Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net91

    senior tag

    válasz csaba1203 #6436 üzenetére

    Attól kérjél segítséget akitől vásároltad a terméket.
    A magasabb árral támogatást vásárolsz a termékhez.
    De Te az eredeti termék töredékét fizettek, így ne számits hivatalos support támogatásra.
    Ha kifizetted volna a hivatalos árát, akkor segítenének.
    A szervízben sem javítanak számla, garancia papírral NEM rendelkező készüléket.

    Nálam nem volt 2018 telepítés, csak a 2017_es KIS-t telepítettem nagyon sokszor.

    [ Szerkesztve ]

    Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a

Új hozzászólás Aktív témák