Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #8024 üzenetére

    Nem a DX módokkal van a gond. Az AA hozza elő a problémát. Illetve az egész nagyon komplikált. A Fermi esetében sosem aktív a maximális részletesség. A Régebbi GeForce-oknál az AAA bekapcsolása jeleníti meg a homályt, míg a Radeonok ezt még jól kezelik, de az MSAA-ra már az AMD-k is elmosódnak. Ez akkora beállítás bug, hogy az már fáj. Egyébként az egész ott bukott ki, hogy tesztelés nélkül adták ki a játékot, mert az NV egy last minute módosításhoz ragaszkodott, amiért át kellett dolgozni a grafikát. Mivel a tesszellátor alkalmazása nem hozta meg azt, amit az NV kért, hozzákötötték az effekt bekapcsolását a legmagasabb shadow map szinthez, amit végül megnöveltek annyira, hogy a kártyák 1 GB-nál több memóriát használjanak. Ez a GF GTX 470-480-nak nem gond, de a Radeonok pont kifutnak, ami kicsit visszaejti az FPS-t. Emellett pár apróbb módosítást is elvégeztek a post process effekteken (valszeg itt lép be a baki), hogy tovább gyengítsék a Radeonok helyzetét. Persze ez GeForce-ot is negatívan érintette, de kevesebbet buktak sebességben. Ezt összegyúrták, és kiadták így a játékot. Később pedig rájöttek, hogy hiba van, ami pont a Fermit érinti a képminőség szempontjából negatívan. Nem viccből tanítják az egyetemen, hogy teszteld a progit, mielőtt kiadod. :D
    Azt persze ne kérdezd, hogy miért állnak ilyen hülyén a fejlesztők a supporthoz. Gondolom nem sok pénz jött a játékból.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák