- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Házimozi belépő szinten
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz
looser #18907 üzenetére
Most ugrott be, zselés-kényelmes nyeregből a Lookin-t hallottam dicsérni, de ez csak ötlet, mert magam nem próbáltam. Ja és amit nem is tudhatok első kézből, de párom állítja, hogy a középen tisztességes mélyedéssel rendelkező nyergek kényelmesek neki, mert hát ott középtájt kisebb nyomás nehezedik az érzékeny részekre. Mivel ugye én lány vagyok, más nyereg a kényelmes, ezt nem tudom...
Bááár az enyémen is van középen bemélyedés.
mod: A fórum tagság jó része meg nyaral talán, most elég kevesen járunk erre.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Dirtyz #18910 üzenetére
Ahh, tényleg, holnap lesz! Akkor üres lesz az erdő itt a környéken, pedig pont megyek egy körre.
Drukkolok, mindent bele és vigyázz magadra! Amit venember írt pár hsz-szel fejlebb, hogy csak a frissítőpontokon lehet-e tényleg enni-inni, arról tudsz valamit?
to all: DH versenyt adnak a Eurosport 2-n!!!
spartan1: Ilyen létezik, klikk, ő ilyeneket készít.
Discoveryn ment talán a wheeler dealers sorozat, ahol régi autókat vettek meg és újítottak fel, abban ez a pasas szerelte az autókat. Privátban meg ő tartja a Guinness rekordot a leggyorsabb bútor kategóriában.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #18923 üzenetére
tr00p3rnek is egy magellanja van, igaz kicsit más, pyxis team (gyölörűűű piros-fekete), de ő biztos tud mondani róla dolgokat.
mod: Érdekes, nekem viszont kifejezetten nem tetszenek a mostani meridák, azzal a nagyon vastag vázzal, nem jönnek be dizájnra.
Színben meg a piros (lenne) a kedvenc bringában, ehhez képest van egy szürke-fekete meg egy fehér pici pirossal, így jött össze, mert azért mindig a felszereltség döntött a szín felett.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #18925 üzenetére
Azt hiszem, a hajtány az nem webáruház, csak fenn van, hogy mi kapható.
Amilyen üzletek még most így eszembe jutnak érdeklődésre és nem webáruházasak: speedway (honlapjuk szintén van, árakkal), berguson, probike, vár kerékpár (bár ez kettő egy), nella (bár nekem nem szimpek), bringavilág (nem tudom, meridában utaznak-e konkrétan, de menj be egyszer cube-okat nézni, álomszépek). Ha viszont nagykerben nincs, amit keresel, akkor csak elfekvő készletben bízhatsz.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #18927 üzenetére
Ha telefonon utánaérdeklődsz a dolognak, akkor egy hétvégi kiruccanással esetleg meg tudod szerezni őket.
Vagy ha gondolod, annyiban tudok segíteni, hogy elhozom az üzletből, aztán amikor alkalmas, eljössz érte.
Vagy Szegeden a prolog hátha tud hozni neked, az nincs messze, őket kérdezted?
(Szegeden éltem, tanultam 6 évig, Bcsról jártam hétvégente, Hmvhelyen át.)
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #18929 üzenetére
Augusztusban lesz a Tisza Maraton Szegeden, ha valakit találsz, aki megy erre Bpről(szeretnék, de vizsgára készülök akkor, valszeg nem megy
), lehet el tudja vinni. Csak gondolkodom itt.
Maniac kerékpárbolt van még, amit tudok Szegeden, de honlap alapján nem tudom, meridában utaznak-e. De biztos végigjártad már a szegedi vonalat persze... Mondjuk a prologgal mi is így voltunk, talán ha kétszer jártam ott, nem tetszettek - de hát egy váz azért mégiscsak egy váááz...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Hasaggymeg #18940 üzenetére
Ez a bikemagos link büntet, azt hiszem, ez alapján tényleg nem érdemes pénzt belefeccölni...
mod spartan1: Én még mindig azt mondom, hívd fel legalább a prologot, olyanok amilyenek, de ha most akarsz bringát, tőlük a legesélyesebb, hogy tudsz szerezni, és nem egy heavy toolst, hanem meridát...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Na most jövök elrettenteni, akinek a fórumozók közül nincs sisakja és/vagy normális világítása, annak különösen ajánlom az alábbi cikk elolvasását.
Tény, hogy munkagödröt jelzés nélkül hagyni nem szabályos, és biztosan megütik a bokájukat, akik az utat építik. DE. Közvilágítás nélküli útszakaszon lement a felmart útra, ez már önmagában finoman szólva sem okos döntés. Ráadásul szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy nem volt világítása és sisakja sem a srácnak. A munkások felelőtlenek voltak, a srác is, és belehalt. Ha legalább lámpája lett volna, megláthatta volna a gödröt, még gyenge lámpával is legalább már amikor közeledik, kisebbet esik, túlélheti. Vagy ha csak sisak van rajta, a legolcsóbb fajta akár, már nem veri oda a fejét a betonhoz, túlélheti. Ha mindkettő van, szerintem meg sem történik az egész, legalábbis így biztosan nem.
MINDIG hordjatok sisakot, és éjjel rendes világítást elöl (nem villogót, lámpát!!!), hátul is egy piros lámpát, folyamatos fénnyel, plusz lakott területen kívül igenis sárga mellényt, mert ezeknek a hiányába bele lehet halni.
mod: Ja és látszik, hogy a cikkben az alsó képen épp két mellényes, de sisak és világítás nélküli kerékpáros halad el a gödör mellett. Megintcsak bírságolni kéne...
Amikor a múltkor elütöttek egy bringás srácot éjjel a házunk előtt, az elhaladó bringásokból 10-ből legalább 8-nak se lámpája, se sisakja nem volt. A rendőrök helyében bizony bírságoltattam volna őket mind (csak lámpa miatt lehet, tudom), rámutatva a srác autó alá gyűrt brigájára, hogy na ezt kockáztatjátok...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
Én még mindig szkeptikus vagyok, ha jól látom, egy elég közeli falra vetülhet a fénye. Mivel nem kifejezetten kerékpáros lámpa, ezért jó lenne látni természetben, vagy utcán milyen fénye van.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
amargo #18992 üzenetére
Akkor vidd be mindenképp, ahol vetted, ha még garanciális, oldják meg.
De egy nyeregcső alapos tisztogatást érdemes megejteni kívül-belül, mert tud olyat, hogy csak koszos, mégis máshonnan hallasz recsegést miatta. Meg mondjuk a bringa kipróbálása más pedállal, vagy más pedáljával
, ha házilag kivitelezhető, az is megér egy próbát.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
amargo #18995 üzenetére
Egy normál Myo XP-nk van, a belt nem tudom, miben más. Mindenesetre ha ez fénykard, akkor a Hozé lámpa hát nem is tudom, fényalabárd?
Házi tesztet tudnánk csinálni egész jót, van ezeken kívül két Cateye is, egy 520 és egy 530 is, lehet egyszer kimegyünk velük mind sötétben az erdőbe, és fényképezünk.
Normál használatban azért egy jó Cateye is megfelelő (pl. az 520-as), városba pl., nem szoktam hurcolni a Hozét mindig. Max egy Myo XP mellé, és úgy már városban teljesen jó, szerintem.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #19003 üzenetére
Nem olyan vészes a négyszögtengely, millióan járnak ilyennel. A városimon az van, nem is valami hűdenagy minőség, és a 80+ kilóm alatt gond nélkül működik évek óta, szóval no para. Arról a vázról meg nehogy lemaradj, ahogy látom, megnéztél már minden lehetőséget, nem nagyon van mire várni...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Van onnan mezem, meg páromnak több is, igen, szerintem teljesen jók. Mondjuk ki kell fogni, hogy jó legyen az emberre a szabása, de minőségileg nem volt gond velük, pedig van belőle itthon rövid is, hosszú is, naci is, a neonszínű esőkabátjuk meg kifejezetten király.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #19011 üzenetére
Nagyon olcsóbbakról nem tudok. Márkában még az Elastic tud jobb lenni valamivel, és az is jó minőség. Mondjuk nem mondhatom, hogy saját tapasztalat alapján a hűdenagy márkásak jobbak lennének mint a Deca vagy Elastic, mert párom Speci téli hosszúujjújából (fehér-piros) teljesen lehetetlen kimosni a sárpöttyöket, ezzel szemben a Decás mezei és mindkettőnk számos Elastic gyártású klubos meze tökéletesen működik... Ja meg Rogelli jött még be nekem, de az sem olcsó sajnos.
Betétes naciban viszont a zselés (?) betétesek a tuti királyság szerintem, párom az abszolút nem montis Campagnolo nacikra esküszik (16-18k körül), valami egészen különleges betét van bennük, ami nagyon kényelmes, nekem meg a Rogelli jött be (Deca nagyon nem), abban is valami zselésszerű kék betét van, ráadásul nagyobb fajta emberekre is van cuccuk.
De ez mind csak az én szubjektív tapasztalatom...
mod: Színben meg a fehér kerülendő szerintem, legyen szó bármilyen bringás cuccról, mert az életben soha nem lesz olyan színű, mint amikor hazahoztad a boltból... (sőt ez tapasztalatom szerint áll bringára is
)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #19013 üzenetére
Vagy csináltatunk pH!-s mezt, valaki ügyes grafikus megtervezi, Elasticnál megrendeljük és kész is.
Huszonegynéhány darabot rendelve már jó árakra jön ki a saját mintás mez, emlékeim szerint ilyen 7k körül a rövid, 11-12k körül a hosszú ujjú.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #19029 üzenetére
A példa konkrét, a klubbal készíttettünk klubos mezt két alkalommal már, ott ilyen árakra jött ki. Létezik náluk ujjatlan, rövidujjú, hosszú és termo hosszúujjú, ami nem igazi termó, de belül kicsit bolyhos, elég meleg. Határidőkben nem valami pengék elasticék, de a mezek tényleg jók és így az áruk is az.
Ha a logó tulajok hozzájárulnak, még a fórumot is népszerűsítenénk (guruló kockák, hihi), frankó mezt lehetne rittyenteni, csak persze egy ügyes grafikus sem ártana hozzá, aki megtervezi (hmm, rii rég járt erre
).
Bicaj nuku most akkor, tessék feküdni és nyögni
, meg jobbulni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Nem tudom, meg kell tapogatni, ki kell próbálni. Ezek mind olyan műszálas tapintású anyagok, de itt ez a jó, a jobbak kivezetik a nedvességet a felületükre. Egy átizzadt pólóban kellemetlenebb menni, mert az nem szárad meg a menetszéltől, míg egy mez igen.
rétisün: Hű, csak képzelegtem, mondjuk piros alapon a szürke-fekete pH! logó nagyban?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
rétisün #19041 üzenetére
Na jó, akkor mmm fekete alapon pirossal?
Nem tudom, a gond az, hogy a pH! logóhoz (már ha hozzájárulnának egyáltalán) valami színes alap kellene, mert hát az ugye fekete-szürke. Bár én nem ellenezném a fekete-szürkét szürke alapon sem, legalább a sárral nem lenne gond.mod: Pl. erre a mezre nagyon utaztam, szerintem irtó jó (női!), de hiába a nagy név, irtó gyenge anyagból van, nem vettem meg...
Hasaggymeg: Viszont elönthet a közösséghez tartozás érzése, meg az, hogy olyan mezed van, ami csak max két-három tucat másik embernek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #19051 üzenetére
Tudnak azért ők ennél szebbet is, ha tervez nekik valaki - pl. ilyen klikk a mi klubos mezünk, az a hátsó az ott én vagyok.
Ez elasticos, készíttetett.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Dirtyz #19055 üzenetére
Ja és amit elfelejtettem itt a nagy szó hmm írkálásban, gratulálok neked és venember83-nak is, azért ez egy nem könnyű maraton, nem lehetett egyszerű teljesíteni.
És sár sem volt végre.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Dirtyz #19057 üzenetére
Gurultunk is előtte meg utána, ez a Virágos-nyeregtől Solymár/Nagykovácsi felé vezető kis keskeny ösvény (még tavalyról), biztos ismered.
Azér' kicsit parázós ösvényke nekem, keskeny, cuki kövekkel, és meredekség megy le balra, vááá...
Nem volt végig őszinte a mosolyom...
mod: Hát a por sem annyira jó azért... 24h-n terveztek indulni esetleg?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
venember83 #19061 üzenetére
No igen, volt szó arról, hogy lehetne Speci és Kona szakosztály, a kezdeti rengeteg kelly's-hez képest mostanra ez a zöm.
Mondjuk pont ezért mondom, hogy kezdetnek jó ez a márka, aztán lehet lépni feljebb, ha kedve és pénze van hozzá az embernek. Pedig nem gazdag gyerekek klubja ez, szinte mindenki dolgozó ember, csak kicsit őrült, pl. ezt jelzi, hogy ha van autója egyáltalán az embernek, a bringája akkor is több kategóriával feljebb van a maga nemében.
Hú nagyon jó, ha jöttök 24h-ra, meg pláne hogy Dirtyzék is jönnek, majd szervezünk találkozót.
Csak kísérőként leszek ott egyelőre, páromék most szervezik össze a csapatukat, megyek fényképezni meg kulacsot tölteni. Jaj csak az a rettenet hideg ne lenne, előre vacogok. Épp tegnap nézegettem a tavalyi meg azelőtti képeket, hát se supportként, se versenyzőként nem volt maradéktalanul pozitív élmény, de mindenképpen megéri, egészen különleges két nap ez, kész montis fiesta. Viszont érdemes az összes bringás mezt és nacit elhozni, a legmelegebb pulcsikat meg hálózsákot, no meg pár barátnőt segítségnek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Jofi81 #19067 üzenetére
Klikkide. A képeket érdemes megnézni.
Ez tkp egy 24 órás XC verseny szombat déltől vasárnap délig, viszonylag rövid körpályán megy csapatonként egy ember. A csapatok általában hatfősek, de lehet kevesebben is indulni, és vannak duók és egyéni versenyzők. Az egyéniek nem is emberből vannak szerintem, az ő teljesítményük egészen emberfeletti, de azért húzós egy hatfős csapat tagjának lenni is. Éjjel jó lámpák kellenek, hihetetlen sokféle pilács megoldást lehet látni ilyenkor, hajnalban nagyon hideg van a sátrakban (ha elfogynak a száraz mezek, egy nedveset felvenni ilyenkor, az kész kínzás), az ember küzd a fáradtsággal is, de másrészt egy össznépi party az egész, szinte folyamatos zenével a rajt/cél pontnál, nyüzsgéssel, bringásokkal és bringákkal. Sok száz ember van kint ilyenkor Csillebércen, legalábbis megnézni mindenképp érdemes, szabadon be lehet gurulni bámészkodni.
mod: Most nézem a kiírást, ugrató?
Az a zötykölődős rész nekem meg pont tetszett (fullyval könnyű...
), meg egyáltalán a kapun beérve a dobogóig az a csikicsukis, kár, hogy most nem lesz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Hasaggymeg #19077 üzenetére
Most mondjam, hogy volt és lehet idén is lesz bőven negyven feletti csapattag, aki vígan maga mögé utasítja a fiatalokat? Na és az egyik srác pl. monti híján egy cross Kelly's-zel csinálta végig a 24h-t, gond nélkül. Szóval sem a kor, sem a nem csilivili bicaj nem akadály, itt _tényleg_ nem számít, egészen mindenféle ember és bicaj is van.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Dirtyz #19093 üzenetére
Eltaláltad, a közutálat az áll.
Aztán sok sikeres kilométert kívánok vele!
És mi lesz a Hei-Hei sorsa? Nem jött be, azért váltasz? (Ha eladnád, szólj...
)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
venember83 #19111 üzenetére
Igen, közben továbbolvastam, write only üzemmód kikapcsolva...
És gratulálok Bikeman-nek is, erről a vázról sokat beszélnek, hogy milyen jó.
Ja és egy kérdés: Dirtyz, az villa "kihúzható" 100-asra vagy fixen 80-as?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
venember83 #19111 üzenetére
khm, kétszer küldte el, azonos másodpercben. érdekes...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Xantomas #19101 üzenetére
Abszolút vannak női geójú fullyk, csak persze nem Magyarországon. Pl. Specialized, több is, csak montiból ennyi női van, legalább fele fully. De a Canyon-nak is van, pl. ez meg még három modell. Trek is van, meg persze Cannondale is.
Meridánál nem láttam sosem nőit még, honlapon se találtam, többek között ezért sem igazán szimp márka nekem.De szerintem aki nőként fullyt vesz, annak már nem a szín meg a minta lesz a legfontosabb...
A női geóban meg azért lehet valahol valami, az én kis Specimet bármennyire szeretem is, jól is van beállítva minden, kényelmes, de akkor is kicsit hosszú, pedig 173 cm magas vagyok, tehát nem alacsonyabb, mint sok férfi. Annak idején egy 2007-es női geójú Speci volt az álmom (bár rusnya babakék színe volt), de teljességgel beszerezhetetlen, a nagyker nem rendel női vázasat ide.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
pweisz #19116 üzenetére
Érdemes shimano-t szerintem, azzal nem lesznek kompatibilitási gondjaid. Ez az Acor nem is tudom, hol kapható. itt jó áron szoktak lenni shimano dolgok. Az egyoldalasra vannak, akik esküsznek, szerintem viszont inkább érdemes várni addig, amíg tudsz venni cipőt is, és akkor venni rendes kétoldalas spd-t (egy 505-öst már 6000 alatt tudsz venni, nekem ilyen (is) van, célnak megfelel). Az egyoldalasak azért drágábbak, ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
venember83 #19120 üzenetére
Másrészt viszont kíváncsi lennék, tapasztalat szerint van-e különbség az 520-540 között, mert árban jócskán van. 505-520 között én nem éreztem szinte semmi eltérést.
Viszont láttam ilyet 545, ezt lehet vajon tényleg normálisan használni spd nélküli cipővel is? Nehezen tudok hinni benne, mert akkor meg gondolom spd-ssel lehet nehéz használni...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Dirtyz #19144 üzenetére
Nekem is hasonló az álmom, egy 100-as fehér Fox, de most csak verem a fejem a falba -->
, hogy miért nem vettem tavaly, akkor azért rendesen olcsóbbak voltak. Most olyan 150k körül láttam csak, nem tudom, mennyire fog lemenni télre, félek nem nagyon.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #19148 üzenetére
Terkking felhasználásra, magnnézium külső szárral, hmm.
Csak én érzek rablásnak 44k-t egy trekking telóért?
Bár most nézem, ha tényleg igaz, amit a súlyáról írnak, akkor ez több mint fél kilóval könnyebb egy hasonló árú RS Toránál? Arra 2,4 kg-ot láttam, ez pedig 1,8 sincs.Tudom, hogy nem kompatibilis a kettő, csak próbálom kitalálni, hogy azonos árban mennyire tér el a monti és a cross/trekking telók ára.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #19158 üzenetére
Így néz ki klikk, de főleg fejlámpának szánta Hozé mester, a bikemag egyik törzstagja, aki megtervezte és saját maga gyártatott le már két szériában. Azt hiszem, Mo.-on ma nem kapható ilyen erős fényű kerékpáros lámpa, de lehet másmilyen aksis, hordozható lámpa sem. Éjjel szüleimnél a kettővel arrébb lakó szomszéd tetején is egyesével látszottak vele a cserepek, mindezt vidéki kertvárosi teleknagysággal számolva.
Itt a használati utasítása
.
Ha este bringást látsz ilyennel közlekedni, arról ismerhető fel, hogy jobban világít, mint bármi más, amit eddig láttál. Én nem sokat mentem vele, de aki régebb óta használja, szinte mindenkinek vannak jó sztorijai az erejéről. Legtöbbször a gyalogosok, autósok egyszerűen nem értik, minek lehet ekkora fénye, autósok nem mernek megelőzni, hasonlók.
mod: Itt a bikemagos topik a második szériáról. 50 egynéhány oldaltól kezdik átvenni az emberek, lehet derülni, miket tapasztaltak az emberek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Hasaggymeg #19166 üzenetére
Nem a szépségéért szeretjük ezt a lámpát.
Egyébként gondosan, pontosan készített darab, szinte teljesen vízhatlan, azt mondják. Hasonló fényerejűek külföldi netes áruházakból szerezhetőek csak be, ha jól tudom, és 40-50k magasságában. Városban lehet élni nélküle, de terepen éjjel nagyon jól jön. Persze városban sem kifejezetten haszontalan... Út szélén éjjel tekerésnél meg kifejezetten életmentő lehet.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
fpeter07 #19173 üzenetére
Nem tudok ilyen törvényjavaslatról, bár király lenne. Amit meg picur írt, az más ország, más jog, itthon nem mérvadó.
Annyiban talán, hogy ha autós lennék, aki kivilágítatlan kerékpárost üt el (isten ments), aki beveri a fejét, akkor biztosan hivatkoznék a bíróság előtt arra, hogy bár nem kötelező, de elvárható a saját biztonsága érdekében, hogy hordja. De nem biztos, hogy sokra lehetne menni vele... Sajnos van távolabbi rokonom, aki tökéletesen kivilágítatlan mattrészeg kerékpáros bácsit ütött el viszonylag kis sebességgel éjjel, városon kívül, hát ő bizony felfüggesztettet kapott, ha jól emlékszem. Azt hiszem, ez az az eset, amibe sajnos bárki belefuthat autósként.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #19172 üzenetére
Olvass vissza, plz
, nem lehet kapni. Bár lehet lesz további széria valamikor talán, de ez csak a lámpa tervezőjén múlik. Mindenesetre a második szériára több mint egy évet vártunk...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
fpeter07 #19179 üzenetére
Mondjuk ettől függetlenül itt bárkit megkérdezhetsz, csak erősen ajánlani tudja. Ha városban közlekedsz, azért, hogy ha mások hibájából (figyelmetlen autós), a sajátodból (figyelmetlen fpeter07), vagy műszaki okból (láncszakadás, kormány- vagy váztörés, ilyesmi) szállsz le a bringáról, akkor ne a fejedet kelljen bestoppolni, és elmehess új sisakot venni. Ha meg erdőben közlekedsz, akkor pláne kell, bár itt főleg a saját hibájából szokott esni az ember, viszont talán még több a veszélyes tereptárgy (kő, gyökér, csúszós fatörzs). Szóval én is csak azt mondom, hogy vegyél sisakot, mert nagyon könnyen az életed múlhat rajta. Az meg ne érdekeljen, hogy áll, mert egy koponyaműtét hegénél még mindig sokkal szebb (bocs).
Szóval mindenképpen érdemes venni, épp most néztem egy ismerősnek olcsó sisakot, 6-7000 Ft körül már teljesen tökéleteseket, jól szellőzőeket lehet kapni (ált. minél több és/vagy nagyobb lyuk van rajta, annál kellemesebb és drágább), de olyan 4k körültől vannak már.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
picur220 #19183 üzenetére
Nem akarom nagyon részletezni, mert azért ennél valamivel bonyolultabb volt az eset. És másrészt az is tény, hogy elütötte és meghalt a bácsi, ami nyilvánvalóan olyan dolog, ami a bácsi minden felróható magatartása ellenére is borzalmas és nem lehet csak úgy elmenni mellette, tehát teljesen ezt nem is lehet "megúszni". A félelmetes számomra az, hogy ez bármikor előfordulhat, ha az ember autót vezet, főleg a fővároson kívül. Bringásként tehetek az ellen, hogy ne csapjanak el (mellény, sisak, világítás), de autósként a kivilágítatlan, úton csalinkázó bringás ellen szinte semmit...
mod: Azt is el lehetne érni a sisak kötelezővé tételével, hogy ha azután kerül az ember autósként bringással "konfliktusba", és nincs rajta sisak, és úgy sérül meg a feje, akkor bizony hivatkozni lehet arra, hogy jogszabálynak nem megfelelően járt el. Ez sokkal nagyobb érv lehetne akkor, mint most, és szerintem jogosan, mert igenis szánjon ennyit mindenki a saját egészségére.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
picur220 #19191 üzenetére
Nem egy vidám téma, nem akarom ragozni, de ha kötelező a sisakviselés, és neadjisten a szabályt be nem tartó kerékpáros olyan sérülést szenved, ami sisakkal szakértő szerint elkerülhető lenne (azért nagyon sok fejsérülés elkerülhető), akkor ezzel az autós felelősségének mértéke csökken, "kevesebbet kap". Nem akarom védeni a felelőtlen autósokat, de ismerve a vidéken közlekedő bringások többségének hmm felelősségérzetét és felszereltségét, ez azért valamivel az "igazságosság", de legalábbis arányosság felé tolná az olyan helyzeteket, ahol a bringás mindent "megtett" azért, hogy ne lehessen látni az úton... Mert írtam már, hogy Mari néni feje sincs acélból, az is betörik, ha elüti egy autó, ahogy az enyém is, csak hát ugye az enyémen _mindig_ van sisak - az autós viszont jóval többet kap, ha őt üti el, mintha engem, mert én jobb eséllyel megmaradok az eset után...
Na most már tuti kegyetlen dögnek fogtok gondolni, de lehet ez csak szakmai ártalom. Én tényleg úgy gondolom, minden felnőtt ember maga felelős a tetteiért és mulasztásaiért, és ha lehet, ne feleljen azért más...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #19195 üzenetére
Remélem nem sértődtél meg ezen, én Békéscsabán töltöttem életem első két évtizedét, és ha körülnézek otthon, akkor bizony ezt látom, és régen is ezt láttam. Világítás 0, mellény városon kívül alig, sisak gyakorlatilag soha. És elég gyakran lehet összefutni különböző szintűen részeg bácsikkal, amint hazafelé egyensúlyoznak a kocsmából a bringájukon. Itt Bpen a száguldozó futárok meg a forgalmas úton bringázók miatt kell figyelni nagyon kocsival, arrafelé pedig az előbbiek miatt. De ha mondod, hogy Hmvhelyen másként megy, én elhiszem, az csak jó...
mod: Másik sok éves lakóhelyem Szeged, a helyzet ott valamivel jobb volt, de azért a sisak meg a világítás ott is luxus sokaknak...
És éppen azt próbáltam feljebb leírni, hogy pont a sisak hordás az, ahol lehetünk nagyon felnőtt egyének, akik maguk dönthetik el, hordanak-e sisakot vagy sem, saját felelősség, na persze. De az az autós, amelyik azonos helyzetben sisakot viselő bringást üt el, aki kisebb sérüléssel megússza, kevésbé súlyos büntetést fog kapni emiatt, mint aki egy fenemód felnőtt, sisak nélkülit, aki adott esetben könnyen bele is hal a dologba. Vagyis mégiscsak befolyásolja erősen mások életét is, hogy rajta van-e az a nyamvadt sisak vagy sem.
Ezért nem bíznám én az emberek felnőttségére, mert arra sajnos nem lehet számítani.
csak körül kell nézni, attól a rengeteg embertől, aki a kötelező biztonsági övet sem képes bekapcsolni, nem várható el, hogy felfogja a sisak felvételének jelentőségét, ha bringára ül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
concret_hp #19205 üzenetére
Használt cuccokat itt érdemes nézni, bár cross elég kevés van.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Rengeteget, épp megadhatja a különbséget az agyműtét és a felszíni sérülés között.
Mindent nem lehet elkerülni így sem, de sokkal kisebb ütés éri az ember fejét, és hát azért abban egyetértünk szerintem mind, hogy ez a legfontosabb testrész, enélkül nem jut messzire az ember.
mod: Most látom, KaraDani is írta.
Elrettentésként viszont csak belinkelem akkor kép, ez a sisak belül szét van törve anyagában, és véres - a srác túl gyorsan ment bele egy nagyobb gödörbe, ami megdobta, és fejjel ráesett egy kőre. A mentősök szerint koponyaműtét lett volna belőle, ha nincs sisak rajta. Így viszont agyrázkódással meg egy heggel az arcán megúszta, plusz azt hiszem a válla ment ki még eléggé. De el tudott menni új sisakot venni és bringázik most is, ami ha nincs rajta, nem biztos, hogy lehetséges.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
rétisün #19228 üzenetére
Végülis dísznek fel lehet szerelni a bringájára egyet, nem?
Ja apropó, egy full nőies tárcsafék, komolyan nehezen tudom kitalálni a célcsoportot: pink virágos Hope tárcsafék
, ja és mellékesen ez egy nagyon nagy és dicsért márka, ennek megfelelő árral. Szerintem egyszerűen borzalmas, ahogy kinéz, pedig lány vagyok...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát azt hiszem, meggyőzőek a képek, így tényleg jól néz ki. És akkor jól értem, hogy meg is van már? Majd írj, hogy milyen volt.
Apropó, barátom péntek este (éjjel) elment egy haverjával bringázni az erdőbe, két Hozé lámpával közlekedtek, most is vigyorgok azon, amit mesélt (vigyázat, 18+ tartalom
). A vitorlázó reptéren a hangárok felett egy kis egynyomtávos ösvény van, ezen tekerésztek éppen, amikor hirtelen felugrott előttük egy pucér pasas és elkezdett felfelé rohanni a bokrok felé. Majd hamarosan egy szintén meztelen nő is felpattant és elkezdett futni arra.
Majd az ösvény mellett meglátták a ruháikat is.
Biztos maradandó élmény lehetett nekik, amint két bringás hatalmas fénycsóvával végigköveti őket, amint a bokorhoz menekülnek egy szál semmiben, szóval a romantika nyilván véget ért aznap éjjelre...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robogó, kismotor
- Automata kávégépek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 3 év Garancia
- Corsair RM850x Gold Moduláris Tápegység 850W
- Acer Aspire 5 - 15.6" IPS, I7-1165G7, 16 DD4 / 1024 GB NVMe +szla! +GARANCIA!