- 3D nyomtatás
- Milyen egeret válasszak?
- Philips LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Aktív témák
-
Flow
senior tag
Akit érdekel gomba, friss, éppen csak leszedett, termelőtől, garantált minőség, nagy gombafejek: katt Kilója 550. Ha többen is rendelnek (3-4 fő, legalább 1 kiló), ingyen házhozszállítom Győrön belül.
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Jazzos
őstag
AKKKCIJÓÓÓ:
Asus barebone gépek 1 év garanciával, rendelésre, amíg a készlet tart:
Asus Powered Vintage X2 Dual Core 4000 PC
Asus V3-M2V890 BB. ID1 barebone ház
Amd Athlon X2 4000+ Dual Core CPU
1Gb DDR2 ram
160Gb HDD
Asus 16x DVD író + NERO
Asus 8400GS/HTP/256 VGA + tvout
Integrált Gigabit Lan
Integrált 8ch audio
Magyar billentyűzet
2 gombos optikai egér
16in1 kártyaolvasó
250W táp, Asus midi torony ház
51.600.-Asus Powered Vintage X2 Dual Core 4400 PC
Asus V3-M2V890 BB. ID1 barebone ház
Amd Athlon X2 4400+ Dual Core CPU
2Gb DDR2 ram
320Gb HDD
Asus 16x DVD író + NERO
Asus 8500GT/HTP/256 VGA + tvout
Integrált Gigabit Lan
Integrált 8ch audio
Magyar billentyűzet
2 gombos optikai egér
16in1 kártyaolvasó
250W táp, Asus midi torony ház
58.500.-Asus Dual Core 3400 PC
Intel P4 Dual Core 3400
2Gb DDR2 ram Kingmax
250Gb HDD
Asus 16x DVD író + NERO
Asus EAX1600PRO Silent 512 VGA
Integrált Gigabit Lan
Integrált 8ch audio
Magyar billentyűzet
2 gombos optikai egér
16in1 kártyaolvasó
350W táp, Asus midi torony ház
59.500.- -
Jazzos
őstag
LG H58N DVD író fekete vagy fehér ÚJ 1 év gar. 5.490.-
-
Jazzos
őstag
válasz tekeyagd #14408 üzenetére
Már ez is baj?
Egyébként sztem is baromi olcsó a gép, 1 viszonylagos hátránya van, úgy garis, hogy még én sem nyúlhatok bele, hanem küldöm vissza, ha gáz van vele. De remélhetőleg nincs. 1 év után meg hótmindegy már.Jah, + baxxta a csőröm, hogy ami nálam 51600, azt 60-ért kínálgatják itt ph-n, mondom akkor beköszönök én is.
[ Szerkesztve ]
-
Jazzos
őstag
válasz toro22 #14413 üzenetére
Ez azóta lett.
Igen, mint mondtam direkt csináltam paródiát, ugyanis többször hangoztattam már, hogy ha valaki árul valamit, írja mellé az irányárat. Felesleges hsz-ek oda-vissza, meg privik is, mire kiderül, hogy drága/olcsó/stb stb. Ha valaki árulja a cuccot, ne legyen már annyira szégyellős, hogy nem meri kiírni. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy 1) annyira drága, hogy nem meri kiírni, vagy 2) megpróbál valami balekot találni, aki nem tudja mit mennyit ér, és esetleg többet kínál. Ezért történt az egész. -
Jazzos
őstag
válasz tekeyagd #14412 üzenetére
Neszójjábe én montiztam még 2004/2005-ben, jobb ha tudod. Ha időben meglenne az a gép is, szívesen indulnék azon a veszprémi túrán, amin tavaly összefutottunk. Meg lehet máshol is. Mindkettőt szeretném nyomni. + montival a több emberes csapatás szerintem bulisabb, bár az outit is nagyon élvezem.
-
Dryman
őstag
Sziasztok!
Kellemes húsvétozást kívánok mindenkinek itt a győr-környékibe!
És sok -t
hogy el ne hervadjanak azok a virágszálak![ Szerkesztve ]
-
Flow
senior tag
Navarra blamázs Érdekes, hogy a Renaultnak 5*-os (talán) mindegyik autója...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Taki_
tag
Ez most hogy jön ide?! No mindegy...
A Renaultnak nem mindegyik autója 5 csillagos. Pl az első generációs Laguna, ami nekünk is volt kapott 2 db csillagott, nem többet. Nem túl bíztató. De a 306-os 18 pontja sem túl jó. Viszont 2001-ben a Laguna 5 csillagos eredménye elindított valamit... Gyakorlatilag mára már a 4 csillag az elfogadható, az 5 meg a jó!
A Navara (igen 1 db "R"-rel) 3 csillagos eredménye, 24 ponttal teljesen átlagos. Egy alvázas teherautó ennyit tud! Ez egy ugyan olyan teherautó, mint mondjuk egy platós Transporter, vagy Ducato, vagy akármi. Azokat egyelőre nem tesztelik, de lennének ott is érdekes eredmények sajnos
Karotta meg kicsit le van maradva. Látszik, hogy már nem a TC-ben dolgozik, pedig jó cikkeket írt régen. A mi teherautónkat már a fél csillagos eredmény nyilvánosságra hozatala előtt visszahívták, még vmikor januárban! Tehát márciusba arról írni, hogy fél csuillagot kapott, teljesen felesleges, már nem aktuális a téma. Az meg egy más kérdés, hogy 64km/h ennél az autónál baromi sok. Mivel teherautó, városon kívül 70-nel, pályán meg max 80-nal mehet, nem többel! A következő generációs Navara már biztos jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
http://Flickr.com/T4KI
-
Zsolty
tag
2és fél hónapos, gyártói 10 év garral, amerikai számlával, eladó egy
eVga 8800gts (g92) 512mb vga, dobozban mindennel.
63k -
Weaver
senior tag
vett haverom egy 8600 gts -t. nem jó rá ugye a hagyományos monitor csati. nem passzol a vége. létezik hogy 5500 ft legyen hozzá az átalakító !? nem hiszem el.....
azt mondja a saturnban vett hozzá 3M márkájú kábelt, ez volt 5500. de volt a kicsi átalakító fej is, az meg 4500....számomra ez hihetetlen, de mondjatok vmit!
és a karihoz nem adnak ilyen átalakítót alapból !?
-
v.tom
őstag
Kicsit off, de nézzétek meg. Azér nem üttetném el magam vele szívesen.
-
Weaver
senior tag
válasz ssolitude #14427 üzenetére
DVI --> VGA kellett, és most már az a baj, hogy a haversrác ész nélkül elrohant a saturnba (mert az volt nyitva) és megvett 5500 pénzért egy 3M kábeles átalakítót.
persze nem is lenne gond, csak én hoztam neki a karit és most nekem rinyál , hogy hogy lehet az, hogy ez a "drága" kellék nem volt a dobozban, holott járna hozzá......de mondtam neki h kedden hozok neki, csak jószokás szerint be volt sózva.és köszi a segítségeket
amúgy ilyen kariról beszélünk:
http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1194&maincat_no=130
[ Szerkesztve ]
-
Flow
senior tag
Navara. Jogos.
Hogy jön ide? pf... Úgy jön ide, hogy érdekesnek találtam. Sokan vannak még így... Leírják ide, ha valami nem mindennapi dologgal találkoznak... Őrült lett ez a világ, nem igaz? És képzeld a ő sem kapott 5 csillagot... LOL
306... pre 2002...Szóval nektek ilyen gépetek van, ezért érintett érzékenyen.
Nekem ebből a cikkből a lényeg nem a navara teljesítménye volt az érdekes, mint a cikk is utal rá, hanem a marketingrizsa és a ködösítés. Az, hogy egy nagyvállalat hogyan kezeli az ehhez hasonló botrányt, hogyan kommunikálja, ésatöbbi.
Bár így, hogy nektek ilyen autótok van, már érthető, miért a csillag volt számodra az írásból a lényeg... én sem örülnék neki, ha az x milliós autómról kiderülnének hasonló hibák.64km/h pedig egyátalán nem sok. Nem egyenesen arányos a (be nem tartott) sebességkorlátozás és az átlagos sebesség.
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
stop
aktív tag
"Az meg egy más kérdés, hogy 64km/h ennél az autónál baromi sok. Mivel teherautó, városon kívül 70-nel, pályán meg max 80-nal mehet, nem többel! A következő generációs Navara már biztos jobb lesz."
Nem akarok kötözködni.
DE
Az a teherautó amelyik szembejön az 5 csillagos ilyen, meg olyan személyautóval, 24 vagy 40 guruló tonnával (vagy több ), aminek az alváza vastagabb anyagból van, mint a személygépkocsi fékpedál anyaga, aminek a tengely (has) magassága egy átlagos személyautóban ülők fejmagasságában van ott majdnem mindegy, hogy esetleg 80 km/h-val vagy 64 Km/-val megy, ha ütközik a személyautóval.
Ott sajnos egyesével meg lehet *****ni a <- csillagokat. (mind az ötöt)[ Szerkesztve ]
"az együgyű lenézi társát, az okos pedig meghallgatja azt" P.K.11.12.
-
Taki_
tag
Jössz megint ezzel a marhasággal, nem érintett érzékenyen, csak leírtam a tényeket, ami a cikkben nem szerepel.
Te írtad, hogy Navara blamázs, meg hogy Renault így meg úgy... Ezért nem derült ki, hogy a marketinggel van a probléma Az teljesen más, a marketingnek ez a lényege. Arról a Nissan hángöri, de inkább júrop tehet, nem a autó. Mondjuk az a rész amikor megemlítik a Qashqai-t, na az tényleg nem kellett volna Egyrészt egy rohadt csúnya, másrészt irreálisan drága golf kategóriás autó, mi köze a Navarához?! A marketing erről szól, a Nissan-nál is, meg máshol is. Ettől függetlenül a győri Nissan-Reanult kereskedés az egyik legkorrektebb társaság itt a városban az biztos.
Ha meg majd nem leszel ennyire "busy", akkor szívesen megmutatom Dumbót. (Igen, nagyok a fülei és a színe hivatalosan elefántszürke, azé Dumbó )
http://Flickr.com/T4KI
-
Taki_
tag
Azért 60-80-nal max a Cobra 11-ben szoktak ütközni, az már kurva sok. Általában van az embernek ideje fékezni, akkor meg már egyből nem annyi...
De amúgy sztem igen is fontosak a csillagok, mikor tesómnak kerestünk autót, az egyik kritérium volt, hogy maximális biztonsága legyen. Az autó ugyanúgy totálkár lenne egy balesetben, de ad némi esélyt a bent ülöknek.
Most egy db autóm sincs, de a tavasz folyamán a köv autóm 5 csillagos lesz és még rönó is lesz Sajnos ismerem magamat és nem árt... De nem is jó ilyenekről beszélni... Annyi mindenen múlhat...
[ Szerkesztve ]
http://Flickr.com/T4KI
-
stop
aktív tag
Hogy ne csak a szörnyűségekről beszéljünk és azokat feltételezzük.
Egyszer nagyon szívesen meghívlak és beleülhetsz (álló állapotban!) egy NAGY teherautó fülkéjébe, ami elött leparkolod a saját személyautódat (csillagoktól függetlenül) és megnézheted ill. érzékelheted a különbséget, az érzést, stb. utána ugyanezt megnézheted a személyautód volánja mögül. (pl a kerék teteje magasabban van mint a személyautód teteje )
ÉS mindkét autó békésen áll és parkol CSAK!ui: sajnos nemcsak a cobra 11-ben szoktak, ennyivel ütközni, az életben még többel is mennek!!!
Én láttam már egy két csúnya karambolt.
"az együgyű lenézi társát, az okos pedig meghallgatja azt" P.K.11.12.
-
tekeyagd
aktív tag
-
Dryman
őstag
Jók ezek a városi terepfutkosók, van bennük néhány paci, de a tulajdonos úgyse terepen fogja használni, vagyis főleg nem terepen....és tudjátok miért vesz a városi ember ilyet?
Na???
Csak azért hogy a városban legyen miben biztonságban éreznie magát, a sok marha autóstárs jóvoltából...
kicsit magasabb, kicsit robosztusabb, és már húzodnak is le előle...
meg nem villonganak mindenféle elsőautós suhancok a papa levetett autójával ha egy ilyennel állsz meg melletük a pirosnál....
Szóval mindent összevetve jó ha az embernek van pénze egy ilyen autó megvásárlására, de mégjobb ha van pénze ezt fenntartani is....
kollegám Navara-ja a sok extrától felszerelve közel az alapár duplájába került.....sajnos csak 3 hónapig élvezhette, mert egy éjszaka ellopták a Baráti házuk elől, pedig volt abba mindenféle védelmi izé, csak ugye a Pitbull hiányzott az utastérből.....
Na azóta sem került elő, bár az ilyen eset ritka, mint az autó szine is, rubintvörös volt vala...
Törésteszt ide vagy oda, én azt mondom ha egy auto legalább 2-2,5 tonna, akkor a valós körülmények között utcai utközésnél nem törik annyira mint egy kisebb társa, de ha netalán egy nagyobb jármű az ellenfél, akkor az ember élete ugyis a szerencsén múlik..... -
Taki_
tag
válasz Dryman #14442 üzenetére
Én is szólhatok esetleg?
Bár azt már megtanultam ITT, hogy az emberi gondolatnak sokkal, de sokkal nagyobb hatalma van, mint a kész tényeknek
Ránk ez speciel kurvára nem igaz, azért vettük, amire való. Egyik nap majdnem sikerült is eltörni a laprugókat rajta... Meg általában tetőig sáros szegény... Városi szaladgálósnak ott az ufó. És akinek ilyen autója van, annak van mellette rendes személyautója is.Egy "városi terepfutkosó" gonolatai...
[ Szerkesztve ]
http://Flickr.com/T4KI
-
Taki_
tag
Vezettem én már 415-ös Ikarust is, a se kicsi
Kerültem már olyan helyzetbe egyébként a 19-esen, hogy mentem teljesen szabályosan, szembe sávban vmi kamion. És a kamiont egyszer csak elkezdte kielőzni egy távolsági busz... Nekem meg maradt a padka Mer az sajna nem 2 másodperc, mire ezek elkerülik egymást. Az autópályákon is ideje lesz végre bevezetni számukra az előzési tilalmat! Mostanában az a taktikám, ha egy kamionos belekezd egy ilyen életveszélyes manőverbe, akkor utána szépen be a kamion elé, visszlassítani 60-70-re min, aztán szenvedje vissza magát a rendes sebességére, ahogy tudja, főleg egy emelkedő előtt hatásos ez velük szemben...
[ Szerkesztve ]
http://Flickr.com/T4KI
-
Dryman
őstag
Persze hogy szólhatsz!
Csak azt nem tudom a kisalföld dimbes dombos vidékére hová kell ez a Navara örület, mert a városi autónak szánt Toyota Rav 4 is elboldugul a sárban, pedig az városi.....
Megértem én ha kell ilyen auto,ne vedd magadra a véleményem, de azért maradjunk már a földön, és ha példálkozni szeretnék, akkor azt mondom, hogy erdésznek, vadásznak, esetleg őstermelőnek, gazdálkodónak is el tudom képzelni mint munkaeszköz, egyéb más tevékenységhez is jól jöhet, pl felmenni a Gerecsére télvíz idején a járhatatlan erdei utakon mondjuk egy antennacsere kapcsán....a többi sárdagasztásos story, ha a sporttól eltekintünk, meg csak egy újgazdag hobort....
ha nincs rajta csörlő, akkor meg megette a fene az egészet.....
Még jó hogy ez csak az én véleményem..... -
Füleske
addikt
Dryman a privát üzenetem megkaptad ? (a másodikat)
-
gs20
tag
válasz Dryman #14442 üzenetére
Egyszer volt szerencsém kb egy hétig haver UAZ-ával közlekedni. Furcsa módon jobban óvakodtak tőlem, nagyobb távolságot tartottak mint mikor kispókkal vagy motorral közlekedem
Amúgy valóban jobb a nehezebb gépjármű, kb 6-7 éve, mikor otthon a faluban garázdálkodott a kiskatona az elkötött T-54-essel akkor is ő jött ki győztesen a harckocsi vs trabant és harckocsi vs szuzuki csatábólE=MZ²
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest