- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz BlacKSouL #83784 üzenetére
Az első féknél könnyebben előjön a morgás, hisz sokkal nagyobb erők érik, mint a hátsót. Tudni kell, hogy ha nem teljesen sima tárcsáról van szó (és ugye a legtöbb nem az), hanem a hőleadás, öntisztilás miatt lukacsosról, hang mindenféleképp várható. A hang erőssége, idegesítő faktora függ a tárcsa mintázattól, a fékpofák anyagától, tisztaságától stb., és igen nagy különbségek vannak, zizegéstől a recegésen át a karistolós darálásig bármi. Nekem akkor állt fel a szőr a hátamon, amikor a gyári Avid-ok egy kis nedvesség mellett besírtak - ekkor használtam azokat a pofákat utoljára. Amúgy Juicy 7-esekről beszélek, de szerintem ez nagyjából mindegy is, eléggé általános infók ezek.
Ami erősítheti még a hangot, az a tárcsán nem megfelelő magasságban fogó fékpofa (beledarál a szélébe vagy a "lábaiba" - ezen minimális alátételezéssel lehet segíteni a konzolokon), vagy az, hogy ráfogáskor nem teljesen síkban érintkeznek a surlódó elemek, így a félpofa egyik éle jobban beleér a tárcsába, és nem lapjával kapja a kiképzést. Ez, ha csak nagyon minimális eltérésről van szó, úgyis bekopik.
120 kilóval nekem átlagosan egy pofaszett (nyilván az első jobban kopik, de együtt cseréltem őket mindig) úgy 4 ezer km-t elment. De ez rengeteg mindentől függ, elsősorban például a tárcsa átmérőtől és a felhasználási szokásoktól. Ha naponta hegyről ereszkedsz le vele, akkor fele ennyit se mondanék rá.
Azzal lehet majd kísérletezni, hogy cserekor másféle betéteket veszel. Én a BBB megoldását találtam a leghalkabbnak, de az utóbbi 2 évben egyszerű XLC-t vettem, azzal sem volt gond. Ráadásul az egyik legolcsóbb, és sok helyen kapni. Btw: tárcsaféktisztító ne érje a félfémes darabokat, mert bepuhul tőle a fékezés. Sokáig nem tudtam, hogy mitől romlik a fékteljesítményem. A tácsák viszont szeretik az efféle törődést párhetente.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó