- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Everest / AIDA64 topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
Hirdetés
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
takessz
senior tag
válasz ForRedGlory #100 üzenetére
hát sokkat nem de a video után még egy jó 3-4 órát toltam szal lekötöttXD
Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
takessz
senior tag
szar az optimalizálása valamiért 30 fpsre be esika video amugy meg fraps nélkül fixen 60 on megy de türhetö
no meg ez a régi gt210 el van mert nem jött meg a 7750 em mégApple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
zack
nagyúr
Játék előtt lefuttattam a bench-et...Ha ezzel nincs gond, akkor a játékkal se lesz. Nem mai a gépem, de 2560-ban minden fullon, MSAA nélkül:
Min 29,12
Avg 39, 58
Max 133,98Ami egyedüliként meglepett, az az MSAA...Szó szerint megeszi a gépet, pedig az MSAA nem egy friss vonalsimítási eljárás. Race Driver GRID-ben is van MSAA, de a 8x szűréssel is úgy futtatja, hogy lényegében nincs fps csökkenés. Szóval az MSAA-ról eddig az a kép alakult ki bennem, hogy egy kevésbé gépzabáló vonalsimítási eljárás. Ez az elmélet most megdőlni látszik. Most ez vagy valami szoftveres rásegítés miatt van, vagy szimplán javítják majd, és akkor helyreáll a rend.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz ForRedGlory #106 üzenetére
1920x1200 vagy 1920x1080?
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
takessz
senior tag
am akinek tetszika video pls egy subbot küldjön most kezdtem el és minden kiss sub jól jön
Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
zack
nagyúr
válasz djculture #110 üzenetére
Igen.
Igazából az 1920x1200 eredmény is több mint meglepő, mert semmivel sem jobb mint a 2560-as.
Min: 28
Avg: 40,05
Max: 134,24Szerintetek ez hogy lehet? Mert nem hinném, hogy mindegy 2.300.000 pixel megjelenítése a 3.600.000 szemben.
Lehet kaki a bench?Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
djculture
félisten
-
zack
nagyúr
-
djculture
félisten
Az biztos hogy maga a játék az nagyon jó, igaz teljesen más mint a régi Hitman részek. Sokan e miatt is utálják
-
zack
nagyúr
+1
Ez valami fantasztikus lett! Nagy Hitman rajongó vagyok, de ez (is) nagy kedvenc lesz.
A grafika, a mozgás, fedezékrendszer, a fények, és úgy ahogy van a játék...Pff. Keresgélem az állam folyamatosan.Rég kaptunk PC vonalon ilyen minőséget.
Driverrel vannak gondok, de majd a köv. WHQL, vagy CAP biztos megoldja. Alapvetően jó minden. Ahogy néztem zárt térben (2560x1440 full, No MSAA) 60-70 fps környéke megvan, nyílt területen (az első küldi elején) voltak bezuhanások, de szerintem az driver vagy CF gond lesz. Itt olyan 35-55 fps környékét láttam.
A játék annyira magával ragadó, az animációk annyira profik, hogy tényleg elhiszem játék közben, hogy én vagyok a 47-es. Amikor az embert kirántom az ablakpárkányon...Az nagy kedvenc volt. A találatokat az enemy-n nagyon realisztikusan mutatja, jók a lassítások. Röviden és tömören...Ez tényleg jó lett.
(#119) ForRedGlory
nV fronton lehet jobb a jelenlegi driver...Én még a 12.8 Catalyst-et használom.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
djculture
félisten
Én azt bírtam mikor oda battyogtam az örökhöz az őrök ruhájában, na mondom minden részbe ilyenkor békén hagytak vagy egyből lőttek. Nem itt kérdezgettek hogy ki vagyok mert nem ismernek. Utána elkezdtem onnan elbattyogni erre rám fogták a fegyvert. Egyiket elkaptam és fedezéknek használva kinyírtam az összeset. Ütős az egész. Végre azt csinálhatok amit akarok, nem vagyok belekényszerítve egy adott szituba.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert ez egy deferred shadinget használó motor. A Grid az forward rendert használ. Nem ugyanúgy kell az MSAA-t megoldani. A Hitman esetében még a deferred shading ellenére is nagyon gyors az MSAA. Az AMD egy olyan megoldást adott a fejlesztőknek, ami elemzi a jelenetet, és arra alapozva irányítható a szűrés, hogy a jelenet mely részei profitálnának az MSAA-ból. Ezekre meg lesz csinálva, míg a többire nem. Emellett további limitáció, hogy nem lesz lefuttatva az MSAA az összes render targetre.
Vissza kell állni egy forward render technikára, és akkor relatíve olcsó lesz az MSAA. Deferred render mellett viszont mindig drága lesz.
(#118) SzlobiG: Sok PC-s portnak lehetne ilyen a grafikája, ha a kiadó azt csinálná, amit a Square Enix. A Nixxes csapata csak a PC-s portolást csinálta, így teljes mértékben arra tudtak koncentrálni. Más fejlesztőknek ez a luxus nem adatik meg, így a konzol prioritást élvez. A Nixxes a konzollal nem is foglalkozott. Ami a legérdekesebb, hogy nagyon rövid időn belül építették be a legtöbb effektet, ráadásul nem is a teljes csapat dolgozott, mert egy részük a Tomb Raider PC-s portján munkálkodik. Gondolom hozzájuk már csatlakozott a Hitmanes osztag.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zack
nagyúr
Király. De miért ezt használták? Hogy egy 6970 CF-en ill. a régebbi kártyákon ne fuson jól szűréssel? Tényleg nem értem a logikát.
A technikai részét már értem, de most jöhet a logikai részére is a magyarázat, feltéve ha tudod.
Meg az is érdekel, ha egy AMD logót látok az elején, miért fut jobban nV-n...Nem várom el, hogy AMD kártyákon fusson jobban, pusztán annyi lenne az alapvető elvárás, hogy mindkettőn jól fusson.
De az azért fura, hogy logó ellenére nV-n megy jobban.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Szia Abu!
Ez így ebben a formában nem igaz, amit írsz, ugyanis a Ubisoft is gyakorlatilag egy teljes külön stúdiót tart fent a nagyobb nevek PC verzióinak elkészítéséért. Konkrétan:
A Ubisoft Ukraine feladata volt a Tom Clancy's H.A.W.X, a From Dust, a Driver: San Francisco, a Ghost Recon: Future Soldier és az Assassin's Creed 3 PC verzióját elkészíteni. Semmi más feladatuk nem volt az elmúlt években. A gond ott van, hogy ezek közül a Future Soldier egy rossz vicc lett, szinte játszhatatlanul jelent meg és még most, fél évvel a megjelenés után is siralmas a helyzet. A Driver: SF is nagyon gyenge PC verziót kapott, az AC3-nál már ügyesebbek voltak. A From Dust ugyancsak egy nevetségesen rossz PC verziót kapott. A H.A.W.X PC verziója nem tudom milyen lett.
Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy nem csak a Square Enix csinálja azt, hogy külön stúdiót tart fent nagyobb címek PC verzióinak, viszont máshol nem biztos, hogy ez a koncepció hatékonyan működik.Na, csakhogy on is legyek:
Ahogy azt már zack kolléga is említette: a fejlesztők nagyon jól tudták/látták bőven a megjelenés előtt, hogy az MSAA durván megeszi a sebességet. Miért raktak akkor ilyen típusú AA-t a játékba? Nem lett volna ésszerűbb egy olyan AA eljárást választani, ami deferred render esetén gyorsabb? A Deus Ex: Human Revolution-t olyan szép gyorsra csinálták MLAA-val.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
aktív tag
válasz ForRedGlory #129 üzenetére
Hát ez valóban óriási különbség...
-
aktív tag
válasz ForRedGlory #131 üzenetére
Általában pár %-os sebesség különbség van a két felbontás között...
-
#56230144
törölt tag
Jónak tünik, lehet buy lesz belőle.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyon sok motor használ deferred rendert. Ennek a lényegi előnye, hogy rengeteg pontfényforrást tud hatékonyan kezelni. Persze van egy rakás hátránya is, amelyek között az MSAA általánosan gyenge hatásfoka is ott van. Maga a render technikailag nem is kompatibilis az MSAA-val, de megoldják, ez viszont nagyobb tempóvesztést okoz.
Van egyébként a problémádra megoldás. Át kell állni a Forward+ Lighting renderre, amit a DiRT Showdown használ. Az hatékonyan kezel rengeteg pontfényforrást, és még az MSAA-t is tökéletesen támogatja. Sőt, jó az átlátszóság támogatása is, nem limitáltak a felületi variációk, és kisebb mértékben terheli a memória-sávszélességet illetve a memóriát. Ez egy nagyon jó alternatíva a jövőre, de azért a jövőre, mert a Forward+ Lighting light culling része egy elágazásokat tartalmazó kód. Az új GCN architektúrán kívül semmi sem képes hatékonyan futtatni.
A röpke mérések alapján jobban fut a játék Radeonon mint NV-n. A GeForce GTX 680 teljesítménye a Radeon HD 7950 és 7870 között van.(#126) huskydog17: Igazad van. Ránéztem. Ezek alapján akkor nem csak az ötlet kell, hanem egy olyan csapat, amelyik meg is tudja csinálni.
Van a Hitmanben FXAA. MLAA-t azért nem raktak bele, mert többet ér egy post-process AA-t jól kigyúrni, mint beépíteni sokat, kis módosításokkal. Amit a Deus Ex: HR-nél csinált a Nixxes, az nem volt jó ötlet. Respect a sok post-process AA módért, de mindegyiknek volt valami kis problémája. A Hitman egy speciális FXAA-t kapott. Átrakták DirectCompute-ra is, illetve kapott egy sharpen szűrőt. Szerintem ez így többet ér önmagában, mint a Deus Ex megoldása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zack
nagyúr
válasz ForRedGlory #129 üzenetére
Igazából itt teljesen mindegy. Az én eredményem egy 3 éves technika alapjain nyugszik kivéve a VGA-kat.
1150Mhz DDR2 + 4,2Ghz Yorkfiled + X38 Maximus Formula már nem nevezhető túl izmosnak egy I7 rendszer mellett, bár nekem még 2db x16 sebességűek a PCI-e csatik.Összeraktam fejben három konfigot, VGA-n kívül, mert ez még így is sok, nem hogy egy 7970 CF-el...
AMD:
Lap: Asus Crosshair Formula Z
Proci: FX8150
RAM: Corsair Dominator GT 2133Mhz /2x4GB
----------
134kIntelből 2 variáció lehet, a kettő között 3-4k difi van árban, de talán a Sandy felé hajlok a tuning miatt:
Intel Sandy:
Asus Maximus IV Extreme
I7 2700K
Corsair Dominator GT 2133Mhz /2x4GB
----------
187kIntel Ivy:
Maximus 5 Formula (110k túl sok az Extreme-ért)
I7 3770K
Corsair Dominator GT 2133Mhz /8GB
---------
190kRAM-ot kiválthatja a PH-n most tesztelt 2x4GB Kingston HyperX is ami csak 15k környéke. Az AMD konfig -50k az Intelhez képest, de kizárt hogy érezzem a különbséget bench progikon kívül.
Azért pár véleményt off-ban szívesen szívesen vennék.
(#135) Abu85
A lényegi probléma ott van, hogy tök mindegy, váltanak e vagy sem, mert a Hitman futásteljesítményén ez már semmit se fog segíteni.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább vegyél VGA-t, és jövőre cserélj procit az új generációból. 4,2 GHz-en egy Yorkfield az még mindig nem rossz. Emellett te úgyis 2560-ban játszol. Oda GPU kellene. Egy HD 7970 GHz Edition már jobb ezekben az új játékokban, mint két HD 6970.
Azon nyilván már nem fog segíteni. De amikor elkezdték tervezni a motort (kb. 5 éve), akkor még nem tudták, hogy 2012-ben lesz az AMD-nek egy forward+ lighting megoldása erre a problémára. Én is deferred shadinget választottam volna akkor, az volt a legjobb opció. Ma már nyilván van jobb.
(#138) zack: Nem hiszem, hogy kell neked két HD 7970 GHz Edition. Egy is elég erős. Az új játékokban erősebb mint amid most van. Minél jobban mennek el a fejlesztések a compute irányba, annál jobban nő az olló a GCN és a többi architektúra között.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Chereiose
addikt
Na most fogom kipróbálni
-
zack
nagyúr
Valami tuti nincs rendben még a CF-el.
Single módban
Min 30
Avg 36
Max 48Ehhez képest a CF-es eredmény több mint fos.
CF-ben minimum, és az átlag maradt, a maximum meg felugrott...Abu!
Mikorra várható az új WHQL? Mert kelleni fog ide mint egy falat kenyér...
(#140) aizen92
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 12.11 beta8 tartalmazza azokat a profilokat, amik erre a játékra vonatkoznak. Vagy a jövőhéten lesz beta9.
Amúgy a motor nem túlzottan AFR-barát. Sok az interframe kommunikáció. 80-90%-kal sosem fog skálázódni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
quaddamage08
tag
Uraim . . .
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
Azért egy tesztet megnéznék az SLI tulajoktól is, mert az a gyanúm, az SLI jobban fog sálázódni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
matepalfi
aktív tag
Üdv!
Egyik barátom felrakta a Hitman legújabb részét, és az alábbi hibát kapja.
Fut a játék egy ideig, de egy idő után lefagy, majd kilép az alábbi üzenettel:
Fatal DirectX Error
The game has encountered a DirectX error and needs to close.
Error code: DXGL_ERROR_DEVICE_REMOVED
Error description: Hardware device removed.
Grapichs card:
Dedicated video memory: 0 MiB
Dedicated system memoty: 0 MiB
Shared system memory: 0 MiB
Avaible physical memory: 479 MiB
Total physical memory: 2047 MiB
Avaible Virtual memory: 575 MiB
Total virtual memory: 2047 MiB
Reserved virtual memory: 1472 MiB
Working set size: 926 MiBHogyan lehetne megoldani a gondot?
-
ForRedGlory
félisten
nem ide szántam, sorry
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz Gaboo007 #146 üzenetére
MSAA off. A többi full. Teljesen mindegy melyik felbontásban mert a single ill. az SLI szempontból tök mindegy, szóval tolhatod natívban.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
matepalfi
aktív tag
ERRE VKI? fontos nagyon
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte Z390 UD V2 - minden tartozékával - eladó!
- HP Victus 2026.08.hó-ig Garis Game Laptop
- Samsung Galaxy A52S 5G
- ÁRESŐ! Dobozos új Lenovo Ideapad Gaming 3/AMD Ryzen 5-5600H/16GB/512SSD/RTX 3060 6GB/Gari/
- Remek áron eladó dobozos új ACER NITRO 5 /RYZEN 7-6800H/16GB 512SSD NVIDIA RTX 3060 6 GB 144Hz 17"
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen