- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- SONY LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Steam Deck
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
Unalmamban megcsináltam az összes olyan achievementet, ami nem tart szürreálisan sokáig (pl 800 leyline, 2000 hal). Hivatalosan nincs mit csinálnom a játékban
Commission achik maradtak ami teljesen RNG, egy pár ilyen hosszabb amit lehetetlen gyorsan teljesíteni meg még mindig nem kaptam Great Misfortune fortune stick-et Narukami Shrinenál.
Így hogy utánanéztem az achik-nak érdekesség hogy van egy jópár jelöletlen miniquest Inazumában azokon kívül amik népszerűbbek voltak és ide is beküldtétek (2 féle napi ládás miniquestre emlékszek csak). Amik újak voltak nekem a nagyi 5 napos sorozata Watsatsumi szigeten (3 achi és jópár extra láda összesen), egy csajszi virágültetős sorozata Kannazukán (mora+achi), macskaetetés 4 napon keresztül Seirai szigeten (precious láda+achi), egy hanyatló szamuráj mesterség kiirtása (több szálon fűződik össze, 3 achi ha jól emlékszem és egy precious + luxurious láda) meg egy world quest rejtett módon folytatódik Kannazuka és Yashiori sziget között (gondolom azért mert amúgy
végződik extra quest primo + achi jár érte ).öngyilkossággal Korábban említettem hogy volt egy nyomozós rejtett quest is ami szintén achit dobott, meg ugye volt az a két, párnapos napi ládás dolog amit itt is láttam megosztva. Valószínűleg van még amit ki is hagytam. Ilyen jöhetne még több
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz xeon forever #10968 üzenetére
Nekem Kazuha banneren garantáltam volt, mert Eulánál Qiqi esett és Raidenre tartogattam. Eulát azért akartam kihúzni mert elegem volt hogy szenvedtem abyss-ban, de amúgy nem nagyon tetszett a karakter. Kazuháról mindenki azt mondta akkoriban hogy fun, de elég gyengusz, én is funnak találtam de nem tudtam én sem akkor mennyire jó karakter lesz. Enviosity discordon aztán valaki akivel jóban voltam mondta hogy húzzak, húztam és nagyon nem bántam meg De emiatt majdnem nem lett meg Raiden... Csak egy pity-re volt elég primo, de beadta a 50/50-t.
Qiqi pity-ig ment, de elvesztettem a régi wish adataimat, azért csak 10-et ír...
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sordoran #10970 üzenetére
Első Hu Tao és Kokomi 50/50 veszteség után jött (Diluc és Keqing C1), de értem, ettől függetlenül utolért a mázli Én erre csak azt tudom mondani hogy ideje volt Raiden előtt egyedül Ganyu volt az egyetlen off-pity karakterem és a második 50/50 win.
Így nézett ki a wishelésem előtte megjelenéstől:
Klee -> Mona (Zhongli) -> Albedo -> Ganyu off pity -> Keqing (Hu Tao)-> Zhongli -> Qiqi (Eula) és innen követhető a kép alapján.Zhongli és Hu Tao nagyon nehéz szülés volt, de őket nagyon akartam. Erre a két karakterre összesen 73 ezer primogemet hagytam ott. Ha ez nem unlucky, akkor nem tudom micsoda. De a lényeg hogy megvannak.
Itto egy nagyon WTF moment volt, egy darab gorou-t akartam volna csak, ezért single pullokat kezdtem húzni, de az első single pull Itto volt Nem is akartam egyáltalán, de aztán megszerettem.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Mellesleg a livestream el lett tolva, még nincs pontos dátum. Egészséget és biztonságot a deveknek
Szerk.: Biztonság kedvéért pár órán belül leszedem a linket, mivel saját meghajtó, ne bannoljanak ki a megáról . Innen szereztem, de DC account és csoportba lépés szükséges hozzá: discord link
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Nézd a jó oldalát, több időd van primót félrerakni!
Sirandrish: akkor kihúzod Yelant és még így is összejön a Kazuha garantált
Egyébként ha 2.8-ban jönne, akkor welkinnel össze tud jönni addigra még egy garantált. Ha később, akkor F2P-ként is.[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz xeon forever #10989 üzenetére
Most kíváncsiságból utánaszámoltam, mert még egybe pontos összeget sosem néztem meg, 23500 forintra jött ki nekem. Ha okosabb lettem volna és weboldalon keresztül vettem volna mindig a welkin-t google adó nélkül, akkor kerek 20 ezer körül lenne... Banyek ebből kijött volna még 2 havi extra welkin
Ennyit nekem bőven megért a játék, de olyan tartományba érkeztem elvi alapon, hogy minden további elköltött pénznek már oka kell hogy legyen. Mostani welkin oka a Chasm, nagyon jól sikerült szerintem, a következőt szerintem majd csak Sumeru megjelenésekor veszem.
Én ilyen fura szerzet vagyok hogy nem azért költök elsősorban, mert meg akarom szerezni az érte járó dolgokat, hanem csak támogatni akarom a fejlesztőket ha olyan tartalom jön a játékba amin látom hogy rengeteg munka volt vele és tetszik is.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz xeon forever #10995 üzenetére
Mélységesen meg vagyok sértődve, hogy Hu Tao-nak nem a Homa van felrakva
De amúgy tényleg nem értem, Raidennél a Homa PJWS-hez képest csak 1,5%-kal jobb, Hu Taonál pedig 20%-kal kb.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Jobb később mint soha Én a Mondstadt videóból összes láda összeszedése után lettem paranoiás a fáklyákra, furcsa alakzatban elültetett növényekre, stb stb mert csomó láda volt így elrejtve. Szóval mostanában egy új régió esetén mindennel csak interakcióba lépek, amivel csak lehet. Sokszor így is maradnak ki dolgok viszont, ezért (is) szeretem nagyon a játékot
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Mona erőssége, hogy nem ATK-ot buffol, hanem DMG-t. Ezek az egymilliós számok mindig úgy jönnek ki, hogy Bennett + Kazuha + Mona kombóval buffolják a negyedik karaktert, aki a dps lenne. Azért lehet nagyon feltolni, mert sok különböző buff kombinálódik: Masszív ATK buff bennett-től, Egy kevés elemental dmg bonus (EM alapján) és -60% resistance shred Kazuhától, All DMG és hydro reakciók bonus Monától (utóbbi C1). Szerk.: Ja és persze valami reakciót csinálnak és bekajálnak 50 féle buff kaját, nem raw damage az 1 millió.
Monának a dmg buffja kalkulációban úgy néz ki, hogy hozzáadódik a physical/elemental/skill/burst damage bonushoz.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz kill_switch #11014 üzenetére
Elég csak 1,5-2 másodpercet várni, de igen, ez azért fontos, hogy az elemental ICD lejárjon, hogy ne hiúsuljon meg miatta a reakció.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Egyébként nem akarlak elkeseríteni, nem szóltam róla korábban de itt ez a fantasztikus cucc amivel pontos sebzést lehet számítani és még le is bontja hogy jön ki a szám
Hozzáadsz pár artifactot automatikusan, beállítod az adott DPS és support karakterek statjait, constellation stb, beállítod az enemy statjait, aztán végül bepipálgatod az aktív buffokat aztán mehet a számolás Valahol van egy opció single insance damage számolására ami lebontja, de most fejből nem jut eszembe hol.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Van rá automatikus cucc, Anemoma . GOOD formátumot válaszd, az a legjobb genshin optimizerrel. Végigklikkel neked az inventorydon és az egészet egy .json-be menti, amit aztán betölthetsz genshin optimizerben (settings -> database upload). Használatáról leírás a github oldal közép táján.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Mit értesz az alatt hogy nem jól működik? Matematikailag mindig a legjobb opciókat adja vissza aszerint amit beállítottál. Kicsit lehet el kell szöszmötölni vele, de a szett bónuszokat, csapat buffokat is figyelembe veszi, de alapból csak a feltétel nélkülieket (passzívokat), az aktív bónuszokat neked kell bepipálni ha úgy akarsz számolni, karaktereknél, fegyvereknél és artifactoknál egyaránt.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Nem értem mit értesz az alatt hogy sehogysem jók neki. Kiszámolja arra a paraméterre a maximum DPS-t, amit megadsz neki azok az artifactok alapján amit hozzáadtál
A szettre (2pc/4pc) gondolsz? Simán lehet hogy csak szimplán jobbak az off-set artifactjaid, mint amennyit adnának pluszban a szett bónuszok. De ha nagyon szetten belül akarsz maradni, akkor lehet arra is szűrni, csak úgy nem biztos hogy a legoptimálisabbat kapod.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Engem szimplán csak rohadtul felidegesít az artifact rendszer, úgy ahogy van. Nem akarok hónapokig farmolni hogy normális sebzése legyen egy karakteremnek, nem akarom pakolgatni se a jó darabokat karaktereim között mert nincsen loadout mentésre lehetőség és nem akarom napi szinten azokat a szar artifacteket bámulni amiket folyamatosan hozzámvág a játék.
Az optimizer annyit tesz, hogy az egész folyamatot kevésbé fájdalmassá csinálja.
1) Nem kell fejben matekozni, tesztelgetni a világan, hogy na most vajon egy új artifact amit felhúztam jobb-e mint az előző
2) Nem kell youtube videókat nézni és guideokat olvasni, hogy na most mi a legjobb a karaktereimnek
3) Nem kell azzal szórakozni, hogy pár jó artifactet cserélgetek a karakterek között, pár havonta mindenkinek legenerálom a legoptimálisabbat oszt annyiMinél kevesebbett szembesülök az artifact rendszer szarságaival, annál jobb a mentális állapotom. Egyszerűen gyűlölöm az egészet ahogy van, minél kevesebb időt akarok tölteni vele.
@F34R: Én nagyon rég óta használom már gond nélkül... Ami látszólag szar, lehet hogy más artifactekkel kombinálva egy adott karakternél pont jobb, vagy lehet "elrontottad" a buffok/statok/artifactok bevitelét (nem hibáztatlak, eléggé el kell szöszmötölni vele, hogy minden flottul be legyen állítva ). Elképzelhetetlennek tartom, hogy rosszul számoljon mivel az algoritmust magából a játékból datamineolták....
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sordoran #11052 üzenetére
Nem látszik a Shanghai-os helyzetnek a vége egyáltalán, teljesen ki vannak szolgáltatva a szituációnak és a kormánynak. Valószínűleg nem is az a lényege a dolognak, hogy a verzió nincs kész, mert hát már volt béta teszt, hanem hogy sok belső timeline eltolásra került amit ebben a szituációban nem lehet olyan könnyen megoldani. Hónapokra előre terveznek és sok kisebb dolog csúszása miatt inkább beváratják a fő játék tartalmat. Ilyenek lehetnek például a Sumeru reveal stream produkció, háttérben marketing ügyek intézése, távoli jövőbeli tartalmon való elcsúszás a tervükhöz képest, karbantartási munkálatok csúszása stb.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Primogem x400, Fragile Resin x1, Hero's Wit x7, Mystic Enhancement Ore x16, and Mora x 120,000 minden héten 2.7-ig.
Üdv. Johnny
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sirandrish #11138 üzenetére
800 leyline reward gyűjtése Én a mostani duplázós event közben értem el a 400-at, röpke ~2 év alatt ...
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sirandrish #11142 üzenetére
De hogy van ennyi nyersanyagod akkor? Én ritkán húzok karaktert, 2.0 óta Raiden, Itto, Hu Tao, Yae, Kokomi, utóbbi csak lvl80 mégis eléggé kifogytam (most a Leyline event alatt szedtem meg magam). Jó mondjuk így hogy leírom kezdem látni, hogy miért, Hu Tao és Itto triple crowned, Yae és Raiden double crowned...
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Úristen most itt statokról beszélgetés miatt beraktam Hu Tao-t a genshin optimizerbe újra, amikor megkaptam akkor generáltam le neki buildet először és (mostanáig) utoljára. Eddig 57k volt a charged attack, most az új buildre 76k-t ír Mondom ilyen nem létezik úgyhogy kipróbáltam in-game, gyönyörűen hozta a 76k-t a regeneráló samurai harcos ellen
Eddig is úgy voltam vele undorító a sebzése, de most... Mi a...
Kíváncsiságból generáltam neki buildet egy R1 Staff of homával is (most R3 Dragonsbane van neki) de csak az ultinál van jelentős javulás (+30%), charged attacknál csak +10%-ot adna, úgyhogy nem is éri meg húzni rá
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Nekem 2pc witch + 2pc glad volt, most 4pc shimenawára cserélte nekem. HP% sands helyett ATK%-ot ír legjobbnak ami szintén érdekes. Mondjuk az lehet inkább a shimenawa 4pc miatt, úgyhogy kipróbálom majd hogy hozzáadok egy kamu HP% shimenawa artifactot is, hátha az mégjobb lenne.
@Sirandrish: dragonsbane, geo resonance, albedo (120em buff ulti után), Xinqiu és három korona hutaonak, no meg a genshin optimizer
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
HP% shimenawa-val sikerült még egy hajszállal feljebb tornázni
És végre sikerült a Primo Geovishap 1-cycle
Szerk.: Amúgy miután HP% shimenawa bekerült az optimizerbe, már a Staff of Homának is egy elég szép buildet kalkulált le, végül még egy ekkora ugrás lenne az előző buildhez képest... De ezek után nem hiszem hogy rá fogok húzni ha lesz még rerunban, ennyi sebzés is bőven sok... Bár Zhongli burst DPS buildhez nem lenne rossz, nem tudom...
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sordoran #11174 üzenetére
Az nem egy kard, hanem valami más életlen fegyver amit rendőrök használtak (olyan mint a gumibot csak nem gumiból van Szerk.: Jitte wikipedia link). Valószínű, hogy csak miatta nem fognak új fegyvertípust hozni a játékba és inkább design szinten lesz beleépítve a karakterébe.
@Shiro:
Bár az hogy Fishil és Keqing hogy kerül a Honkai Impactba az jó kérdés? Hacsak nem utaztak vagy 10 ezer évet az időben.Pont úgy ahogy a KFC csirke és glider genshinbe. Nem mindent kell canonnak venni
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Közben elindult a 2.8 béta is.
4 csillagos (hála istennek) catalyst DPS karakter lesz, melee támadási mintával Videó a normal attackról. [ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sordoran #11209 üzenetére
Nem értettem ezt a negativitást xeon felől sem, csak továbbítottam hivatalos híreket amiket értesítésként kaptam mobilon
Nekem tetszett amit mutattak. Ez az első olyan update, ahol konkrétan mindhárom event tetszik így első ránézésre Sajnálom, hogy továbbra sincs semmilyen extra tartalom az alapjátékban, de ez van.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Nyugodjatok meg, 2.8-ban nagyon nagyon valószínű a Kazuha rerun, mert (spoiler)
jelentős szerepet kap a sztoriban, és tudniillik mihoyo sztorival rerunol karaktereket, lásd xiao és itto 2.7-ben stb. Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz kory24 #11226 üzenetére
Hát ventihez képest az irdatlan CC-t (a feketelyukat ) cseréli le team buffolásra kb, így röviden, tömören, nagyon leegyszerűsítve. Kazuháról regényt lehetne írni hogy mi mindent lehet vele csinálni, de ezt most hanyagolom. Szerintem ha megvan venti akkor nem "kötelező" kihúzni, de tényleg nagyon jó karakter.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Elemental skill:
- Nagy AOE, jó sebzés akár hibrid vagy full EM buildben
- Nagy mobokat is közelebbhúz, kicsiket feldobja a levegőbe és behúz
- Mehet a swirl a fő DPS elementjére, gyors CD miatt fent lehet tartani folyamatosan és a nagy AOE miatt sok enemy kapja a VV debuffot (passzív elemental damage bónuszt pedig kapja a fő DPS)***
- Hosszan lenyomás esetén kétszer tud swirl-elni mert a zuhanás utáni anemo effektje ignorálja az anemo ICD-t, jól időzítve két különböző element is megkaphatja a VV buffot és az elemental dmg bonust***
- Open worldben nagyon hasznos, gondolom sokszor volt már hogy olyan helyre másztatok fel, ahol nem enged tovább a játék, mert kis kitüremkedés van a hegyben/falban. Kazuhával hátrafele ugrasz egyet -> E -> előre glideolsz és máris túljutottál az akadályon (PC: S+Space -> E -> W+Space).
- Előzőn kívül simán csak könnyebb vele közlekedni, kevesebbet kell mászni és nem olyan lassú mint a venti E (cooldown és animáció szempontjából sem).
- Fun fact: sacrificial sword-al lehet tripla ugrást csinálni vele (ugrás + két E a levegőben landolás előtt) Comissionökben szoktam vele szórakozni, vicces látni ahogy megmozdulni nem tudnak a trash mobok Nem túl hasznos egyébként, csak fun.Ulti:
- szintén lehet vele CC-zni, de ahelyett, hogy összehúzná az enemyket, aktiváláskor a pozíciójától előre felé löki el magától őket (nagyon hasznos Abyss lectorok ellen, segít a groupingban)
- Sok ideig, nagy AOE-ben tud "felszippantani" egy bizonyos elementet, ami segít reakciók előidézésére a DPS-sel
- Jó a sebzése nagyon full EM build esetén a nagy AOE miatt, az összes benne található elemental statust tudja swirlelni 2 másodpercenként, mindegyik elementre külön aktiválódhat a VV ellenállás csökkentés és az elemental dmg bonus úgyhogy main dps mellett support damage-et is tud növelni ha reakciókról van szó****** = fontos fejben tartani viszont a swirl prioritást, hogyha több, mint 1 element van range-en belül: Pyro > Cryo > Electro > Hydro. Pl: Ha van egy fáklyás hilichurl és egy electro slime egymás mellett, annak az eredménye pyro swirl lesz és overloaded reakció, amit a pyro idéz elő. Vagy ha bennett ultiban állsz és cryo-t sebzel egy enemyre és azt akarod swirl-elni, akkor pyro swirl lesz belőle és pyro által előidézett melt reakció. Ulti esetén úgy néz ki, hogy a nagyobb prioritású element lesz "felszippantva".
És akkor az egészet példázom Ganyu melt csapattal, hogy lehet maximalizálni a sebzését Kazuhával, mert szerintem jól mutatja a potenciálját és hogy mennyire széleskörű felhasználása lehet (és ez volt a legutóbbi csapat amivel igazán foglalkoztam ).
Csapat: Zhongli - Bennett - Kazuha - Ganyu.
1. Zhongli shield felrakása még az ellenségtől távol, hogy Ganyu szabadon tudjon gyilkolni, viszont nem akarjuk hogy bezavarjon a reakcióknál a pillár
2. Ganyu E az ellenségre + 1 lövés -> max mennyiségű cryo element az ellenségen
3. Kazuha hosszú E -> cryo swirl: cryo ellenállás -60% és +30-40% cryo elemental dmg bonus (full EM build esetén); azért fontos a hosszan nyomás mert akkor az időzítők újrakezdődnek földetéréskor és több ideig fognak tartani a buffok egy picit
4. Bennett Q+E -> ulti leszedi a cryo elementet az enemyről (melt) +felrak rá egy egységet az E
5. Kazuha Q -> pyro-t felszippantja az ulti és két másodpercenként felrak 1 pyro egységet az enemyre
6. Ganyu charged attack -> ~2 másodpercenként -1 pyro az enemyről és melt, mindezt úgy hogy az enemy-nek csökkentve van az ellenállása rá (VV és Zhongli pajzs) és a cryo damage növelve van kazuha által, plusz bennett tol alá egy jókora ATK buffot is
-> Eredmény: enemy-n rajta marad a pyro végig, Ganyu mindig olvaszt és 3-4 lövést lehet buffolt állapotban lőni aminek iszonyatos eredményei lehetnek (nekem kb 200k/charged attack a melt builddel, szóval 600-800k sebzés egy rotációban).
-> Ha bátor vagy és úgy érzed nem kell pajzs, akkor mehet Zhongli helyett Xiangling és akkor a Kazuha pyro swirl miatt az ő sebzése is jelentősen növelve lesz (párhuzamosan a cryo buffokkal). No meg akkor lesz pyro resonance is.Egy másik nagyon jó felhasználási mód a taser (sokkoló) csapatokban (Kazuha+Electo+Hydro), mert ott is lehet ügyeskedni, hogy egyszerre hydro és electro reakció buffokat is megkapja a csapat, ezáltal sokkal többet sebezve összesen. Ez úgy nézne ki, hogy minden előtt E-vel "tiszta" hydro swirl (ha electro van benne akkor electro swirl lesz szóval ezért kell "tisztán"), majd jöhetnek az electro karakterek és Kazuha Q (az már így biztos electro-t swirl-el, egyszerre mindkettő aktív lesz).
Amúgy lehetne még folytatni, de szerintem ennyi elég
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Névváltoztatás az a mihoyo -> hoyoverse. Itt inkább arról van szó, hogy szeparálták a kiadói részleget egy teljesen új cégbe, ami nem kínai székhelyű. Sok olyan kínai cég csinálja ezt akik sikeresek globális szinten, mert a kínai tranzakciókat nem mindig fogadják el a nyugati bankok. Ezzel volt elég sok probléma, játék megjelenésekor sok youtuber/streamer esetében lehetett látni hogy nem tudtak genesist venni, mert blokkolva lettek a tranzakciók, vagy bank által fagyasztva voltak a kártyák gyanús tevékenységre hivatkozva.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Most a kommented miatt utána néztem rendesebben és tényleg szarul tudom Bár nagyon limitált az információ a témával kapcsolatban.
Cognosphere = Hoyoverse. 2021-ben létrehozták a Cognosphere leányvállalatot, az lett a kiadója a Genshinnek (és a többi játékuknak is) a globális piacon (kínában maradt minden mihoyo). Később létrehoztak egy kereskedelmi nevet neki (DBA), ami a hoyoverse.
Wiki szerint 2022 feb 15 óta (amikor megkapta a hoyoverse nevet) irányítja mihoyo összes Kínán kívüli globális tevékenységét, de nincs hozzá forrás megadva...
Az okát részben jól írtam (megkönnyíti a pénzmozgást külföld <-> cég között ha nem kínai székhelyű), másik fontos tényező amit most találtam az adatkezelés, Szingapúrból könnyebben meg tudnak felelni a nyugati országok adatkezelési szabályainak.
Üdv. Johnny
-
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Sordoran #11303 üzenetére
Áh, kipróbáltam test runban és annyira bejött a playstyle hogy kihúztam. Hála az égnek nyertem a 50/50-t, 79. húzásra kiesett. Maradt kerek 100db fate-em, az elég jó. Többet nem tervezek húzni Sumeruig, talán az anemo boxoló srácra akinek elfelejtettem a nevét
Nekem iszonyatosan tetszik ez a karakter, vagy lecseréli majd Albedo-t a Hu Tao csapatomban (Zhongli+Yelan+XQ+Hu Tao) vagy Vaporize DPS-t csinálok belőle (Xiangling + Kazuha + XQ + Yelan). Erős is eléggé, most lvl 70 3 csillagos fegyvere van, lvl80 6/6/6 ő maga és így is aprít rendesen pedig nagyon szarok az artifactjaim rá
#11301 xeon forever: nekem is tetszett a quest első két felvonása, végre volt valami dráma Kíváncsi vagyok mi lett Xiaoval.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz vakablak93 #11315 üzenetére
XQ 2.0, továbbfejlesztés hozzá képest hogy flexibilisebb és nagyobb a sebzése. Tudod main/sub/burst DPS-nek is használni, C0 esetén inkább az utóbbi kettő bár én most épp quickswap csapatot építek köré. C4-ig support képességeit növelik a constellationok, míg a C6 konkrét hyper carryt csinál belőle.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz vakablak93 #11322 üzenetére
Ki az a Szájas?
Nem kell konst, csak kb teljes körűen akartam írni kb hogy mire képes a belátásom szerint.
Személyes véleményem (és teljesen egyedi preferenciám) hogy 5* constellation-ökkel addig nem kell foglalkozni, amíg tényleg tudod hogy mit akarsz és melyik karakter az akit úgy érzel sosem unnál meg (és itt inkább DPS-re gondolok, supportokat nem húznék többször semmiképp, azok folyamatosan cserélődnek legalábbis nálam). Minden egyes kihúzott const egy teljesen új limitált karakterrel megfeleltethető. Nekem egyedül Hu Tao C1 a limitáltak között, mindenki más C0. Tudtam hogy ő az a karakter akit soha sem fogok megunni és a C1 konkrétan csak még jobban felemeli a fun faktort számomra. Első megjelenése óta akartam, rerunkor jött végül össze és mai napig a kedvenc karakterem a játékban
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Nekem így néztek ki most az oldalak:
Szvsz első csapatban legyen CC, második legyen single target sebzésre fókuszálva. 12-1 második felében ne felejtsd el a cryo-t leszedni az enemykről mert +100% defet kapnak, szóval legyen pyro.
Nekem az volt még talán nagy mázli hogy a kártyáim 3x80 Elemental Mastery volt, így Hu Tao a vapehez sok bónuszt kapott és az első csapatom az electro chargedhoz is.
Üdv. Johnny
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs