Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TomMusic

    őstag

    válasz jjeahh #90329 üzenetére

    Elrettentésként leírom, én hogy szoktam.. :D
    Szóval a hajtást petróleummal szoktam tisztítani, ami abból áll, hogy leveszem a láncot (patentszemes), azt beáztatom egy napig befőttesüvegben lévő petróleumba. Közben kiszedem a hátsókereket, fogok egy fogkefét, beáztatom azt is petróba, és elkezdem szépen dörzsölgetni a fogaskerekeket, vigyázva, hogy sehova ne menjen szutyok, főleg a féktárcsára ne. Ugyanígy tisztítom az első fogastányért is. Aztán ha lejött a szutyok nagy része, akkor száraz ronggyal áttörlöm a fogaskerekek között.
    A láncot, ami a petrós befőttesüvegben van, közben rázogatom, majd másnap egy tisztább petrós lében még áztatom picit, aztán kiveszem, egy tiszta száraz ronggyal áttörlöm, és hagyom száradni, mondjuk szintén egy napig.
    Aztán összerakok mindent, és szemenként beolajozom, picit tekergetem, és ugyancsak várok vele egy napot, hogy szépen elfedje az olaj a lánc minden részét.
    Hát ennyi.. illetve ilyenkor a hátsó váltó gögőket is teljesen szétszedem, és kitakaírom, illetve újrazsírozom.
    Ez így eléggé mániákusnak tűnik lehet, de csak így nyugszik meg a lelkem.
    Ja, és én a vizet nagyon messzi elkerülöm, max a vázat tisztítom azzal (mármint nedves ronggyal).

    Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

Új hozzászólás Aktív témák