Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz orbano #22812 üzenetére

    na ez a másik bajom. a mugen.
    a mugen egyszerűen kevés, bármennyire patináns név is, bárhogy is családi örökség. sajnos a mugen sokkal inkább az optikai kiegészitőiről hires manapság mint a komoly technikáról. amig nem lesz a mugen amg vagy m gmbh szintű vállalkozás és nem képzi a gyári fejlesztések szerves részét, nem teszi oda magát mechanikai technika részen, turbo, teljesitmény, futómű és fék, addig ez megint a nagyobb a füstje mint a lángja tipikus esete és szakértők szemében máris visszafelé sült el a dolog. pedálózhatnak a mugennel, de mit kapsz a mugentől? valljuk be, semmit.

    a turbo motorral meg az a baj (megint), hogy a honda elaludta az egészet (megint). kijön 210 le-vel a 2 literes turbo motor és fűűűű, meg húúúú, meg all time best honda engine (lol), közben vessünk egy pillantást a konkurenciára.. lehet jönni azzal, hogy nem minden az erő, és 100%-ban egyet is értek vele, csak az a baj ezzel, hogy a konkurencia nagyon is megértette ezt és nagyon keményen rágyúrt az irányithatóságra és a fékekre és az egész csomagra.. a kettős feltöltésű motorokról nem is beszélve..

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák