- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Apple notebookok
- Hobby elektronika
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- 3D nyomtatás
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ledgeri
nagyúr
válasz szTotyy #91016 üzenetére
Alapesetben a motor hajtja a rotort, az pörög... A forgási sebessége közel állandó.
Ha emelkedni akarsz akkor a lapátok szögének változtatásával nőveled az angle of attack-et (nem tudom hogy hogy van most magyarul), és nem a rotor/motor gyorsításával , szóval az az elv érvényesül, mint az autóból kidugott kéznél: felhajtóerő jelenik meg, és az egész rendszer emelkedik, cool felszáltunk. Minél magasabban vagyunk (vagy gyorsabban haladunk, de ez most maradjon ki) annál nagyobb a potenciális (helyzetből adódó) enegiánk.Ha a motor kiesik az egyenletből akkor abban a pillanatban van a magasságunk, és a rotor forgása. Ha mindent hagyunk ahogy van, a lapátok által generált légellenállás -motor híjján- lelassítaná a rotort, így elveszítenénk a felhajtóerőt, így -tényleg- esnénk mint egy tégla... DE
Ha időben átállítjuk a szögét a lapátoknak, akkor az esésünkből eredő gyorsulás által kezdett relative légáram elkezdi tápálni a forgását a rotornak, így annak a sebessége megmarad, benne energia tárolódik, az irányíthatóság is megmarad. Ez hatékony annyira, hogy akár túl is lehet pörgetni a rotorokat (és kapcsolódó dolgokat) ezért ezt is figyelni kell folyamatosan - ebből jön az, hogy "a normál működést nézed, ahhoz képest lassabban forog" nem igaz.-.
Ha közeledünk a landoláshoz, akkor a lapátok szögét megfelelően változtatva szépen ki lehet nullázni az esés sebességét és a rotor forgást pont úgy, hogy épp annyi felhajtóerőt generáljunk a legvégén a forgásból (mivel azt veszítjük), hogy lelassuljunk és szép, szinte normál landolás legyen belőle...
Példavidi 1 Példavidi 2 Helikopter alapok teljes lejátszási listaKobe Bryant -ék szerintem felhőben/ködben mentek neki egy hegynek, az más téma
A vitorlázó repülő egy méretig oké csak, és még kifutó is kell, helivel meg lehet pontra szállni, de nem 10 méterről az is biztos... válassz
#91018 rotor, motor nem ugyanaz
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerbal space program
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Bittorrent topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...