Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teclast Tablet Topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
xy.zsolt
őstag
válasz ivana #133134 üzenetére
13c volt a felni mérete....arra a neten azt találtam, hogy max 700x25c- ig ajánlott....és tényleg elég "pengeélű" volt rajta a 25ös vittoria gumi. "Aero felni" volt hozzá...szóval nem volt széles....csak emiatt volt aero szerintem
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-
nagyúr
válasz ivana #133303 üzenetére
Én sem értem ezt a nagy sírást, annyira nem katasztrofálisak az útjaink. Oké vannak szar részek de el lehet rajtuk menni. Az outizás amúgy sem kényelmi sport.
6030D: a Giro alapvetően Olaszországban zajlik cask egy ideje kitalálták hogy 2 évente a Grand Départ (rajt) egy külföldi országban legyen. Gondolom hogy ezzel máshol is népszerűsítsék a kerékpárversenyt.
A Dakar meg ugye biztonsági okokból került át Dél-Amerikába anno, bár ebben az esetben tényleg fura hogy a nevet meghagyták, de ez meg alighanem a tradíció miatt van.
Més que un club!
-
parandroid
nagyúr
válasz ivana #133303 üzenetére
Frankfurt (a.M.) tágabb környékét ismerem, az egy teljesen más világ, ahhoz képest Ausztriában kb otthon érzem magam (útminőségben, illetve vezetési morálban is). Szlovéniában jártam még, ott megint jobb a helyzet első blikkre, horvátoknál nincs sok tapasztalatom, de ahogy rámentek a turizmusra, simán lehet ott is jobb. Szlovák/lengyel utakon jártam már, az kb magyar szint mindkettő. Tegnap sikerült egy kerékkel lecsúsznom az aszfalcsíkról (~1500 km van bennem az elmúlt 2 napban) úgy odacsaptam az autó alját, azt hittem valaminek vége. Tócsa volt az út melletti kátyúban, nem láttam, milyen mély, szembe meg teherautó jött, nem lassan. Szerencsére még a téli gumik vannak rajta, azok kicsit ballonosabbak, és acélfelnin vannak. De általánosságban elmondható, hogy az utak nagy része olyan nyomvályús, hogy az nem terepre való kerékpárral használhatatlan. Valaki említette a Fertőd-Pomogy szakaszt, pont arra jártam tegnap, elég borzalmas. Után a 84-esen le Zaláig (tegnap, és tegnapelőtt is), az egész, úgy, ahogy van, egy katasztrófa, és ez köti össze az osztrák határt a Balatonnal. Sötét Zalát nem is említem, itt gyakorlatilag nem létezik kerékpárút-hálózat, amit meg felújítanak, az 1-2 évig marad olyan, kb ennyi idő kell, hogy megint szarrá menjen.
De mindezt már tényleg csak nagyon zárójelben.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #133303 üzenetére
ja,semmiextra, csak a hajtókat maradt négyszöges,mivel a tányér,amit szántam a "rendesre",nem fért el. és a monoblokkja igazából a keskenyebbe való. azóta kiterveltem,hogy mivel iparis, kéne tudnom alátétezni belül, a csésze belső oldalán... a többi része Sram GX, a kar majd Apex-1 lesz, pontosabban valami 350-es típusszámú integrált.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #133440 üzenetére
Szép is volna miután beruházott pedálra és olyan cipőre,amit egyébre nem használ6.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz ivana #133440 üzenetére
"Amúgy nem túl sok olyan emberről hallottam aki SPD-ről visszatért volna taposóra." - sajnos én sem, pedig kíváncsi lennék a véleményükre. Én ugyanis most pont erre készülök, és kicsit félek is a "vissza váltástól". Ezer éve SPD-t használok a bicajomon (XC), de jövőhéten kapom meg az első eMTB-omat, és szerintem arra erős lenne rögtön (az ismerkedésünk elején) egy SPD pedált tenni. Eleve 29-es bringa lesz (nekem az első), plusz olyan helyekre készülök vele amilyeneken már rég bringáztam (sziklás erdei szűk ösvényekre pl). A patentpedált leginkább amúgy is a mászás miatt vettem, de ebikeon ennek talán nincs akkora jelentősége - bár nyilván azon is jól jönne. Plusz a "sima" XC bringámra semmiképp sem szeretnék taposót tenni, és az állandó váltogatás sem biztos, h olyan könnyen kivitelezhető. Szóval egyelőre elég tanácstalan vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz ivana #133487 üzenetére
Én tekertem sokat spd-vel, aszfalton, földúton montival majd átraktam a trekkingre enduro-n eszembe sem jut, mászáshoz jól jönne, de lefelé nem szeretném. (16 éves cipőm tavaly ment szét, levált a talpa első fele)
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #133529 üzenetére
Így visszanézve az az "éjszakai" nekem sem tűnik teljesen normálisnak.
(#133531) Massmurderer ...az a baj,hogy nálam talán a lehető legrosszabb helyen volt.Térdemben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz ivana #133669 üzenetére
Tegnap feleségemmel és barátnőjével, meg az ő párjával voltunk bringázni. Barátnő az én trekkingemet kérte kölcsön, úgy indult, hogy legnehezebb fokozat elől hátul, és 1-2 ritka pillanattól eltekintve úgy is tekert végig 80km-t 20-as átlaggal.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-
Massmurderer
őstag
válasz ivana #133694 üzenetére
Motor részen az igen,ott elég jó minösége van,és tulajdonságai.Viszont a bicoknál csak a márkanevet használják fel,és azzal probálják meg méregdrágán eladni.Én sok kellys,b-twin vackokat látok,de egyik se jön be.Kellysnél pl. a Scott márkát 1000x többre tartom,vagy a Cube-t.
-
ivana
Ármester
válasz ivana #134126 üzenetére
Na felraktam, egyértelműen durvább, mint a fekete. A fekete finom és kellemes, de jóval erősebb az is, mint egy normál kantifékes pofa. Ez viszont inkább brutális, túrázni ne ezt vegyétek. Arra amire vettem, mondjuk tökéletes (az alpinstars vintage montim, amin rendes terepre való kerekek vannak). Nem igazán modulálható, viszont baromi erős.
(#134366) jjeah A Maxxis és a CST ugyan az a cég. Annyira nagyon rosszakat amúgy nem szoktak csinálni, olcsó kategóriában egyértelműen csak CST-t érdemes.
-
noaa
csendes tag
válasz ivana #133487 üzenetére
Sziasztok!
Köszi a válaszokat, és bocsi a megkésett reagálásért.
@ (#133481) rétisün: igen ez a fékpofa kérdés bennem is felmerült, de szerintem annyit lehetne állítani az enyémen. A hátsó fogas sort nem szeretném cserélni, jó lenne ilyen racsnis 622-es, ha egyáltalán létezik. Igazat megvallva nem szeretnék túl sokat rákölteni, mert az egész bringa nem túl sokat ér szerintem. Ez az egész kerékformátum csere is onnan jött,hogy erre a régi 630-asra nem találok normális külső gumiköpenyt + belső gumit.
@ (#133487) ivana válasza
Küldök pár képet a bicóról, remélem így már jobban látni mi a problémám.
[kép1]
[kép2]
[kép3]
[kép4]
[kép5]
[kép6]Ja és bicós boltokban voltam a problémámmal, de nem tudtak segíteni mondván ilyen régi kerékpárral nem foglalkoznak már.
Köszi mindenkinek a segítséget! -
raggg
senior tag
válasz ivana #134662 üzenetére
Köszi szépen, már tiszta! :-)
Az normális, hogy nehezen találok ilyen karokat? :-) Mirage-t egyáltalán nem, chorusból 11 sebi-t, rosebike-n
A veloce az milyen - már azon túl hogy olcsóbb és így gondolom bénább anyaghasználattal, de azért még ajánlott? Kb. a régi sora magasságában maradnékragklaatPS
-
pikszel
őstag
-
nmate91
tag
válasz ivana #134782 üzenetére
Ja, meglestem más oldalakon 9,9-et írnak mindenhol, 9 túlzás valóban. De szerintem pedál nélkül, kicsi méretben nem lehetetlen a 10, mondjuk pedállal 56-os 10,5 környéke lehet. Enyémben a kerekek 1,8 és 2,1 kilót nyomnak tengellyel, ezek annál kevésbé vaskosnak néznek ki azért, meg könnyebbnek is.
Btw ilyen az enyém: Galano FX Blade
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #134932 üzenetére
Persze,nem is egyes fejlesztések jogosultságát,életképességét kérdőjelezem meg,hanem a kerékpározás minőségére gyakorolt túldimenzionált 6ásukat ,amit természetesen,mindenki azonnal érez...és akkor sorban:
Kivágott nyereg: van akinek kényelmesebb, a Selle Italia C2-őt nem cserélném el semmire. Egyes vizsgálatok szerint rosszabbul terheled hátsódat velük mint a nem kivágottakkal (nekem kivágott van)
Átütős agy: Tárcsafék mellé macera a gyorszár, az átütős jobb.El tudom képzelni,hogy egy állat lábú versenyzőnek nem mindegy (bár ilyenekkel is versenyeztek eleget) de nekem semmi macera nincs vele,míg sok átütősnek IS cincog a tárcsa.(Kicsit ilyen volt a menetes/kazettás agy is,mikor azt hallottam,hogy azt a kipörgetett keréknél tapasztalható tipikus "ingázást" csak a menetesek produkálják.Ja,persze,meg a kazettásoknál,még ha nem is annyira. )
Tubeless: Ez hasznosnak tűnik, főleg, hogy ma kaptam egy felütésest (mondjuk outira annyira nem gyakori, pedig adnám).Biztos csak óvatos vagyok,de felütéses defektem még nem volt és trutymót töltögetni a gumimba talán az utolsó fejlesztés lesz amit valaha meglépek,az alig mérhető ellenállásos történeteket meg egyszerű placebónak vélem.
Kúpos fejcső: miért ne? Nem hinném, hogy drágább gyártani.Biztos van értelme azt a csapágyat növelni amelyik nagyobb terhelésnek van kitéve,ugyanakkor így rövidebb homlokcső is alkalmazható ami jó dolog,de újra csak,ezt kérem azonnal érezni a kormányzáson?!...hááát.
Kerámia váltógörgő: marhaság, valamekkora játék kell a felső görgőbe. Plusz ha a super recordban nincs ilyen akkor 100%, hogy semmi értelme. Szerk.: az újabb super recordban kiderült, hogy van, de csak az alsó görgőben, a felső játéka így megmarad. Ja,és ezt az ellenálláscsökkenést még érzik is egyesek. Fidget spinner-nek jó a neten vagánykodni vele.
Integrált hajtás: Ezerszer pontosabb vele az első váltó, plusz kiállva jobb érzés.Meglehet rég volt és nem emléxem,de a 4szögtengelyemmel az Alivio első váltót pont olyan pontosnak éreztem mint most az integrálttal az SLX-et. Terepezve meg nem állok ki annyit,hogy ez számottevő legyen.Legszámottevőbb előnyének még mindig szervizelését találom,az a lehúzószerszámos megoldás elég macerás volt.
(#134934) Tothgera30...inkább szkeptikusnak mondanám magam egyes fejlesztésekkel szemben,ugyanakkor nem is annyira a fejlesztésekkel,hanem azok túldimenzionált jótékony hatásaival szemben...de hát ezt pont neked nem kell mondjam,hisz azon kevesek közé tartozol aki pl. próbált már mindenegyébtelónálszázszorjobb Leftyt is.Biztosan érezted amit ez a megfizetett fickó vakerol itt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #134961 üzenetére
Jó,hogy a Sram fölött még nem.
(#134965) 6030D ...helyette inkább te füveznél egyet,utána meg persze ugyanolyan sz@r a gumi,de már nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz ivana #135000 üzenetére
Apósom is egysebességest hajt, de vannak az amúgy sík terepen dombok (Göd), amikkel többször, ha épp gyenge a szíve, akkor nem bír. Olyankor gondolom megkönnyítené neki (nekik) egy 3 sebességes agyváltó.
De ezt csak úgy írtam, keretbe nyilván ez fér bele, agyváltó már nem.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #134988 üzenetére
Flucrum is olyan,láttam,nem nyűgözött le sem pontosságban,sem működésben,de tartósságban sem.
Tothgera...igaz csak tesztnapon,de kiábrándultam a Rebaból. Lehet csak túl voltak fújva,de 80+ kilómmal többet is próbáltam és sehol nem mozogtak úgy mint Marvelem...ami persze egybevág jó néhány internetes véleménnyel is. DT Swiss,de még az XFusion is sokkal jobb érzés volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Massmurderer
őstag
válasz ivana #135070 üzenetére
Nincs rajta.Csak imbuszos.1 imbusz eltört,másik elcsavarodot.Már csavarlazitóba áztattam a pedált.Nem tudom hányszor irjam le ezt amúgy.Ennek a pedál résznél,a tengely tövénél nincs 2 vágás hogy a kulcs ráférjen.Körbe végig ives.Nincs az a 2 lapos rész hogy villáskulccsal megfogjam.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz ivana #135342 üzenetére
Konkrétan még esőben sem nagyon, sárban terepen kb 0-át volt használva állítólag.
Mondjuk én már nem kíméltem múltkor sem.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nagyúr
-
cdl
senior tag
válasz ivana #135388 üzenetére
A Wilieren egy FSA kompakt kormány van, nagyon szeretem. Mindenféle fogásban kényelmes.
A Simplonon a gyári valami borzalom, 1 óra után sírni tudnék.
Még jó, hogy lehet még kapni ugyanolyat, mint a Wilin. Meg is rendeltem, holnap érkezik.
Alig várom, hogy átrakjam.
Még a bandázsolást kell elsajátítanom filmek alapján, nem csináltam még.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LEGO klub
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Politika
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- BestBuy topik
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- EAFC 25
- Premier előzetest kapott a Diablo IV: Vessel of Hatred
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen