- Monitor hiba topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Ayg0
senior tag
válasz Teasüti #7547 üzenetére
ha két héttel hamarabb kezdem el szervezni az utam, szombaton ott lettem volna... sovány vigasz, de majd jövőre... : )
#7544
az csak +2km, ~10 perc. annyit megér, hogy ne vigyem vásárra a bőröm. de a budaörsi outlet és Biatorbágy közti szakasztól még mindig kiráz a hideg hacsak rágondolk. nagysávos út + kereszteződés egy ugyanakkora úttal... még meggondolom, de sanszosabb, hogy Budakeszi-Páty fele kerülöm azt is.
#7549
Szóval nem ott veszed észre hogy csúszik, hanem a ha poros murvás útra tévedsz.
egy megáztatott főút széle nem pont ilyen? Db-től Bp-ig csak ilyenen fogok menni és ahogy a szelet, úgy az esőt is bele kell kalkulálni és nem ártana ép fogsorral megérkezni. : )
a conti amúgy biztos nem két forint, de ez helyben is lenne és hasonló. vélemény?[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
belaazallat
addikt
válasz Teasüti #7547 üzenetére
Hali!
Tavaly volt szerencsém megkerülni a Balatont. Közlöm, hogy egy szakaszon (Kenese,Fűzfő) vannak szép emelkedők.
Egyébként idén is lesz túra. Lelléről indulva kerüljük meg megint, de majd csak szeptemberben.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Ayg0
senior tag
válasz Teasüti #7659 üzenetére
előre a szélesebbet? miért is? mintha pont az ellenkezőjét írta volna valaki, hogy előre a vékonyat tegyem...
fungeld, ez engem is érdekel, szóval két ember várja a választ!
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Teasüti #7663 üzenetére
Aszfalton akkor lehet jelentősége a vastagabb hátsó keréknek, ha sok csomagot visz az ember, mert akkor a hátsó kerékre jelentősen nagyobb terhelés jut.
Flow:
Én azt javaslom, hogy keressetek fel egy helyi biciklikölcsönzőt (ahol van outi), vagy olyan boltot, ahol el lehet vinni próbakörre, aztán próbáljon ki egy férfivázasat Nyilván a női váz geometriája más, de nyilván nem drasztikusan... na most ez egyedi esetben vagy probléma, vagy nem, fórumon kétlem, hogy meg tudná bárki mondani (bár egy megfelelő egész alakos kép lehet segítene a dolgon ) -
sanzi89
addikt
válasz Teasüti #7677 üzenetére
Igen, vékony villáskulcsot értek alatta. Könnyen lehet, hogy két villáskulccsal is meg tudod fogni rendesen, de lehet, hogy nem. Vagy ha nem akarod kivenni a kereket, akkor még valószínűbb, hogy két villáskulcs nem fér el. Nekem egy ilyen Acor szettem van, az ebben lévő kónuszkulccsal semmi gondom eddig, pedig pár kerékszétszedést megélt kb 1 év alatt.
@Ayg0
Mint fentebb írtam nekem az a láncbontóm van, ami ebben a szettben van. Az egész kofferben ezzel nem vagyok egyedül megelégedve - meg persze a folt készlet, azonnal kuka - de arra, hogy az ember a Shimano láncából kinyomjon egy szemet és a helyére tegye a világ legjobb találmányát, egy Sram patentszemet pont elég. Sokszor amúgy sem egészséges a láncot megbontani, szóval igazából sok értelmét nem is látom. Egy mondatban a lényeg, arra, hogy az ember feltegye a bringára az új láncot, vagy beletegyen egy patentszemet egy alap is elég, ami nem görbül el, miközben hajtod ki a stiftet.
Ha már lánc, akkor szerintem szintén alap felszereltség egy láncnyúlás mérő.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Ayg0
senior tag
válasz Teasüti #7686 üzenetére
ezt tegnap találtam. nem tudom mennyire használható az a fejezet ami neked kell. sasold meg, hátha jó valamire.
#7684
árketegóriában honnan kezdődik a jó? itt van két tucat+, de gőzöm sincs melyiket lenne érdemes.
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
DemonDani
addikt
válasz Teasüti #7690 üzenetére
inkább vidd szervízbe...
centrírozó állvány nélkül nem annyira ajánlott nekikezdeni olyannak sem aki amúgy mindent otthon csinál. Élesben próbálkozni nem olyan jó, esetleg ha van min gyakorolni, akkor az ajánlottNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
félisten
válasz Teasüti #7690 üzenetére
Köszi!
Az itteni olcsó kerekekkel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? 2-3 év munkábajárást és némi enyhe terepet kibírhatnak?
Az új fogaskoszorúval nem lesz baj, mert a lánc és a hajtómű is új. Mindkettő Sunrace. Az a típus, ami az ebike.hu-n a legolcsóbb. Már megvette a bringa tulajdonosa, így ezen nem tudok változtatni.
Egyébként mi a tapasztalat ezekkel kapcsolatban? Nagyon gáz minőségűek?Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
szki
őstag
válasz Teasüti #7737 üzenetére
Megszoktam, hogy minden kis alkatrész cserélhető a normális világban. Persze a szabványok eltérek, és változnak is az idő folyamán. Majd megoldom ezt is.
Épp a fél szezon van hátra, és október végéig 4-5000 km várható, amit nem fog kibírni a csapágyazás.Jamby18: a mostani nyeregnél jól van beállítva a magassága? Vízszintesen van a nyereg? Kormánymagasság megfelelő-e? Szivaccsal bélelt bicajosnadrágot használsz 1 órán túli utaknál? Nincs hátizsák, vagy egyéb túlsúly a törzseden?
Mielőtt új nyerget veszel vedd számba a fentieket! Amúgy idővel alkalmazkodnak az ülőgumók. Tehát szokni kell ezt a fajta ülésformát.#7739) dqdb : "nekem röpke 1 hónap alatt 3 nyereg és 2 nyeregcső volt a bringámon, mire megtaláltam a megfelelő párost"
Az nem semmi! Én meg hozzászoktattam magam inkább a meglévő nyereghez, és már 10 órás tekerés se probléma. Anatómiailag is rendben van, aminek rendben kell lennie[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #7745 üzenetére
Szóval ha pár kilós hátitáskával közlekedek, bicajos nadrág nélkül, akkor az természetes, h elkezdek fészkelődni 1 óra után? Ez a hozzám illő tökéletes nyereg esetén is így lenne a fenti feltételek mellett?
Jól beállított hátizsák is mozog valamennyit függőlegesen, és ezt minden döccenőnél kisebb-nagyobb mértékben meg is teszi. Akármilyen kényelmes a nyerged, egy idő után a lentről érkező kisebb ütések hatására (amiknél nem állsz ki a nyeregből, hogy tompítsd őket), a veled együtt felfelé elinduló hátizsák visszaesve a súlyával nehezítve üt bele téged a nyeregbe.De ettől függetlenül nem fogok lemondani a hátizsákról.
XP NINJA: a boltban reklamáljál, ugyanis Magyarországon elvileg csak magyar nyelvű használati utasítással lehet forgalomba hozni termékeket. Ők az importőrök, de ehhez az óratípushoz náluk sincsen magyar kézikönyv.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #7748 üzenetére
Ha jól beállított hátizsákkal (megfelelően rövidre vett szíjak, kényelmes vállpánt, mellkason a keresztrögzítők bekapcsolva) egy óra múlva kényelmetlen egy nyereg, akkor az nem Szent Grál, hanem az éppen elmegy kategória. Egy jó nyereggel (ez még mindig nem a Szent Grál) 7-8 órás terepezés kényelmesen teljesíthető. A korábban részletezett ütések enyhítésére egy jó nyeregcső (nem a teleszkóposakra gondolok most) rengeteget tud tenni.
A betétes nadrág segíthet, de a táska ledobásával nem biztos, hogy jól jársz. Enni- és innivalót, szerszámokat valahol kell vinned, ha terepre mész. Egy hátizsák eséskor is jól tud jönni, szépen tompítja a hátat érő ütést.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
sanzi89
addikt
válasz Teasüti #7789 üzenetére
Váltókart szerintem sehol nem szednek szét, véleményem szerint sok értelme nem is lenne... Arra jutottunk, hogy valószínűleg a váltókarral vannak a gondok, de itt megállt a tudomány.
Csak azt nem értem, hogy miért van a hiba. Nem volt nyúzva, nincs 1 éves, téli hónapokban nem is volt használva (okt-márc), terepet se nagyon kapott, kinézetre olyan, mintha tegnap raktam volna rá a bringára. Nagyon unom, a régi bringán is a Shimano váltással voltak a gondok.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Motaba78
őstag
válasz Teasüti #7797 üzenetére
kétkaros váltó
baloldalról lentről felfelé haladva:
kis kar húzod lefelé váltás pl: 5.-ből 6.-ba
középső kar tolod felfelé váltás 6.-ból 5.-be
harmadik függőleges kormányra szerelő fül
SHIMANO (11) SL-M310 Rapidfire Plus ez pl kettes váltókar nekem ilyen vanez kattanik váltáskor nem kell túlnyomni, kattanáskor már dobja is a sebeséget
az áttetsző ablakban az a rózsaszín mutató pedig mutatja hányadikban van a sebesség, ezt mind a hátsó mind az elsőnél mutatja.
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz Teasüti #7822 üzenetére
Ha jól számoltam a képeket, akkor amire gondolsz az egy V fékhez való fékerőszabályozó/blokkolásgátló.
@Zebu
Én is XCR tulaj vagyok. Durva terepre semmiképp nem ajánlott, az enyhe terepet bírja. Egyébként árkategóriáján belül én is csak ajánlani tudom, de azért ne egy Tora szintet várjon tőle az ember."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Mewryck
tag
válasz Teasüti #7827 üzenetére
van benne egy erös rugó,ami megakadályozza(ná),hogy a kerék blokkoljon(ezzel is lehet blokkolni,csak kicsit nagyobb erövel),cserébe a fékérzet nyulos lesz...ez a 2. alkatrész,ami felesleges egy bringára
a küllökulcsot pedig nézd meg alaposan,a 8-ból 2 lyuk egyezik meg(nálunk legalábbis csak ilyen van),a küllök pedig jobbmenetesek
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
rétisün
veterán
válasz Teasüti #7871 üzenetére
"Ezért kell montival járni!"
monti.....(legyintős smiley) aszfaltra nem való monti
amúgy a mi körünk nem volt teljes kör, mert hazafelé nem mentünk el megint keszthelyig, hanem sármellék felé jöttünk. kb. 7 km hiányzik a teljes körből
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz Teasüti #7871 üzenetére
Balaton Körúton az útviszonyok miatt fullyval tudsz akár olyan átlaggal tekerni, mint outival. És kényelmesebb is
Minket az eső, és az eső utáni nedves útfelület se segített. Lejtőn lefelé folyamatosan fékezni kellett a vizes úton:
1. ne legyen mindenünk csupa víz (bár az lett),
2. a lejtő alján biztonságosan el tudjunk fordulni, vagy megállni.
Szerencsére a baleset elkerült minket, de voltak meleg helyzetek. Főleg a többi kerékpáros miatt.Én most 8 napig nem bicajozok, mert nyaralás jön. Meg letudtam előre a km adagomat, mert 15 nap alatt több, mint 1000 km-t tekertem.
Mostantól jön az igazi nyár! Így Mindenknek jó bicajozást!
-
dunc
nagyúr
válasz Teasüti #8072 üzenetére
Nem tudom milyen pontosan a féked ,de akaszd ki a rúgókat,és feszítsd meg . (kicsit hajlítsd meg,ha a csavarral a feszítés nem elegendő) ) Ha akad a akkor nem ártana kihúzni a bovdeneket ,és leellenőrizni ,hogy nincs -e kiszálasodva,majd pár csepp olajat cseppenteni a bovdenházba.
-
-
dunc
nagyúr
válasz Teasüti #8109 üzenetére
"Az első váltókaromon vmiért megakadt a finomállító csavar." Ha a bovdenháznál lévőre gondolsz,abban van egy rugó,az tud beleakadni a bovdenházba.
Másss : Tegnap csodás kalandom volt. Tekertem a bringaúton ,majd egy srác ezerrel megpróbált előzni jobbról (gyakorlatilag hátulról belém jött.,de nem sikerült összeakadtunk ,és esés lett belőle ,én puhára estem rá. A pedálom átrendezte a küllősorát ,nekem az ütközés következtében a bal váltókarom kapott ,és sajnos tönkre is ment. ( a váltókart ütötte meg ,ami szépen átrendezte a váltóházba a dolgokat...) Szóval örömöm határtalan. Mínusz 5-6 ezer....
Szerencsére senki nem sérült meg. -
nagyúr
válasz Teasüti #8190 üzenetére
Fogalmam sincs, párom kerékpárjára még a bringaboltban tették fel így. Jah a bazi Cateye tényleg durva én is meglepődtem mikor kibontottam, a fene se gondolta volna hogy ez ekkora.
Mod: asszony közben megmondta a frankót lámpa ügyben: azért mert a zártartó miatt nem fért volna el a nyeregcsövön.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
szki
őstag
válasz Teasüti #8356 üzenetére
Nálam meg épp jókor nyaralnak a lányaim, és strandolunk naponta Szerencsére a nap ellen is edzésben vagyunk
Keddtől tudok újra komolyabb túrára indulni, de persze reggel 6-10-ig tervezek tekerni.Vasinger: Ma egy belső gumi mifelénk is megadta magát anyám full alu bicaján Pedig a szokásos "napterhelést" kapta
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz Teasüti #8390 üzenetére
Pár Bánkis, pl a forgácsoló, és hegesztő műhelyben szokott ilyenekkel szórakozgatni. Pl láttam már onnan kikerült egyedileg cnc-zett fékkart, váltópapucsot, v-féktestet.
Azért a villa kicsit már más kategoria. Sokkal durvább igénybevételeket kell kiállnia, és ha az törik, és el is válik, akkor a régi morbid vicc lépéletbe:
- Miért nem sírt Pistike, miután elesett a biciklivel?
- Mert a kormány átszúrta a tüdejét.Ettől függetlenül, apróbb alkatrészeket lehet megérné egyedileg, olcsón legyártani, ha van ingyen használható lehetőségek.
Pl egyik ismerősöm nemrég jött haza a Müncheni Műszaki Egyetemről frissen végzett MSC-sként , és ott pl a hallgatók rendelkezésére áll egy halom gép, és hozzájuk anyag, amit a hét minden napján használhatnak, amikor épp akarják. CO2 lézer vágó, CNC maró, 3D printer...De ez kb ugyanúgy igaz a kisebb főiskolákra is.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
fpeter07
veterán
válasz Teasüti #8390 üzenetére
Én is hasonló pályán vagyok. Azért is jó a szakközépiskola, mert eltudod dönteni, hogy mi nem leszel. Ebben a két évben nem igazán tanultunk olyat, amit néhány nap alatt internetes forrásból, vagy könyvből ne lehetett volna megtanulni. És ez két év volt. Azt tartom érdekesnek, hogy néhányan még így is bukdácsolnak a szakma tárgyakból. 3 órán át szoktunk egy feladatot csinálni. Ez volt az egyetlen óra, amit nem szerettem. Tanultunk volna éneket, még ha valaki szükségtelennek is érzi.
-
Rhino666
őstag
válasz Teasüti #8584 üzenetére
Igen, a markolatváltó nem tetszik és azért nem néhányezer Ft-os tétel egy tisztességes Shimano shifter típusú váltó. Nyilván a pedál lenne a legkisebb gond, de nem bánnám ha 50-ből találnék olyat ami gyárilag shifter váltós és 3 ujjú fékes, mert ha mindent kicserélnék rajta ami nem tetszik akkor lassan tényleg ott tartanék hogy 70-80-at ráköltök, amennyim egyrészt nincs, másrészt meg annyiból már kapnék is olyat ami gyárilag a nekem megfelelő felszereléssel van ellátva.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
N.GÁBOR
aktív tag
válasz Teasüti #8597 üzenetére
Teasüti, Napfénysüti:
Már kb 2 éve tervezgettem egy cross kategóriás bringa beszerzését, és mivel nincsen túl nagy tapasztalatom ezen a téren, ezért elsősorban a felszereltségre és a megjelenésre alapoztam a döntésemet. Megtetszett a Kellys Axis, így elsősorban eziránt érdeklődtem.Pécsen van egy kisebb bolt, az Imperator, ahol már több alkalommal is első osztályú kiszolgálásban volt részem, így betértem Hozzájuk, hogy kikérjem a véleményüket. Javasoltak számtalan márkát, köztük a Meridát, Scottot, Cube-ot, Giant, stb. Ekkor én megkérdeztem, hogy mi a véleményük a Kellysről?
Dolgozik ott egy rendkívül szimpatikus, körülbelül a 60-as éveiben járó ezermester, aki annyit mondott, hogy nem ajánljuk a Kellyst, pedig nem olyan régen még Kellysesek voltunk. Bővebben is kifejtette persze.
Igazából a lényeg, hogy szinte minden márkát a váz tesz egyedivé, valamint ez a lelke a bringának. Viszont amióta a Kellys korábbi formájában a tengerentúlon "megszűnt" és csak itt Kelet-Közép Európában ténykedik, azóta nincs annyi erőforrása, hogy igazi értelemben fejlessze a vázakat, vagyis a K+F némi túlzással gyakran csak az új design-ben nyilvánul meg. Nem tudom ez mennyire igaz, de az tény, hogy a különböző évi modellek teljesen ugyanúgy néznek ki, csak a festés más.Ezután pedig feltette a költői kérdést, hogy vajon miért olcsóbb egy azonos felszereltségű Kellys, mint egy nagy márka? Persze az árkülönbözötben benne van a Merida és Scott nevek "felára" is, de talán mégjobban a váz "olcsósága".
Példának hozott egy esetet: Náluk akart egy illető bringát venni, de végül nem az általuk javasolt "nagyok" egyikét vette, hanem a szomszédos boltban lévő Kellyst, mert azonos ár mellett magasabb felszereltséget kínált. Nem sokkal később elkezdett panaszkodni, hogy nem azt kapta amit várt. A vázzal volt valami hiba, bár gondolom egyedi esetek mindenhol előfordulhatnak.
Ekkor vett egy Cube vázat, amire átépítve a bringát már boldogan tekerte az új szerzeményt.
Egy szó mint száz, az ilyen történetekben biztos van némi túlzás, de talán nem alaptalanok. Mindenesetre azért az meggyőzött, hogy a Merida és a Scott mindenhol ott vannak, így végül ilyen márkájú bicókat vettünk.
Egyébként ami engem igazán eltántorított a Kellystől, az a rendkívül "pofátlan árazás" volt. Az ebike-on nézegettem tavaly nyáron a bringákat, és azzal kellett szembesülnöm, hogy a teljesen azonos felszereltségű modellek között a szériaváltásnak nevezett átfestés, (vagy még az sem) 20%-os különbség volt (Elsősorban az axist néztem) Ekkor körbenéztem a Meridánál és a Scottnál, ahol jóval mérsékeltebb volt az emelés.
Persze azt is megkérdeztem, hogy mi az ami igazán pl a Merida mellett szól?
Ekkor elmesélte, hogy a Merida kezdetben csak vázgyártó volt, így igazán nagy tapasztalata van a folyamatos K+F terén, valamint ma is ők gyártják a GT és Giant vázait. (bocsánat, ha nem az övükét, de így emlékszem.
Nagyon szimpatikus bolt, mindig mindenben segítettek, talán a legjobb kiszolgálást kaptam itt, így a felhozott (akár valósak akár nem) meggyőztek.
Bocsánat a hosszú üzenetért, remélem azért érthető voltam.
May the force be with you!
-
Ariadne
őstag
válasz Teasüti #8641 üzenetére
Szerintem gyorsabban hűl és kevésbé melegszik úgy. Azt hiszem, minden tárcsafék használónak vannak már kellemetlen élményei arról, mennyire tud felforrósodni a tárcsa egy nagyobb lejtő után. Meg is lehet égetni egyébként, ha túlságosan felmelegszik, ilyenkor sötét színű lesz egy részen, de ez persze semmi gondot nem jelent egyébként - csak érdemes elgondolkodni eggyel nagyobb tárcsán, nehogy hirtelen fékerő nélkül maradjon az ember legközelebb.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Hálózati / IP kamera
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gumi és felni topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Monitor hiba topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest