- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
moleculez
veterán
-
moleculez
veterán
Mindenbe amibe Elon eddig belefogott, úgy kezdte, hogy az épp aktuális megoldás miért drága?
SpaceX: persze h drága az űrrakéta, hisz' egyszer használatos. Többit tudjuk...
Tesla: Nem kell műszerfal a kocsiba, egy "30$" kijelzőn elfér minden. Meg amúgy is mit buziskodunk azzal hogy 6 alkatrészt 8 országban gyártanak -> gigapress
Boring company: a legdrágább közlekedési megoldás az alagút. Igen, mert drága széles, meg biztonság, meg blablabla, meg a sok kitermelt "szemét". Szemétből tégla, az alagútban meg valójában elég ha egy túlméretezett csőposta.
És akkor Twitter.🤷♂️ Elmondta, hogy egy engineering driven company lesz. Csakúgy, mint a fentiek. Azzal a különbséggel, hogy nincs fizikai termék, "csak egy szoftver". (pontosabban szolgáltatás, de értitek).
Szóval kipróbálja, hogy egy maroknyi (értsd a korábbi 15k+ hoz képest) top tier dev képes-e életben tartani egy ekkora vállalatot. És itt lapot húzott a 19-re, mert ha sikerül, akkor nagyon nagyot megy majd a stratégia. Őszintén szólva, nekem nem azzal van bajom amit csinál, hanem ahogy. Ezt le lehetett vna kommunikálni normálisan, dráma nélkül.
Az sem kizárt, hogy trendet teremt a bigtechben: a cégek rájönnek, hogy nem feltétlen kell fenntartani egy 278 fős graphic-designer csapatot, akik 3 évente elveszik, majd visszarakják a logóra/ikonra az árnyékot. Lehet, hogy nem kell felnőtt játszóteret fenntartani egy munkahelyen, és bár a mentális egészséget fontosnak tartom, sok helyen túlrólják. (persze papíron csak, mert valójában semmi nem történik, de verhetik a mellüket az illetékesek)Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Nem, az állítás az, hogy az alagút túl volt gondolva, lecsupaszította egy abszolút funkcionális rendszerré. Eljuttatni egy autót A-ból a B-be. Pont. Ennyit csinál a boring, se többet se kevesebbet. Erre jó egy "túlméretezett csőposta". Nem akarok hülyeséget mondani, de egy teljes full scale alagútnál jóval olcsóbban hozták ki. (plusz el lehet adni a téglát/felhasználni).
#376: Van baj, tényleg nagyon vadul állt neki a dolognak, a piacnak kell idő hogy reagáljon. Üzemeltető csapat meg hirdetés szervező csapat kirúgása számomra is érthetetlen, és lehet h lesz még visszatáncolás. Nem az én problémám. 🤷♂️ Én naponta 2x felmegyek memek és macskás videók miatt, az meg van.
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Egyszer leírtam valahova hosszabban, de dióhéjban:
A jelenlegi közlekedési infrastruktúra az emberek erzekszervei köré lett tervezve. A táblák, az utak a szabályok, a gepkocsi maga, és sorolhatnám. Ezt automatizálni teljesen téves út, és az önvezetés is egy köztes megoldás. Tehát egy új high tech megoldáshoz teljesen újra kell gondolni a közlekedést, és nem biztos hogy autokra van szükség. Vagyis a jelenlegi formában. A gépek másban, máshogyan jók, azt kell kiaknázni. Nem 2 napos projekt ez, ha egyáltalán. Mondjuk egyszer leszakadtunk a lovaskocsiról is (már ahol ), szal van remény.A boring is egy ilyen tanulmány, lehet hogy soha nem lesz belőle prod. ready cucc. De tapasztalat gyűjtésre jó, a tudás nem vész el. Pénz meg van amennyit nyomtatnak🤷♂️
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Itt el lehet vonatkoztatni az boring companytól és nagyobb általánosságban a közlekedésre gondolni, legyen az felszíni/alatti/feletti, autonóm, vagy nem.
#386
Musk szerint a Tesla egy AI / robotikai cég (lesz).
- A Tesla (mint autómárka) pedig egy felhasználási területe ennek. Ez pedig elvitathatatlan, komoly fejlesztéseket hoztak össze mármint ami az AI traininget, adatfeldolgozást, pipelinet illeti.
Amennyire rálátásom van mint Computer Science / AI student egyre inkább azt látom, hogy egy téves út, minnél többet tanulok😕 Hitetlen eredményeket lehet elérni papíron, "laboratóriumi körülmények közt", de aztán mindig jön a rideg valóság. Viszont, ahogy fentebb is emlitették, ezek a kutatási anyagok megmaradnak, a tudás, tapasztalat el nem vész, máshol hasznol(hat).
Egyszerűen a gépek másban jók, amiben mi, emberek nem, azt kellene kiaknázni és arra építeni, de ez a saját véleményem.[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
-
moleculez
veterán
-
moleculez
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest