- Autós kamerák
- GoPro Topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #42261 üzenetére
Nagyon lomha lehet, gyárilag 9.7 sec 100-ig, 2.4-es motorral, 201 lóval..
kb. mint egy régebbi 1.5-ös civic -
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #42262 üzenetére
durva hogy gyári adatok szerint a 8gen 2.0 manuál nagyobbat lép mint a 2.4 automata
-
DeathAdder
veterán
válasz Aladdin #42266 üzenetére
én úgy váltok mint autómata
Amúgy tény, automatánál a váltást nem lehet elbaszni
Meg rohadt kényelmes könnyű megszeretni, de és sokszor szeretek manuálisan gépészkedni -
DeathAdder
veterán
viszkozitást váltok, mindent a jó hidegjárás érdekében
-
DeathAdder
veterán
Ma felkerültek a nyári gummák, és meglehetősen zajosak a téli után.
Hiába AD08R eskü ez nem ilyen volt. Mi lehet? futómű, vagy centírozni kéne?
Nemrég cseréltem az első gátlókat és a maszak szerelőm utána állított futóművet is. De ha azért van ez akkor miért nem lett egyből zajos már téli gummáimom is?
Egyébként tavaly voltam Szegeden direkt egy futómű bevizsgáláson, de nem kellett állítani semmit, minden rendben volt.
Vagy az is lehet hogy 3 év után már úgy elkeményedtek ezek a gummák hogy ilyen zajosak lettek?
Úgy tettem fel őket ahogy tavaly levettem, illetve csak a nyomást ellenőriztem, egész télen egy szobahőmérsékletű helyiségben tartottam őket egymás mellé felsorakoztatva úgy mintha az autón lennének (tehát nem fektetve). -
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #47188 üzenetére
Szomorú ha így van.. egyébként lehet tavaly már ilyen volt, csak napi használat meleltt kevésbé tűnt fel.
Na de bele kell törődnöm, cserélni ezért nem fogom a 17" -os gumikat, azért elviszem egy futóműveshez (de kizárt hogy a futómű legyen az oka, akkor a télivel is már búgott volna)[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #47218 üzenetére
Kezdem érteni, az a 4 év nagyon max, persze gumifüggő.
3 éve vettem 170k -ért 10e km után meg úgy búgnak hogy rendesen idegesít Tuti nem ezzel fogom lemenni a nyarat, haver már rá is gyulladt, lehet eladom neki, oszt búgjon neki ez a sportgumi.
Veszek valami fasza Hankook, vagy Nokiant kizárólag gyári méretben és cseréltem én is 3-4 évente. Sokan harapnak úgy is az olyan idős x%-os használt gumikra, ezzel a módszerrel meg nem is jönnék ki rosszabbul mintha 5 évente dodnám ki és venném az újat.
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #47253 üzenetére
Volt ep3-adon próbáltad a toyokat?
AD08R mindenki szerint így fasza gumi meg úgy fasza gumi aztán meg itt olyan hangos hogy már rendesen zavar, pedig toleráns vagyok. Nem beszélve hogy harmadikban is ugyanúgy megnyikkan mint a keskenyebb téli Bridgestone LM-25 -el, amivel egyébként kanyarokban is ugyanolyan "bátor" vagyok mint a sport Yokohamával.
Nem tudom még milyet veszek, de nem fogok többet ilyen végletekbe menni hogy "utcai extreme performance" gumit vegyek
DE amit legjobban utáltam a kezdetektől hogy 205 helyett 215-öt vettem, amivel sokkal gyengébbnek érzem a gyorsulás dinamikát (nyilván ez placebó), a kezelhetőséget, és a nyomvájúk is jobban megvezetnek.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
-
-
DeathAdder
veterán
válasz maximuss #47392 üzenetére
Kérdés mi lesz ebből a lélegeztetetőgépes varrógépmotorból 10 év múlva..
"ez már lent is tol rendesen"Ezen megmosolyodtam most mi kell.. fiktív erőérzet, vagy teljesítmény? Mert a mért adatok alapján kb 6gen 1.4is szint.
Typer után a haverom 1.9 tdi jében is forog a gyomrom amikor padlózza, 1-2-3 hullámvasút fíling aztán ránézek az órára....70 km/h Aztán kipróbáltuk úgy húzok el tőle hogy vtec alatt elváltok...
A LED fényszóró is szép meg jó, csak ha bármi gondod lesz vele akkor lámpatestet muszáj cserélned, ami 320k áhh, nem akarok ebben a világban élni
-
DeathAdder
veterán
Mi lehet az oka hogy néhány napja már érezhetően -néhány másodperc- később alszik ki az SRS lámpa?
-
DeathAdder
veterán
válasz nemethchek19 #47648 üzenetére
Én tapasztalatból ilyenekből csak gyárit. Utángyártott gumik gyakran néhány éven belül szemetek, vagy annál is előbb. Gyárival meg nyugodt leszel, és nem is drágák.
Mondjuk első gömbfejnél fasza a Honda, mert pl. esetemben is csak csonkállványostól lehetett cserélni ami nagyon nem olcsó. Viszont utángyártottban megveheteted simán csak a gömbfejet is.
Ha gyári kell érdeklődj: csepeli bontó, TypeV, vagy Zsemito baján
utángyártott: fékmester, kovácsautó, bárdi, unix etc.. ott ki is tudod bogarászni a keresőben hogy mire van szükséged.. illetve crx-en PelyV(T)i debrecenből általában mégjobb áron tud, akitől rendszeresen vásárolok teljes megelégedéssel.
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #47763 üzenetére
Tényleg ezt a kerék agyat vagy mia francnak hívják ami a felni meg a féktárcsa között van, és nagyon látszik, az minden Hondánál rozsdás volt amit eddig láttam. Mit lehet ezzel csinálni? Nem akarnám plasti dippel bemocskolni az autómat, de eskü nincs jobb ötletem
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #47776 üzenetére
Ja hogy az a féktárcsa része
Azt nem szivesen kockáztatom meg, hogy az szebb esztétika látványa miatt később üssön a kerék.
Aligha tudnám teljesen eltüntetni a rozsdát a tárcsáról, mert az élei is rozsdásak, ahol nem szorít a fék.Lehet az lesz inkább a következő, hogy én is veszek EBC tárcsákat.
Hihetetlen a kerék hogy rá tud ragadni egy fél év alatt is. Nálam is úgy billen le amikor már az alsó csavart is elkezdem fellazítani.
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #47780 üzenetére
Azt hiszem jól értem, de lehet nem vagyok tisztába a fogalmakkal mert gyakorlatban nem volt még hozzá szerencsém, és különösebben nem figyeltem eddig
Tehát ami szem előtt van és alufelnin keresztük simán látszik az a rozsdás darab a tárcsa meg a felni között, az a tárcsa része.
szénné zoomolt kép, de jobbat nem találtam
A tárcsa alatt meg van a kerékagy amire felül a tárcsa, és ott is lehetnek gondok ha retkes kerékagyra rögzítik a tárcsát, mint egyik cartársam esetében
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #47787 üzenetére
Így már teljes a kép
Az még rátehet egy lapáttal a rászorulásra ha rossz tehermentesítővel van feltéve valami nem gyári felni, vagy nem egyezik a középfurat és rá van erőszakolva, bár erre azért kevesebb esélyt látokMindenesetre egyik ismerősöm is rendszeresen szenved az utólogos alufelni leszerelésekor, pedig szezononként ő is cseréli..
-
DeathAdder
veterán
szerintem mégjobban elpattogna akkor, de próbáld ki..
Lehet túl hideg van még a nyári gumiknak, és vagy túl könnyű az autó eleje..
Nekem nem gyári méretű AD08R-nél ez még hatványozottabb volt, annak az oldalfala kemény acélbetétes, és rohadt merev, úgymond nem "gyűrődik", "kenődik" és azért pattog el, de rohadt idegesítően, úgy hogy gyorsan le is szoktam az 1-2es sebesség padlógázas használatáról.
Most ledobáltam őket, vettem új gummákat, 1-2 hét múlva kerülnek majd fel, kíváncsi vagyok
télivel sosem pattogot el -
-
DeathAdder
veterán
múltkor húsvéti ünnepekkor a szerb-magyar határátkelőn ragadtam néhány órát és volt alkalmam látni q7, camaro transformers edition, x6, cayenne, boxster, maserati quattroporte etc.. féle flancos ótókat. Úgy elnéztem őket hogy egytől egyig mindegyiken olyan lehasznált hulladék gumi volt hogy utánfutóra sem tenném fel őket.
Persze nem olcsó gumikat venni azokra a 20-21"-es papucsokra, a bevándorló meg nem ad ki 1000+ eurót azért aminek nincsen látszata, főleg készpénzt nem. És ha azok az emberek így gondolkodnak akkor hogyan gondolkodhat egy mezei golf4 júzer..
-
DeathAdder
veterán
Sportlégszűrő alatt most direktszűrőt, vagy csak légszűrő betétet értesz?
Szerintem gyárilag éppen optimális a motor leveőellátása, ha valami KN betétet pattintasz be a gyári papír helyett azzal nem ártasz neki. És azt nem kell cserélgetni mint a papírt, de arra meg oda kell figyelni, mosni kell és olajozni, amik szintén pénzbe kerülnek.
De az autó ettől nem lesz gyorsabb, legfeljebb kicsit búgósabb lesz a hangja.Direktszűrő meg szerintem nagy hülyeség (bár gondolom ezt érted bálnapöcs alatt ), megkockáztatom még teljesítményt is veszítenél, mert nem tudná a motorvezérlő előnyére fordítani hogy egy karomnyi hosszú és vastag csövön szívja fel a levegőt, miközben gyárilag 128 apró kis járaton jut el a levegő a szívósorig. Ahhoz nem elég intelligens, ráadásul körülményes is, mert a szőrű "pucéran" van a motortérben, ezért arra mégjobban oda kell figyelni.
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
Könnyes búcsú a fehér felniktől (juhhu!!), mostmár a nyári szett is gyári színű (gyönyörű ez a szín, ahogy napfény alatt megcsillannak az apró gyöngyház pigmentek)
Holnap waxolom őket, hétfőn kerülnek fel rá az új nyári gummákEddig télin voltam, ezért nagyon kíméltem az elmúlt 2 hónapban, vagyis hát mindenhol annyival mentem amennyit a tábla megengedett.
720 km-t mentem le egy tankból (50.1 liter), ami annyit tesz hogy 6.95-ös átlag (sima 95 benya, non klíma, több város, kevesebb országút). Mindezt téli gumikon, amikor ezt kiszámoltam a kútnál önkéntelenül felröhögtem (általában a duplája szokott lenni)[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
EBC sárga mennyivel durvább mint a zöld?
Haverom vett sárgát, brutálisat fognak, de rettenetesen porol is.
Tárcsát nem akarok cserélni, mert semmi válla nincs. Betétet meg igazából nem tudom hogy kell-e cserélnem, de kicsit nyikorog a fék, és ez gondolom a betét miatt lehet..
Zöld kevésbé porol? és tényleg úgy fog mint egy jobb mezei fékbetét? mert a sárga amit tapasztaltam haver autóján az űberbrutál milyet fog a gyárihoz képest, pedig csak elöl cserélt és a tárcsa is maradt a régi
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #48695 üzenetére
Ahha akkor neked BSD tárcsával együtt van a négy én is pont ezt a sárga+bsd -t nézegettem, ezek szerint a porolás sem kritikus.
Viszont nem tudom kell-e, mert van hús bőven a betéteken, a tárcsák meg tényleg váll nélküliek, és elég jól is harapnak, csak hát utóbbi időbe nyekereg kicsit
Ha veszek akkor sárgát veszek, és tárcsát is akkor már.
Bandi18 - haver "hülyegyerek autóján" 0 km járatás volt a sárga betétekkel, és valami legolcsóbb utolsó utángyártott tárcsa van rajta.
De hogy mekkorát fékez az az autó így is már az első alkalomtól az valami hihetetlen, ahhoz képest amilyen volt, pedig csak elöl van neki sárga. Nem ég és föld, hanem mennyország és pokol ami különbség van a gyárihoz képest.Nagyon kíváncsi vagyok meddig fogják bírni a tárcsák, de egyelőre hihetetlen de bírják
Mondjuk azt azért nem értem hogy lehet venni ilyen betéteket szinte bárhol, legális is, mégis szutykokkal szerelik fel a legtöbb autót gyárilag, hol ott állítólag a biztonság a legfontosabb
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz czundermák #55333 üzenetére
F20A4 Prelude-nek néhány hete ilyen pont ilyen hibája volt havernál, a map szenzor volt a gond
-
DeathAdder
veterán
válasz czundermák #55336 üzenetére
Igen volt neki néhány F20-as accord alkatrésze (korábban bontotta), és a csere után meggyógyult.
Remélhetőleg nálad is ez lesz, legalábbis a szimptómák nagyon hasonlók -
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #58285 üzenetére
Pedig már régóta így nézek ki, csak ritkán tolom ide a képemet
Igen megvan, el sem adom szerintem soha ameddig ép marad. Minden ami kicsit is nem volt jó azt cseréltem gyári alkatrészekre, most esztétikailag, műszakilag, mechanikailag szinte kifogástalan állapotú, és remek kis élményautó mellette meg van egy off autóm, másra meg nincs szükségem.
Egyébként november óta már szobában a kpro, szívósor, cai, leömlő, kipu, úgyhogy tavaszra felszed néhány lóerőt
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #58546 üzenetére
Hát ja, kellett néhány év tapasztalat hogy ez nálam is igazolódjon.
Az egész hondafórum crxestől a T1R-t ajnározta, ami árértékben jó, de közepes gumi (off autómon a crossclimate jobban ragad mint a T1R), aztán jött az AD08R fetisizmus, hogy csak olyat és semmi mást még Boozillától is ez jött.
Nos hidegben nulla, esőben gyenge, szárazon, meleg aszfalton üzemmeleg körülmények között valóban jó, de kigyorsításra megint szar a merev oldalfala miatt. Ez a gumi pályára való, véletlenül sem közútra.
Ja és 3 szezon (és kb. 8 ezer km) után elviselhetetlenül elkezdett búgni, úgy hogy még akkor tavasszal lerúgdostam őket az felniről.PS4 mindent tud amit ez, cserébe esőben is jó, és csendes is.
Amennyire távol keleti autó párti vagyok, legalább annyira nem vagyok elragadtatva a távol keleti gumiktől.
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #58843 üzenetére
Kérdés hogy valóban ez neki a legjobb, vagy inkább az a fontosabb hogy minél zöldebbek legyünk?
btw a 320 lovas typer motor erősen kokszolódik, és elég könnyen legatyásodik, gyakori a motorhibás. (illetve az egész autó annyira "törékeny" amit a tulajok nagy része néhány év alatt teljesen lelaknak, nem lepne meg ha a motor se lenne sokkal különb)
Egy magyar K20C1, 80 ezer után:
de a legjobb amikor valaki egy sportkipufogótól azt hiszi hogy versenyautója van és 20w60-at tankol bele
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs