- Bluetooth hangszórók
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Plazma TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
neduddki #5743 üzenetére
Feltünt,örülök neki.Direkt nem akartam segíteni
Zozzant: Nekem a Night Rider-es korszak jutott eszembe,ahol KIT gyorsabban ment tolatva,mint egy kamion előre menetben.
giigz: Mióta megvettem az új gumit,azóta néha én is nézegetem,hogy más autókon mi van.Akkor mindig megnyugodok,hogy nekem van a legújabb és egyik legjobb gumi.Pirelli P4 és csak 4 hónapos
Megnyugtat,engem.
-
Merlini
tag
válasz
neduddki #5721 üzenetére
@neduddki @giigz köszönöm a sorrendet, rangsort
@kornelka elgondolkoztatott a szélesebb, de laposabb 175/65 R14 mérettel
Összeszedtem netről pro és kontra érveket, kérdéseket.
Úthibákat jobban meg lehet érezni?
Nehezebb a gumi így nehezebben indul el az autó és ezért nő a fogyasztás.
Gyors számolásom alapján kb. 3-5% lehet nehezebb.
Tényleg van valahol infó a gumik súlyára, vagy annyira minimális, hogy senkit sem érdekel?
Vagy a szélesebb gumi jobb tapadása jelentkezik és ugyanúgy indul az autó?+
A fékút csökken. -
Kornel
veterán
válasz
neduddki #5786 üzenetére
én ezt tapasztaltam, ha hiszed, ha nem
+2-3 kg nálam már elég gáz volt.
de mondjuk én minden kis dologra allergiás vagyok, amit más észre se vesz.
pl. a 4 vadi új conti premiumcontact5 gumiból 1 gyári hibás, szerintem ez se tűnt volna mindenkinek fel.
most hátul van, így megszűnt a gond.
(most intézem majd a garit) -
Kornel
veterán
válasz
neduddki #5790 üzenetére
tudom miről beszélsz, gyárilag ecocontact3 volt rajta.
én nem azt állítom, hogy 2-3 méretváltás, és +2-3 kg rugózatlan tömegnövekedés megfog minden autót, de az enyémnél ez történt. (1.2-es 86LE-s "fűnyírómotor", ahhoz képest viszonylag nehéz (1000 kg) kasznival)
konkrétan összesítve is többet evett, mint a téli nokiannal, illetve pillanatnyi fogyasztásmérő szerint is gyorsításkor +1-2 literrel többet írt, mint a télivel, ezt vagy elhiszed, vagy nem, de így volt. Ahol addig (meg most is) hármasból ki tudtam gyorsítani óvatosan, lendületből, ott a nehezebb kerekekkel már nem ment, vissza kellett váltani, gyakorlatilag városban mindig egy sebességfokozattal lejjebb kellett használnom, mint addig, mert nem ment a kocsi.azért a gumicserénél elég szép fogyasztásnövekedés volt, ha megnézed, és nem mentem se gyorsabban, se máshol, mint addig, sőt inkább hosszabb utakból jött össze, ahol eleve jobb a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
neduddki #5792 üzenetére
ez igy van.
de az én kocsimnál ezt messze meghaladóan ellensúlyozta a rugózatlan tömeg növekedésének negatív hatása. természetesen nem azt mondom, hogy ez mindenhol ilyen gondokat okoz, de érdemes figyelembe venni, esetleg felpróbálni vétel előtt az adott felnit, vagy megmérni, stb. -
f4cg80
tag
válasz
neduddki #5837 üzenetére
Eddig még nem volt lehetőségem valakit hátra ültetni,hogy kifigyelje a hangot. Érdekes módon hátulról jön a gumicsere óta egy folyamatos,dübörgő hang,de nem tudom elkülöníteni,hogy mi lehet az. Egyelőre nem tudtam hosszabb távot menni vele,lehet az is segítene. Gumimorajláshoz,folyamatos dübörgő hanghoz hasonló hangot adhat valami alkatrész a felfüggesztésnél? (pl.kerékcsapágy) Annyi biztos,hogy már 50-el is nagyon hallható,a sebesség növekedésével pedig egyre hangosabb.
-
Cheesy
őstag
válasz
neduddki #5857 üzenetére
Hankook K425 Kinergy Eco 91 T (615 kg 190 km/h)
Goodyear EFFICIENTGRIP COMPACT 91 T (615 kg 190 km/h)esetleg Yokohama?
Yokohama BluEarth AE01 91 T (615 kg 190 km/h)www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz
neduddki #5871 üzenetére
Nem kell fogni a fejedet, mert csak azt kérdeztem hol láttál ennyiért energy savert és a pc 5-t. A futár 600-800 HUF/kerék átlag, spórolhattam volna 1,4k-t kerekenként, lesz annak is helye
szerk:
A kikvalasz-od ha jól látom amúgy kevésbé tapad vizes úton, mint a Sportac 5.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
giigz
veterán
válasz
neduddki #5876 üzenetére
Ezen gondolatmenet alapján mivel magyarázod azt, hogy a Vredestein nagyjából mindig szar helyen szerepel a teszteken, a felhasználói vélemények, és saját tapasztalataim alapján azonban az élmezőnyben van?
Pl. tavaly télen a Nokian WRD3 elég jó lett Adac teszten, a felhasználói vélemények is ezt támasztják alá, és kornelka is meg volt vele elégedve ha jól tudom... Nekem szintén ilyen a Vredestein téli, a tesztek alapján Michelin Alpin A4 tapadása van, de hátrébb végzett a kopás miatt (A4-hez képest), és láss csodát felhasználói értékelések is ott vannak. Szintén UG8 ue. a helyzet...
Na de mi van a Hankook-kal? Az is a Vredestein körül végezget, de a Vredestein jó értékeléseket kap, a Hankook meg nem? Az idei nagy szupergumi a Hankook K425 2013-ban esőben totál gyenge volt, idén meg már semmi baj esőben? Jó lehet fejlődtek, meg a méret is más, de a felhasználói vélemények szintén azt tükrözik, hogy esőben eléggé gyenge...
[ Szerkesztve ]
-
-
Cheesy
őstag
-
válasz
neduddki #5993 üzenetére
Most, hogy felidézem a sztorit, röhögnöm kell, ő Nankangot vagy Nexent akart venni rá, komoly rábeszélő technikát kellett alkalmazni, hogy jussunk el a Barumig legalább.
Szerk: amikor vette az autót, akkor a Pzero már végét járta, azzal tudott még menni 1-2 ezer km-t.
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
válasz
neduddki #5978 üzenetére
Nezelodtem, s a Dunlop nyerte el leginkabb a tetszesemet, sport Bluresponse tipus. Gumivasarlast mindegy hol teszem, nem jellemzok az atvagasok? Gumistarttal valamilyen negativ tapasztalat?
I am having fun staying poor.
-
akom
senior tag
válasz
neduddki #6081 üzenetére
Bevallom őszintén ebből nem sokat értettem, de köszönöm a segítő szándékot.
(#6082) giigz
Köszi.Vredestein Sportrac 5 205/55R16-ban 19k körül találtam.
Olyan kérdésem lenne még, hogy a 205/55 vagy a 205/60 a jobb?
Árban ahogy látom a /60 mindig drágább 3-5k-val.
A magyar utakra lehet jobban megérné a /60-as gumi?
-
giigz
veterán
válasz
neduddki #6084 üzenetére
Tudom te nem válaszolsz nekem, de legalább másnak hülyeséget ne írj, a kategóriának nem a legjobb gumija a Dunlop BluResponse, ez egy szimpla tény. Jó gumi, ugyanolyan jó mint a Sportrac 5 (Vredi jobb értékeléseket kapott), de hogy a legjobb legyen... Nem tudom ezt ki mondta neked vagy honnan veszed, de olyat kijelenteni, hogy a legjobb, elég erős, főleg úgy, hogy ott van az említett Vredi, Goodyear, Continental CP5, stb. Ezen gumik mellett értelmes ember nem jelenti ki, hogy a kikvalasz a legjobb, ugyanis nem így van.
De látod itt az élő példa, tudsz te is baromságokat írni.
-
válasz
neduddki #6089 üzenetére
Ok, megbeszéltük, hogy a Primacyn van peremvedő is, ami különösen városban jön jól, parkoláskor. Komfortosabb is.
2 ellenérvet látok:
- 4 db Primacy az kb + 10 000 Ft
- tavaly Energy Saver (sima, nem a +-os) volt ugyanezen az autómon, és brutál jól fogyasztott vele (2-4 deci/ 100 km különbség 6 liter körüli átlagfogyasztás mellett) országút, autopalya. Most Conti PC2-m van, a felnivel együtt vettem, jó szívvel nem tudom ajánlani senkinek (5 éves, minta van még 3-4 mm).[ Szerkesztve ]
-
válasz
neduddki #6095 üzenetére
Thx, még élni akarok! :-)
Most mindenki ezt az Autoglymet nyomatja minden fórumon, kezdem azt hinni, hogy MLM. Egyszer még beruházok rá.
Ui.: Amúgy volt már Vredestein téli gumim valamikor a '90-es évek végen, asszem 175/70R14T-s. Tul sok mindenre nem emlékszem, de nem panaszkodtam rá. A járda mellé tolt hókupacból nagyon ügyesen kikaparta magát.