- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
mtade
aktív tag
Üdv mindenkinek.
Nemrég fogyási szándékkal elkezdtem bringázni. Napi 10-15km-t tekergek városban.
Nem vagyok könnyű, jelen pillanatban 107kg,Van egy ilyen bringám:
Nagy testemet eléggé szétrázza a város a merevvillás vázon, arra gondoltam, beújítanék egy Ilyen rugós nyeregcsövet
Nem hiszem, hogy az itteni komoly bringákra kellene bárkinek is ilyesmi, de hátha van valakinek tapasztalata vele, megoszthatná velem.Köszönöm.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz venember83 #4291 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Esetleg ez a másik fajta rugós jobban bírhatja? Nem akartam rá ennyit költeni, de nem akarnék minden este lovaglóállásban zuhanyozni...
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz venember83 #4295 üzenetére
Köszi a választ.
Akkor visszaszedem a párnát a sejhajomra.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
Látom, teljesen merev bringád van. Ha bringázás után a csuklód nem fáj (azt szokta általában szétrázni a jó budapesti út), de a feneked az idén megtett sok-sok kilométer ellenére 10-20 km után mindig elkezd fájni, akkor szerintem nyerget kellene cserélned.
Valóban megfigyeltem azt is, hogy a tenyerem zsibbad kb 5-6km után. Arra gondoltam, nagyon alacsonyan van a kormány, ha magasabban lenne, nem dőlnék rá gyakorlatilag az összes súlyommal, jobb lenne.
Igazából kezdi már szokni a sejhajom a dolgot, próbálkozok még nyeregbeállításokkal, mert azt látom, sokat segít pár fok döntés is. Igazából úgy tűnik, "elfogytak a ricnik a nyeregbilincsről" mivel egy 2km-es kaptatón 2x kezdett autómatikusan hátradönteni, tervezek mindenképp másik nyeregcsövet venni, ezért nézelődtem, hátha van valami komfortos megoldás erre, de akkor maradok a hagyományos alunál.
A nyergem Selle Royal, hasonló, mint a linkelt, szerintem egész kényelmes.Tudom, még nem mutogatós kategória, de magamnak gyűjtögetem 2 napja a workoutokat sports-trackerrel. A cél az, hogy kb 2,5 hét múlva megyek szabira, addigra le bírjak zavarni egy Tatabánya-Székesfehérvár távot.
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz venember83 #4361 üzenetére
Nemrég újrabowdeneztük a bringámat, ott a normál csípőfogóval megkűzdöttünk. Ilyen vágót tervezek beszerezni, vagy kipróbálom egy ilyesmi dremellel
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
Teljesen kezdőként lenne kérdésem a topiclakókhoz.
Megérett a csere a bringámon az első lánckeréknek és a hátsó váltónak.
Mit várhatok ettől az olcsó hajtóműtől és váltótól?
Melóbajárós ütősvágós lenne a szerkezet, ritkán elmennék egy nekem hosszabb, mondjuk 40-50km-es túrára.
100kg körül vagyok, és nem igazán szeretném hetente állítgatni, pátyolgatni a technikát.Ha kicsit hangos, az nem zavar, csak váltson jól és ne akarjak sírógörcsöt kapni, ha esetleg ellopják.
A válaszokat előre is köszönöm.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
Köszönöm a válaszokat.
szentkuti11
Tudnál ajánlani egy komolyabb hajtóművet esetleg?Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz szentkuti11 #19653 üzenetére
Olyan rengeteget nem tudok áldozni rá, tavaly felnizni,gumizni, bowdenezni kellett, szezonvégén eldörrent a lánc, idén szeretnék félrerakni fagyira...
Ezek közül melyiket kellene válasszam?
(nem számoltam meg, hány foga van a mostani legnagyobb lánckerekemnek, gondolom, az sem mindegy. Illetve mivel alapvetően városban használnám, gondolom nem kell akkora végáttétel, így a 42es szerencsésebb?)
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz szentkuti11 #19658 üzenetére
Köszönöm szépen mégegyszer a segítséget!
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz szentkuti11 #19658 üzenetére
Bocsánat, hogy megint alkalmatlankodok, de tanulom még az összefüggéseket.
Találtam egy ilyet:
Leírásban az van, hogy 9 sebességes rendszerekhez.
Az én 8 gangos bringámhoz ez ezek szerint nem jó? Vagy lefelé kompatibilis?
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz ---Lasali--- #19697 üzenetére
Köszönöm a választ. Inkább maradok a 8as hajtóműnél.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani jó webshopot az ebike.hu-n kívül?
Kicsit csalódtam az ebike-ban, raktári tételeket rendelve is elég neccesen fog ideérni a hajtóművem és a váltom annak ellenére, hogy beszéltem velük telefonon, és ledumáltuk, hogy sürgős.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz ludsimon #20515 üzenetére
Ebike egy ezres kereken, de gyors ránéztem, és a hajtóművem, amit vettem, bringabutikéknél majd' egy ezressel olcsóbb...
Bazz, így kellett volna kezdjem...
Köszi még1x.Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz TripleB #20517 üzenetére
Mondjuk én csak 50 euróért rendeltem, és az volt a fontos, hogy 7végére ideérjen.
Egyik rokony képben van bringaszerelésben, őhozzá mentem volna, hogy cserélje ki nekem a hajtóművet és a hátsó váltót.
Így, hogy nem tuti, hogy megérkezik a csomag, nem biztos hogy ki fogom tudni cseréltetni ismerőssel, és nem akartam még szervízre is költeni...
Átszokok a bringabutikra, bár remélem, nem kell most már sokminden a bicózáshoz...
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
Kis segítséget kérhetnék?
A kálváriám tavaly ősszel kezdőtt egy láncszakadással.
Idén vettem a gépre láncot, szalajtott vele a gép. Megállapítottam, hogy a hajtómű lánckerekei kopottak és kicsit ferde a hátsó váltóm kanala. Nagy pipák után végülis szervíz kicserélte a hajtóművet és a monoblokkot (hajtómű miatt) illetve feltettem a hátsó váltót, beállítottam. a hátsó lánckerék nem új, de jó állapotban van. Ezek után továbbra is szalajt
Az lehet, hogy láncszakadáskor tönkrement a hátsó kerékagy? Mindenből jót vettem, hajtómű acera 09, váltó altus, lánc sram. Egy rakás mani elment erre, de még mindíg nem tudok tekerni...Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
Akkor ez azt jelenti, hogy első körben hátsó lánckerekeket kellene cserélni, vagy lánckerekek+láncot is az új hajtóműhöz? A lánc gyakorlatilag új, de akkor is el kell dobni?
szerk: Köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz rétisün #20893 üzenetére
Kösz a választ.
Okés, ezt értem, hogy használódik a technika, évente legyen lánc+hátsó fogaskerék csere.
A kérdés, hogy most új lánc van fenn, kb 1km van a láncban rossz hátsó fogaskerékkel, akkor most lecserélem a fogaskereket hátul, az új lánc is menjen a kukába?
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
válasz ludsimon #20902 üzenetére
Ez a mostani hátsó lánckerekem. Ezzel + új lánc + új hajtómű ugrál. Nem váltódik fel-le, minden áttételnél. Ezért gondoltam arra, hogy a kerékagy racsnija "enged" néha.
Van egy másik hátsókerekem, arra rakok egy új hátsó lánckereket, ha azzal is elugrál, lánc kukka...
Hátsó sramn lánckerék - szerintem nem kopott...
Ludsimon: Köszi a tippet a képbeszúrással!
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, kapott a sárkány egy új hátsó lánckereket és megoldódott a szalajtás.
Innentől akkor figyelek, hogy a lánc és a hátsó lánckerék időben legyen cserélve.Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!