Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nmate91
tag
válasz parandroid #167431 üzenetére
A gravelnek nevezett bringák (személy szerint nem szeretem ez a kifejezést) nagyon jók városba. A commuter bicajok sokban hasonlítanak, a koskormányos verziók kb ugyanazok.
Pl Kona Rove DL, kicsit nehéz, nem pont ultegra szintű váltással van felszerelve, de ezeket lehet nyúzni ilyen terepen, plusz külsőt befogadnak 47-es szélességig biztos. Ha nem ragaszkodsz a koskormányhoz, egy fitness bringa ballonosabb gumikkal is nagyon jó megoldás.De most, hogy használtam a 26-os montit városban, nagyon élvezem. Sajnálni nem kell, a 2.0-ás külső elég rugalmasságot nyújt, jól gyorsul, könnyű vele manőverezni, ami egyedül hiányzik, az az, hogy erőfeszítés nélkül tudjam 30 fölé pörgetni (27-28 környékéig megy hasonló erőfeszítéssel, mint amivel a Sootom kb 30-32 között), de ha veszek egy slickgumit majd, lehet ez is javul.
-
nmate91
tag
válasz Mezga Aladár #167698 üzenetére
Catalyst. 500 km volt benne amikor vettem és 2 éves volt, ennyi.
Én a Contival elégedett voltam a kis hobbi outis szintemen.
-
nmate91
tag
válasz athomi #167774 üzenetére
Lehet külön láncot is cserélni, csak ne legyen megnyúlva.
Előbb mindenesetre szedd ki a kereket, ha lehet a láncot is és takarítsd le rendesen azt a bringát. De ennyi km után, ennyire koszosan elképzelhető, hogy meg van nyúlva annyira, hogy cserélni kelljen mindent. Láncnyúlásmérőt decathlonban is be tudsz szerezni, azzal tudod csekkolni. Saját tapasztalataim alapján - valószínűleg az 1-esbe is bele fog esni, ez mutatja, hogy sort is kell cserélni, nem csak a láncot. -
nmate91
tag
AM, Enduro vagy DH? Lábhossz / felsőtest "hossz" arány sem mindegy. Ültél már bármilyen hasonló gépen, ami jó volt méretben?
Cubeok esetében eggyel nagyobb méret szokott passzolni mindenkinek, mint ami egyébként kéne. Nagy fejcsőszög, rövid váz. Nekem egy hardtail volt, Reaction Pro, 19-es a 179 centimhez és 86-os belső lábhosszhoz. Meridák meg pl. sokkal hosszabbak, sosem voltak kényelmesek nekem.
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz Somatom #168205 üzenetére
Kicsit káosz, én sem éltem meg túl pozitívan elsőre, de alapvetően velem mindig előzékenyek voltak. Nem szabályos, de el lehet férni, amíg figyelnek, nem zavar engem (én sem vagyok kerékpáros mintapolgár). Persze, vannak faszkalapok is, de azokkal nem csak a kerékpársávban van baj.
-
nmate91
tag
Strava útvonaltervezőben mostanában többször belebotlottam, hogy nem tervez arra, merre amúgy ténylegesen út és jelölés is van, hogy arra jártak. Most ami hirtelen eszembe jut és népszerűbb, az a János hegyi út.
Illetve az egyirányúk, főutak elkerülése nem az erőssége (gyanítom amiatt, mert az országútisok rámennek ezekre az utakra is, de nekem nincs kedvem, hogy rávigyen pl a 7-esre.)Szóval még erősen átgondolom, megéri-e nekem az az éves díj, mert nagyjából erre használom. Komokat el tudnám engedni, úgysem hajtom őket már.
Nagyjából úgy lehet jól összerakni, hogy egyszerre nézem a komootot, merretekerjeket meg a strava global heatmapet és tervezem Garminon. Sajnos ez körülményes. Garmin viszont számomra katasztrófa önmagában.
-
nmate91
tag
válasz Maximum1 #168338 üzenetére
Hihi.
Igazából dühből raktam fel. Tegnap az Apex megint kiakasztott. Én 3x állítottam már után, szervizben is állították 1x. Lehet túl nagy elvárásaim vannak egy fél millás bringa után, de ez a szett gyenge. Ismerve magamat nagyjából 2 nap után leveszem és belenyugodok, hogy ez van Ha elvinnék, nem lesz semmi valószínűleg, úgy néz ki telket vásárolok most épp, befektetés céljából.
-
nmate91
tag
válasz manager2220 #168371 üzenetére
https://a.aliexpress.com/_d6vpd6a
Kihalásztam belőle. -
nmate91
tag
válasz xy.zsolt #168399 üzenetére
Gyenge vagyok a top 10-hez Egy komom van egy olyan helyen, amit kívülről ismerek és veszélyes gyorsan menni, plusz nem nagyon járnak outisok...
Saját eredményeimet szoktam összenézni haverokéval, hol nyomták meg jobban stb. De a gravellel országúton nem veszem fel a versenyt azért, max szar minőségű utakon, meg murvás, kavicsos mászásnál mivel könnyebb jóval a kereke, mint egy montinak.Ja, ezt az extensiont ismertem, de kikapcsoltam, lassú netnél csak idegesített többször is. Bár most végre normális netnél vagyok, így jó lehet.
-
nmate91
tag
válasz beleriand72 #168407 üzenetére
Megtévesztő a fotó. A carved kivágott nyereg lesz, a másik nem az.
Ja, hogy mind a kettő Carved
All W ha jól látom All weather-t jelent, gondolom jobban ellenáll extrém időjárási körülményekne?[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
-
nmate91
tag
válasz Hauptmann #168617 üzenetére
A DT nem gravel, lehet könnyebb így eladni manapság. Persze át lehet alakítani gravelre. Neked igazából mindegy mi akkor, csak koskormány és mehessen bele ballonosabb gumi.
Rapid 3 az hi-ten acél, sajnos vacak. Rapid Alura gondoltam, az viszont szerintem nincs koskormányos kivitelben. Akkor viszont a Decásat tudom talán javasolni, ott már karbon villa, full Sora, jó áttételtartománnyal. Tiagrások sokkal drágábban vannak csak, 300 feletti téma.
Ha a Neuzer tetszik, természetesen veheted, de én fázok a márkától. Deca ezerszer előbb.
-
nmate91
tag
válasz Because #168620 üzenetére
Sosem szerettem ezt a szót, hogy gravel amúgy, mert abszolút homály. De alapvetően abból indult az egész, hogy egy olyan országútid legyen, amibe ballonosabb kerekeket rakhatsz. Innen nőtt ki tisztábban a gravel, ami inkább montisabb, endurance geoval és akár bikepackingre készen "jön le a szalagról". Gondolom az egyeneskormányosnál a fitness bringa nyomán mennek, montis váltószettel, talán meredekebb fejcsővel és terepes gumival.
Igazából a kerékpárgyártók próbálnak minél speciálisabb igényeket lefedni ezekkel, hogy amikor megvásárolod kevésbé kelljen személyre szabnod.biznisz.
-
nmate91
tag
válasz Runner_fxr #169018 üzenetére
Outit nem vennék, nem csak a koskormány miatt, hanem nagyon korlátozott a használhatósága itthon. Ehhez túl rossz minőségűek az útjaink, és városban sem ideális egy outi.
Gravel
-
nmate91
tag
válasz INTELligent #169200 üzenetére
[link] Kb ez a legbarátibb felfelé, ha montid van.
-
nmate91
tag
válasz sebgutkopf #169227 üzenetére
Nem esésre vannak tervezve, cserébe fele annyi kg-ra, mint egy trail bringa.
Btw. oké, hogy 30-at mutatott az óra, de nem mindenki 30-cal vágódott el. Elég kemény 20-30 között is esni aszfalton, tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
Deca pattintott egy cyclocross bringát, 670-ért, 8.5 kg. GRX 600/810 vegyes szettel.
-
nmate91
tag
Másik Decás cx/gravel bringa, ez más kerékszettel és (szerintem) szebb színben. Azért ennyiért megkapom ugyanezt aluban, csak Merida.
Elvileg bikepackingre is alkalmas, magasabb kategóriás gravel bringával is jönnek majd.
-
nmate91
tag
válasz nightmare13 #170174 üzenetére
Sisakos kamera előnye, hogy jól látszódik, sok autós már csak emiatt is elkezd normálisan közlekedni.
-
nmate91
tag
válasz birorichard #170764 üzenetére
Igen. Ugye ott volt hiányzó szakasz már csak ahonnan ivana is írja, de megcsinálták át az m0 hídon (zöld körtől), majd onnan ilyen gyalogos-kerékpáros rész is van (amit nyíllal jelöltem ott talán az van) és végig be lehet menni Kistarcsára. Én mondjuk úgy mentem, hogy felkanyarodtam a hídra az Auchan felé, szóval ott lejöttem egy részen (lila karika)
Hm, nekem most nagyon így rémlik. Persze reggel 7 óra volt, de ennyire kóma lettem volna?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen