Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz f4lcon #156939 üzenetére

    Kérdés, hogy kinek éri meg +2kg-t benyelni érte egy méregdrága karbon xc-n, amiken általában már minden a súlycsökkentésről szól, meg van-e bármi előnye egy igazi trail-hoz képest... mert hát ez ugyanolyan nehéz mint egy trail, de ha jól értem csak hátul ad egy kis extrát, szal elöl csak 100mm marad. Meg ugy-e egy rakás újabb komplikált alkatrész meg forgáspont, amit szervizelni kell. Egy trail-enduro gépen elhiszem, hogy jó a Switch Infinity, de ennek az xc-nek nem sok értelmét látom, nehéz, túlkomplikált, drága gépnek tűnik és a geo sem egy agresszív xc, hanem inkább a trail-okra hajaz. Szal akkor már én inkább egy trailt vennék, ami ugyanilyen súlyban van, valszeg egyszerűbb szervizelni és elöl-hátul nagyobb a rugóút, szal ott értelme is van a trail geonak. De persze kinek mi... én amúgy is az egyszerűség híve vagyok, elborzadok amikor belegondolok abba, hogy lehet, hogy a jövő a pedelec gépeké, rejtett fékcsövekkel, wireless váltóval és dropperrel, ilyen Switch Infinity, Brain meg franc tudja még milyen kütyükkel és hány forgásponttal, hogy aztán az ember egy gumit se tudjon házilag kicserélni és egyre több irányból adjon ki a gép rejtélyes pattogó meg recsegő hangokat ;]

    Más: érdekességek.

    [ Szerkesztve ]

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák