Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alpi.

    addikt

    válasz Fitzgerald #116 üzenetére

    Itt van a Tlou is. Sajnos még a kanyarban sincs a 200-hoz és máris lekoppant nálam.
    Azok a beállítások, amik befolyásolják (adott esetben) a cpu terhelést, azok jellemzően nem felbontás, stb. függőek.
    Ezek pl. : háttérben lévő emberek vagy mozgó tárgyak száma. Mogások minősége, részletessége, stb. Ezek jellemzöen 720p-nél is pont akkora terhet jelentenek, mint 4k-ban.
    Vagy ha már említetted a multi játékot, ott az adott pályán lévő játékosok száma nem mindegy, ha jól tudom. Ott sem érdekes, hogy 720p-be vagy 4k-ba van 64 player. (Nem vagyok nagy multis, de rémlik valami és logikus is, hogy oda legyen bekötve)

    "1-2 threadet maxolt ki a játék bármely akkori procin, és ez volt a limitáló faktor." Van ami nem tud mit kezdeni x darab szál fölött hiába van a használt 4 szála fullra járatva és állja körbe egy csomó munkanélküli, ott elakad a dolog. Pl. W3 nextgen. 4 maggal pont úgy fut, mint 6-al. Miközben igény lenne rá. :D :D
    Ez egyrészt más helyzet, másrész nem. Fps / vga oldalról ugyan olyan. Hiába teszel be 3x erősebbet, az fpst a cpu fogja bemondani. Ugyan így "felfedezték", hogy a Dlss nagyon fosul működik, mint Tlou-nál most. Mert nem kaptak pluszt.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg

Új hozzászólás Aktív témák