Hirdetés
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #28678 üzenetére
hidd el, el is küldeném, ha tudnám
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
gyulank
addikt
válasz belaazallat #28678 üzenetére
De pont ezért szerintem úgy lehetne legcélszerűbben megválasztani, hogy melyik való erre, ha lehetne tudni, hogy a kerékpár típusok azonos terepen hol vannak egymáshoz képest. Szóval, ha aszfalthoz nézzük, akkor feltételezzük, hogy mindegyikre a rátehető legvékonyabb, legsimább gumi kerül, ha erdőn nézzük akkor meg a legvastagabb, legragyásabb. Mivel emelkedőn, és lejtőn, és bukkanókon kell menni, ez így simán megfelel mind aszfaltnak, mind erdőnek, vagy rétnek, sokat számít a súly is, a csillapítás is, a legkisebb, és a legnagyobb áttétel az út függvényében, mert ugye ugyanakkora áttétel nagyobb keréken nagyobb út, vagyis nagyobb erőkifejtést jelent. Érdekel mind az országúti, mind amiket te írtál, a túrázó országúti, meg minden, és ha végül a befektetett erő/haladás és kényelem függvényében eldöntöm, mennyi sebességveszteséget áldoznék a kényelem oltárán. Az is fontos lenne, hogy strapabíró legyen. Bár ez gondolom, nem csak típusfüggő, de feltételezem, egy nagyobb kerék csapágyai többet bírnak, mert kevesebbet forognak ugyanannyi úton. Fontos, hogy ne kapjon defektet, vagy minél kevesebb eséllyel. Most épp 3. belsőm lyukadt ki valószínűleg a lyukas külsőm miatt, aztán ki is néztem másik külsőt, de darabja 11e körül van, aztán mivel elég fárasztó tud vele lenni a közlekedés, meg hát jó lenne hamarabb megtenni az utat, és nem vagyok eleresztve, először inkább tudni akarnám, milyen bicikli lenne nekem a legjobb, és az mennyivel jobb ennél az MTB-nél, merev villás, teleszkópmentes 3*6 sebességes, csak mert írtál olyat, hogy a trekkingnél kevesebb a rugóút. Aztán meg eldönteném, hogy ehhez vegyek dolgokat, vagy vegyek egy használt biciklit. Ja igen, a hosszú, meredek lejtőkre milyen fék lenne célszerű? Ahol pillanatok alatt nagyon begyorsul, és kanyaros, meg hosszú a lejtő? Mert ez a canti fék szerintem sipsz-supsz elkopik. Mondjuk nem tudom milyen a többi fék, biztonságosabbnak érzem, ha kedvem szerint lassíthatok, mintha hirtelen megáll a kerék. De persze ilyenkor minden kopna. De most akkor lejtőn, elindulnék, begyorsulnék, megállnék, és így araszolgatnék, az se volna jó.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen