt az ötletet átverte a teamen és ez lett a legendás KB 2. része.

    Ja és izé... orderrel nyomom. Néha egyszerűen nem gyógyítja fel az egységeimet mind, holott a 3 lovasból veszítek 1 db.-ot és mégsem, pedig goldom van bőven! Ráadásul pont ezeket az order féle lovasokat NEM LEHET pótolni! A boszi körül járok és átnéztem az összes árust, de NINCS order-féle lovas egyetlen egy darab sem! Holott az egész eddig játékban elveszítettem a csatákban összesen kb. 3-at és akkor sokat mondok! Mi ez a baromság???

    Nagyon erős jóindulattal lehet erre egy 6/10-et adni. Jelenlegi formájában és áron ez egy SÉRTÉS! (Vagy sertés.)

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

Új hozzászólás Aktív témák