Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28823 üzenetére
az audi se tudja már mit csinál annyi szarja van, sportból szedán, szedánból kupé, oszt mindegyiknek más a neve Nemhogy csinálnának egyet, de rendeset.
Nem találkoztam még olyan audi tulajjal aki elégedett lett volna az autójával. Kivéve ahogy Te mondod a szemellenzősök
Egy aláírásban olvastam itt PH-n: "Az Audi VW, ami BMW akar lenni" - hát van benne valamiSzerintem meg tudná csinálni a H is, már a 80-as években szériában gyártották a máig sikeres liter/100le motorokat, de egy liter/200le ráadásul turbóval minden lesz csak nem megbízható. Lehet az audi megcsinálja ők különben sem a minőség és tartósságról híresek...
Viszont a H hajtáslánc mizériával mélységesen egyetértek nekem is kellett egy erősebb autó, hogy ezt belássam
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28833 üzenetére
Oké, de az Mitsu, meg aki megteheti, hogy újan megvegye aztán 3 évente cserélgesse biztosan nem sínyli meg
Viszont nekem racionálisan kell gondolkozni, mert nincs pénzem újat venni (ha lenne se ruháznék be zsír új verdára), se pénzem kitartani turbót, olyat meg nem veszek amit nem tudok.
Az audi 6 éves 1.6-os szívója meg ha 90e után leszalad, akkor mi lesz egy turbóval? Volt egy audibuzi spanom (azóta már Toyota párti), mindig azokat vett, a TT turbo még mindig megvan neki, na de arra is elmondása szerint ráköltötte az értéke dupláját (kizárólag meghibásodásokra) és még mindig egy rakás sz@r
A garanciát fenntartással kezelem, legalábbis audiéknál. Apám munkatársa tavaly zsír új A6-ost vett, és hajtotta haza, majd autópályáról kitért WC-re, és induláskor nem tudta tovább sebességbe tenni. Önmagában az autópályáról való leszállítás sem volt olcsó játék, de ez eltörpül a közel milliós tételhez képest amiért új váltó meg tökömtudja mit kellett venni még, mert garanciában nem voltak hajlandóak cserélni, de örüljön így is hogy jutányos áron megcsinálták neki... hát amikor ezt elmesélte Amúgy ezt nem vágom, akkor mire való a garancia?
Ezzel is úgy vagyok, h legyen a szomszédé, és egyszer adja ide egy körre
De ahogy mondod megtehetik, venni meg úgyis fogják, (iphone szindróma) mert a négy karika manapság talán a legnagyobb divatautó
Egyébként szerinted anyagi okok miatt marad a CTR szar padlólemeze, csatolt felfüggesztése, ilyesmi?
Nincs lóvé fejlesztésre? -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28835 üzenetére
Na ja, ebben van igazság. Valóban nagyon komplex és drága lenne egy ilyen padlólemez a Hondától, jó volna lassan már ezt az utat is bejárni Kérdés tényleg h akarja-e a H, és hogy megéri-e nekik ebbe áldozni. Szerintem hosszú távon nagyon is, ill. a jövőre való tekintettel..
De nem, inkább bohóckodnak wtcc-ben, meg jövőre f1-ben ..BlacKSouL - Nekem viszont személyes tapasztalatom egyikkel sincs, így a körülöttem levő emberek véleményéből tudom mindezt, na olyan is volt h haver szétdicsérte a B6 Passatot, aztán amikor leülünk sörözni kb. 4 sör után már hirtelen megváltozott a pozitív véleménye róla
Az ismerős köreimből megismervén a Mazdáról sem vagyok jó véleménnyel, pedig régen azt hittem a japán az japán -
DeathAdder
veterán
A motorral csinálsz amit akarsz, csak figyelj oda a rendszeres olajcserére és ne maradj olaj nélkül, hidegen ne hajtsd szét, és tönkretehetetlen lesz (bár az i-vtec kiküszöböli a hülyegyerekek hidegen kívánt húzatását is )
1.8tdi 200 nyútonos, sokkal nyomatékosabb, ahol alig van fordulat, na hozzá képest úgy fog tűnni h sehogyan se megy az az 1,4
Ne félj az 1.8-as fogyasztástól, vannak itt a fórumon bohóc fogyasztással 1.8 140le motorral. S többek között ott a haverom is
-
DeathAdder
veterán
Bocs h ide, de egyszerűen nem tudok hol érdeklődni.
Kellene egy új Mazda2 -eshez javítófesték, kaptam is árat 2e Ft a gyári lackstift, de kiszerelést nem tudtak mondani, de tuti valami picike.Mekkora lehet ez a kiszerelés szerintetek? Apró javítgatásra egy elég lehet, vagy vegyek inkább többet?
én 3.400 -ért vettem a Hondámhoz javítófestéket..
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #28863 üzenetére
Nem azért mert gyárilag fel van polírozva a gyári festés?
Csak tipp, de lehet össze kellene polírozni. -
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #28869 üzenetére
Hát a Te HR-V -d sokkal szebb
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #28872 üzenetére
Nekem meg az a régi HR-V a legszebb suv.
Hát ja... tudom nem sok olyan retardált elmebeteg van mint én nekem ebbe semmi egyediség, olyan mint egy qashqai (ja nem abból lehet awd-t is kapni )Normál felépítésű autóban meg azok tetszenek, aminek rendes autó formája van, amit egy 3 éves óvodás is lerajzol a bölcsödében, tehát eleje és hátulja is van.
(mondom ezt úgy, hogy nekem is egy ganajtúróbogár formájú kisbuszom van de ez volt az utolsó ilyen )[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #28890 üzenetére
Hát olajcseréhez az olajon felül olajszűrő kell.
Levegőszűrőhöz pedig levegőszűrőAttól függ Te mit kívánsz cserélni.
Ezen kívül szoktak még gyertyát, pollenszűrőt, váltó és fékfolyadékot, egy szelephézag állítás is jót tesz, illetve persze a vezérlésre is érdemes odafigyelniHa gyári olajszűrőt veszel, akkor ahhoz kapsz alátétet is. Az nekem 3.600 Ft szokott lenni a gyári.
Akinél beszerezni kívánod adsz neki egy motor és alvázszámot, és az alapján pontosan tudni fogja h mire van szükséged, nem kell neked cikkszámozgatni
Én ott typev Lacitól veszek szinte mindent, neki minden féle olaj is van, igen jó (talán a legjobb) áron, ezen felül sokféle autóápolási termék, és persze mindennemű alkatrész, javarészt gyári.
Ha pedig utángyártott alkatrészre van szükségem, annak beszerzését már egy másik user által végzem -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28894 üzenetére
Oké ennyire nem mélyedtem bele, egyszerűen ránézek és olyan mint a többi, erre gondoltam, viszont az fwd elég fájó pont még így is.
A vevőkhöz kell alkalmazkodni, ez így van, de vagyunk egy páran akinek a baltával lefaragott kocka formájú suv tetszik inkábbLógaGéza - pü
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28906 üzenetére
Te tuningolsz? Na ezt felírom
Megéri gyűjteni a range-re, batár egy jószág azzolynet - ahhoz képest hogy pályáztál még elég korrekt. Na ja, ha ilyet látok azonnal moshatnékom támad még melegében Másnál is van ilyen h valami annyira szúrja a szemét hogy nem bírja magát türtőztetni.. nálam a kosz és rumli váltja ezt ki
(#28900) tboy93 - egyszerűen nem értem mire jó ez
[ Szerkesztve ]
-
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28916 üzenetére
Neked csak sárga betétek vannak és ennyi? Elégedett vagy velük? Tárcsák, nyergek mifélék?
Azért kérdeztem az EP3 fékrendszert, mert nekem van felesleg, és a haverom gondolkozik 1.6 VTi -ben, amire odaadnám a gyári fékrendszeremet neki, ha van értelme... Legalábbis volt erről szó
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28921 üzenetére
Ha neked pályára elég akkor mindenre elég lesz, csak tudom, hogy a gyári (szerintem közútra is) eléggé gyengus, ahogyan a Hondáké úgy általában.
A sárga csekkes elméleted meg nagyon igaz, lehet én is így csinálnék, ha ott lennék mindenhez közel. Bár.. áhhhh nem bírnám ki, egy napik sem bírom ki, úgy hogy ne hallgassak vele az üvöltő vtec-be, és lekopogom még csekket sem kaptam soha Mondjuk lehet azért mert konstans gyorsan soha nem vezetek, csak amikor a helyzet úgy adja meghúzatom, majd szépen visszaállok a megengedett sebességre.
Sosem értettem akik abban lelik örömüket, hogy egyenesben non-stop 200-al száguldanak, meg az az első kérdésük, hogy "te oszt ugyan mennyivel mén ez?". Már kezdtem unni, ezért megnéztem YT-n egy stock videót, így mostmár arra is tudok választ adniJó lett a beszámoló, nagyon fasza ez az új kormány, nekem is meg kéne már csinálni
BlacKSouL - nekem se volt semmi gond a fékkel, de azért cseréltem (Motul RBF 660 factory line - DOT4), illetve előtte jól átmostuk a rendszert Semmi különbséget nem érzek (ahogyan a váltó esetében sem), de mindkét olaj (illetve folyadék) a leengedés után meglehetősen fáradtnak tűnt, főleg a fékfolyadék, szóval én egyáltalán nem bánom h lecseréltem
tboy93 - miért hagyná? 100e után már bőven van mit állítani ott szerintem. Szelepfedelet lekapni meg egyáltalán nem számít nagy megbontásnak, legalábbis én is azonnal megcsináltam minden autómon amit eddig vettem, és igencsak volt ott mit állítani, még apámék 8gen sedanjan is.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28936 üzenetére
Nem tudom, én nagyon félek a turbotól, de egyet értek nagy részben user error okozza azt a rengeteg korai meghibásodást.
meg nekem ez olyan csalásnak számít h turboval akarják elérni a kívánt teljesítményt, nem pedig a motor nyers erejével. Mint a dopping a sportolóknál
Viszont nem vetem meg, meg vannak a maga előnyei, de legyen inkább ez is a szomszédé....
-
DeathAdder
veterán
Oolaj mellett nehéz állást foglalni, ez olyan mint a vírusirtó
Én Eneos párti vagyok, csak mert japán és kész, nem tudom mivel magyarázni Az 1 éves csereperiódus után is még arany a Sustina színe, a haverom 10w40-essel használja egy fél milliós autóban katalizátor nélkül. Az összeset végigpróbálta már, állítása szerint ebből eszik legkevesebbet a motor, és egyedül ez nem bűzlik...
Mondjuk láttam már két egyforma csomagolású Motult is két teljesen eltérő színnel és sűrűséggel, szóval szvsz egyik sem jobb a másiktól. Oda kell rá figyelni, és rendszeresen cserélni oszt jóidő
Az olajtársaságok kiélezett versenye a gyári beszállításoknál és a mindennapi életben nem engedheti meg, hogy kispóroljanak bármit is, szóval túl van ez lihegve nagyon..
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28983 üzenetére
Ez kurva sok mondhat bárki bármit.
Az oké, hogy márkaszervizben már ha a kilincset megfogod 20 ezret fizetsz, de ott is láttam már gányolt munkát. Sőt...
Az én mesterem akit nem cserélnék senkire pl. egyik haverom Toyota -jában 30 eur-ért cserélte a kuplungot, legalábbis a kizárólagos munkadíj ennyi volt.A vti-men amikor futóművet és rugókat cseréltem 20 eur -t fizettem...
Ajánlani nem tudom, mert külföldön van
-
DeathAdder
veterán
Nem vitatkozni akartam (azon meg had ne, hogy "a normális szerelő" 30 ezerért csinálja azt meg amit az enyém majd egy nullával kevesebbért), csak megállapítottam, hogy akármilyen munka is legyen egy autón ami önmagában csak egy alkatrészcserében nyilvánul meg, és bőven elkészül egy munkanap alatt, azért 20-30 ezret elkérni valami eszméletlenül sok, főleg annak fényében, hogy nem is kell nagy szaktudás hozzá, mert gyakorlatilag bármilyen sufni mester meg tudja csinálni (persze én sem bíznám olyanokra), és most nem a márkaszervizekre gondolok.
Van felénk is olyan műhely ahol ha már beteszed a négy kereked elkérnek 10 ezret, de oda nem vinném, mert állatok mind, ahol te is csak egy potenciális pénzforrás vagy a melletted álló még másik 4 autó közül, és csak barmolni tudnak.
Nem az alapján választok mestert h milyen vastagon fog a ceruzája.
És érdekes mert ismerek mestereket akik otthon maszekban szaré-húgyé nagyon igényesen és percízen dolgoznak, míg a munkahelyükön a szervizben azt se tudja milyen autón dolgozik, teljes a zűrzavar, a hajtás, minél előbb végezni kell és menni tovább, nincs az a nyugodtság amit az alapos jó munkát megkövetelné.Jézusom mi lenne ha egy francia/német/olasz tömegautóm lenne és ilyen órabérekért vinném szervizelni, asszem ingem-gatyám rámenne
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28996 üzenetére
Majd csak ideérek
Egyszerűen csak nem vagyok hozzászokva ezekhez az árakhoz, de még hasonlóhoz sem, ezért volt ez a reakció.
Nem a haveri alapú szerelésről van szó, csak egyszerűen meg nem fordult volna a fejemben, hogy felénk valaki 20-30k -t elvesz egy kuplung, vagy gátlócsere miatt. Én ezt nehezen tudnám megfizetni, tetszhet vagy sem.Nagyon sokan sokkal több honoráriumot érdemelnének ahhoz képest amit csinálnak, és amekkora felelősséget vállalnak nap mint nap a munkájuk során. Úgy tudom Mo-ra is inkább ez a jellemző, mert h nyugaton elkérnek ennyit az rendben van, de ott meg is keresik a rávalót.
S azért egyes alkatrészek árán is ki tudok akadni, pl. hogy egy pár szélterelőben mi kerül 80 ezerbe, vagy egy váltógombban 30 ezerbe (tipikus példa )
Lehet nem szép, de én igen is sajnálnék 30 ezret fizetni egy félnapos melóért (nem márkaszerviznek, bár azok is szépen gányolnak), egy olyan országban, ahol én azt a pénzt nagyobb erőfeszítéssel és sokkal nehezebben keresem meg, és nem csak én, hanem mindenki aki nem tartozik a felső tízezerbe. Nyilván nem számítana, ha a jövedelem is hasonlóan magas lenne.
Valószínű én is ilyen véleményen lennék mint Te, ha a jövedelmem 3x magasabb lenne, és egy olyan csiszolt gyémánt szerelőm lenne, mint amilyen állítólag ez az Imre
Egyszer én is fizettem 30 ezret egy három napos melóért, de akkor három dobozban vittem el egy hiányos bontott autóklíma berendezést, amit beépítettek az 5gen Civicembe
Én szegényen nem tudok ilyen racionálisan gondolkozni, mert az élet szar, muszáj a fogamhoz verni a garast, és 6x átgondolni mielőtt megveszek valamit, de amit írsz el tudom olvasni, és tudom h igazad van
-
DeathAdder
veterán
Mondja már el nekem valaki plz h mi az az ikergömbfej, és motor lengéscsillapító, és mi szerepe van?
Nagy alkatrész árusítások közepette egyik doboz alján találtam egy Honda éles számlát amin többek között két ilyen "ikergömbfej" volt vásárolva 2011-ben (2x 18.287 Ft), és egy "motor lengéscsillapító" (30.471 Ft) az autómra.
(a 40ezres szerelési költség azért itt is befigyelt )[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #29062 üzenetére
Én is azt hittem a xenon a törvény és az 5gen civicembe vettem is, mert előtte csupa szar volt látni, és a vti-vel sem volt éppen élmény (főleg xenon után nem).
Akkor elhatároztam h a következő autómba beleverem a xenont, de érdekes mód ezzel látok olyan jól mint az előző xenonos autómban, ezért nem is hiányzik h beletegyem.
Fogalmam nincs miért, nem értek hozzá, talán a projektor miatt?
Szerintem azért nem mert az 5gen civicem is utólag projektoros volt, de azzal sokkal szarabbul láttam sima izzóval mint ezzel.Azóta egyáltalán nem hiányzik a xenon, érdekes, nem tudom mivel magyarázni.. azon kívül hogy kívülről jobban néz ki
Ugyanez a helyzet az lsd-vel, rohadjak meg de én nem érzem alulkormányzottnak az autót (azért ide tartozik h én nem pályázom). -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #29065 üzenetére
Na ezt nem tudtam
Tehát mondjuk ha veszek másik gyári lámpatestet bontóban is akár, akkor az is kritérium kell legyen, hogy halogén vagy xenon izzó kerül majd benne?Biztosan így van, tuti érezném, ha sperrel nyomulnék. Szeretem szedni a szerpentineket, és padlóval kijönni belőlük, de soványka tapasztalatom (5gen és 6gen vti érezhetően alulkormányzott volt) már utcán is, ellenben itt nem érzem létszükségletét, hogy jobban kanyarodjon, de mint mondtam nincs igazán tapasztalatom, és pályán se voltam még, ott biztosan nagyon sokat számít, nem vitatom
zolynet - tengelyt neki
-
DeathAdder
veterán
válasz Aladdin #29079 üzenetére
Ezen nem gondolkoztam, az is számít?
Hasamra csapok mondjuk egy új Accord esetében. (nekem 7gen Civic van, de abba nem akarok xenont)Tételezzük fel van egy 8gen gyári xenonos Accordom, összetöröm az jobb elejét, és éppen van Endrének egy jó jobbos Accord lámpája, de egy olyan donorból, ami gyárilag nem Xenonnal volt szerelve.
Mehetne bele az a lámpa is, vagy ahogy Integra mondja külön van halogén és külön xenon izzóhoz tervezett lámpatest?
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #29097 üzenetére
Ez nagyon igaz.
Van egy elég nagy tekintéllyel és hírnévvel rendelkező motorkipufogó gyártó ismerősöm (50 év körüli), nagy motorbuzi, most éppen K9-es ezrese van, szerinte mindenki hülye aki 1.9 tdi-től nagyobbat vesz, mert manapság már párezer Ft-ból úgy fel lehet nyomni bármelyiket, hogy a 3.0 tdi köpni nyelni nem tud..
Na gondoltam magamban te sem ültél még 3.0 tdi-ben, ami az ötszáz nyútonos nyomatékával az én autóm után is úgy forgatja az ember gyomrát, mintha versenyautóban ülneMondom ugyan vigyél már el egy körre ezzel a 220 lovasnak prognosztizált 1.9 tdi-vel. Füst az volt, de szerintem egy gyári 1.5 ils -el körbeautóztam volna
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #29113 üzenetére
Igen a Mazda kettes kiszerelése felől érdeklődtem. Azóta már meg is van.
Én is használok ilyen javítófestéket, szerintem hasznos kis dolog.
Érdekes, hogy enyém olyan mint a körömlakk, legalábbis küllemre, és a tetejéből kihúzható még egy aprócska drótkefe is.
Rendeltem a haverom Prelüjéhez is, az pedig kb. olyan vékony és hosszú, mint egy teszter parfüm (drótkefe nincs hozzá), a Mazdához pedig két körömlakk kinézetűt kaptam egy csomagolásban, szintén kefe nélkül.
Először azt hittem két komponenses, aztán elolvastam, hogy az egyikkel tisztítani kell a javítás előtti felületet, másikkal pedig értelem szerűen festeni.
Mindhárom gyári, gyári csomagolásban.Na igen, tökéletes nem lesz tőle, viszont arra pont jó, hogy ne legyen szembetűnőek az apró kis gebaszok.
Nekem pl. már nagyon szúrta a szemem a lökös alján egy apró kavicsfelverődés, de amióta kijavítottam már keresve sem találom meg[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #29117 üzenetére
* hülyeséget írtam, nem tisztításra kell, hanem egyik a lakk másik a festék, mivel újabb autó, ezért a festés már gyárilag bázis alapú vagy miatököm...
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #29127 üzenetére
Nos nekem is voltak már ilyen tapasztalataim gyári alkatrész esetén, hogy előlget kértek, és legalább 3 hetes várakozási időt a rendeléstől számítva.
Laci ezt mind pár nap leforgása alatt teljesítette, és előleg sem kellett. Meglepne, ha nála is ennyi lenne a várakozási idő attól függetlenül, hogy ő is csak közvetít..Kellemetlen a helyzet, mert szorít az idő. Azok a Kayaba-k 7gen Civicekre állítólag jók, sokaknak ők a gyári beszállítója, de konkrétan 7gen esetében több példát tudok rá, hogy félreinformálóan a type-r civicekre is ugyanazt kínálják, ami pár hónap alatt lenullázza a gátlókat
ez persze nem jelenti azt, hogy ne lenne jó egy ES sedanon.__
Más: nekem meg tegnap faszájul valaki jól leseggelte a tükrömet de úgy izomból, a tükörlap kiesett (hálisten a fűtéskábelek megtartották, hogy ne essen a földre), és egy helyen meg is látszik a visszapillantón az ütés nyoma, valamint a tükörtalpon is, ahogy odaapódott a tükör
Még jó hogy idén fényeztem újra a tükröket és a talpakat is -
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #29144 üzenetére
Egyetértek, hidegben fos, télivel hidegben ultrafos.
De feltettem én is már régen, inkább azok kopjanak, mint az AD08RT1R különben is különösen jó hidegben, vízben meg pláne
Ha rajtam múlna én csak a havazás bekövetkeztekor tenném fel a téli papucsokat.
Most 10-12 fokos levegő hőmérséklet mellett már kettesben sem húzhatom el kb. 30-től 90-ig, mert vtecnél már csak radíroz az eleje Szóval kitörölhetem én is a 200 lóval, egy vti lelépne ilyenkor 100-ig.Egyébként én is több olyat tudok, aki 3-4 évente cseréli, és csak téli garnitúrát vesz.
Nincs róla tapasztalatom, ezért nem szólok a témához, szerintem erről megoszlanak a vélemények, én nem hajtanám télivel, de ismerek akik már évtizedek óta, minden gond nélkül..Egyébként a kopott gumi dolgot én sem vágom.
Nemrégen beragadtunk egy 4 órás várakozásban a szerb határon, láttam rengeteg többtízmillás pár éves sokszázlovas luxuscikket tpikisus faszacsávókkal a volán mögött. A gumi egytől egyik hiszed vagy nem mind szemét!! volt! Tehát a biciklimre nem tenném rá! Gondolom a szervizt is ilyen alaposan járhatják ezek. Persze könnyű megvenni 2 lánc föld árából, és feszíteni vele minden sarkon, de költeni már nincs rávaló, vagy inkább benzinre kell, vagy van pénze de csak mutogatásra veszi..LógaGéza - A méreteket passzolom, de tuti nem lesz hangos. Alapból van egy picit mélynek ható hangja ha megfigyeli az ember, főleg ha garázsban jár a motor (és az sem biztos h a hátsó dobtól), de egyébként ha elmész mellette az utcán olyan mint egy 1.6-os benzines astra...
Szóval ha hangot akarsz akkor szerintem mással próbálkozz, a gyári ep3 hátsó dob új árát meg inkább ne akard tudni
Amúgy tény nagyon jól néz ki a gyári duplacsövessel[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #29232 üzenetére
Bazz ennek tényleg marha jó árai vannak
Eddig legolcsóbb helyen 35e Ft/db volt a gyári Showa hátsó gátlók, ő pedig párban 58.022 -ért kínálja.
Ennyiért már szinte ajándékIntegra - tudom tudom, csak van egy olyan (rossz?) szokásom, hogy közvetett úton utálok verbálisan beszélgetni, valahogy sokkal egyszerűbb és részletesebb írásban, ezért is szeretem jobban, de azóta már megoldódott a probléma
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #29234 üzenetére
Nem sok ismim vesz gyári Honda alkatrészt, szóval ez a veszély nem fenyeget
-
DeathAdder
veterán
Flat vagy sima mindegy. Én flat-et vettem, szerintem sokkal jobban töröl, viszont kinézetre nekem randa.
Egyébként lemértem mérőszalaggal, ami rajta volt, és úgy tudtam hogy nekem mekkora kell. Úgy rémlik a EP3 -nál 60cm és 40cm kellett (de a rövidebb lehet kisebb 40-től).Legközelebb biztosan csak gyári gumicsíkokat veszek, igaz annyiba kerül mint a két lapát, de felesleges az egészet cserélni. 8gen sedanra is azt vettük csak, és über fasza
-
DeathAdder
veterán
Minden elfogultság nélkül, de megbízhatóságban egy fordhoz képest egyenesen összehasonlíthatatlan.
Ha 3x drágább lenne hondába az alkatrész akkor sem költenél rá annyit meghibásodásra.
Na meg az sem mindegy, hogy gyárit van utángyártottat veszel. Átlag ember a legolcsóbb utángyártottakat veszi és büszkén verik a mellüket h milyen olcsó az alkatrészek ára..crxforumra regelj, ott jobban tudnak a segítségedre lenne
bár itt is vannak 8gen civiccel együtt élő egyének -
DeathAdder
veterán
Népítéletben egy másik magyar népautó a golf kettes is mindent visz
Nem vagyok hozzáértő személy, de szeretem az autókat, jó néhány ismerősömnek ford focus van, mindegyik a szereti a szervizeket látogatni, de persze örülnek, mert olcsó bele az alkatrész.
Olyan hondáról még nem hallottam ami ne lett volna megbízható, még a sufni mesterek is elismerik, ez nem elfogultság, vannak hibái minden típusnak, van tőlük jobb, van tőlük szebb, de megbízhatóságban én rosszat még nem hallottam róluk, kivéve szkeptikusok szájából.Ha attól félsz, hogy ott hagy az úton hagy, akkor ne félj tőle
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen