- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAID
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
ph A 4K felbontású U8NQ a cég saját Vidaa okosrendszerét használja.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz Gyuri27 #19958 üzenetére
Fő a bizalom, mint hogy nekem is hoztak egy halott lapot. Én felküldtem a lapot a nagykernek, feltételes gari mert karc van benne, képet is küldtek. Ügyfélnek küldtem mi a helyzet, hát ő nem csinált vele semmit, aztán ugye kiderült hogy Ő lefényképezte az egész lapot magának és azon is ott volt.
Csak azt akarom mondani, hogy én se vettem észre, nem nézem át nagyítóval és miért gondolják, hogy az eladó tönkre akarja tenni? Nekem semmibe se kerül ,hogy feljuttassam a nagykerbe a lapot gariztatni...érted. Mit akadékoskodjak, nincs értelme tönkre tenni a termékeket mert eddig a 10 év alatt semmi problémám nem volt gari ügyileg a nagykerekkel.
-
Attix82
őstag
válasz Gyuri27 #19961 üzenetére
Én mindenkinek azt mondom engem nem érdekel mibe ment tönkre, csak ne látszódjon fizikai sérülés mert az neccesebb. De az, hogy nem bízik valaki bennem, inkább ne is vegyen ....nem fogok sírni utána. A rosszindulatú vevőket meg likvidálom, annak adok el akinek akarok.
-
Attix82
őstag
válasz Gyuri27 #19965 üzenetére
Persze ennél a lapnál se a karc okozhatta a hibát mert a gép ment amikor leállt ......csakhát a szervizesek nem tudják mikor, hogy mi az előélete.Így csak feltételezik (ezért lett feltételes) garancia is.
HDD karcok baromság, nekem sose kötött bele a nagyker, a sarka legyen rendben...ha a szőnyegre esik le és gajra megy az se érdekel engem mivel úgyse veszik észre a nagykerbe.....csak legyünk őszinték és ne kamuzzunk mi történt stb.
Legjobb amikor egy füles behozott az ember, nem megy stb...kibontom és a kábelt a kutya megrágcsálta. WTF?
Van egy másik akinek mar szerintem a 6 fülest cserélem mert mindig meghuzodik a kábel és megszakad belül, de nem látszódik..és mindig kapok cserét amit odaadhatok neki.
-
Attix82
őstag
válasz Nerevarine #19969 üzenetére
Üdv.
A szintetikus tesztekkel az a baj, hogy a VRAMot nem pakolják tele, csak a GPUt füstölik. Egy játék tele pakolja és azért jelentkezik.
Valley Benchmark ultra legmagasabb felbontásra állítva talán eléri a 2 Gbot.
Mindenképpen a VGA a hibás mert jellemző hiba ez.
-
Attix82
őstag
válasz Cuclii #20018 üzenetére
Üdv.
Szerintem ha boltnak vitted volna ott nincs szükség számlára mivel a rendszerükbe meg tudja nézni, viszont a szerviz akinek fogalma sincs róla honnan származik a termék kérheti.
Szerintem vidd a boltnak és intézze , 1 évig úgyis köteles foglalkozni a garis dologgal.
-
Attix82
őstag
válasz zsotesz81 #20063 üzenetére
Végülis a telefonos beszélgetés is szerződésnek minősül....amikor mondtad, hogy mehet a szerviz elkezdte javítani...az hogy nem raktál le előleget az más dolog, a szerviz úgyis ad egy papírt amin rajta lesz miket cseréltek.
A bolt csak továbbító, Ő nem fogja megállapítani mi a gond.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Wolfskin #20069 üzenetére
Hidd el sehol se volt, nagyker adatbázisába benne volt és a többi webshop is onnan vette az információt. A bolt megrendelte a nagykertől és a nagyker jó pár nap után szólt, hogy sajna nincs. Aztán levették a listából ami azt eredményezte, hogy a 8 másik webshopból is eltűnt mint választék.
Inkább a vevő nem tudja mi is van a háttérbe, egy eladó miért szopatna be? Ő csak örülne ha meg tudnád venne, gondolkozzál már.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Robi BALBOA #20122 üzenetére
Garijegy, adásvételi legyen.
-
Attix82
őstag
Miért is bontana ki egy újat ez miatt? Miért lett kidobva a többi része? Felesleges körök ezek, a termékhez tartozik.
Bolt mit kezdjen az ott hagyott átalakítóval amit megbontott. Azon kívül, hogy kap egy cserét a garis helyett és rajta marad a megbontott kártya+ adapter amit már nem lehet eladni bontatlannak...minek szívna más baromsága miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Dealer95 #21003 üzenetére
"A 14 napos gondolkodási idő a megrendelt áruk átvételétől veszi kezdetét. A szolgáltatási szerződések esetében a 14 napos gondolkodási idő a szerződés megkötésének napján kezdődik. Ha a kéthetes időszak utolsó napja munkaszüneti napra esik, a gondolkodási idő az ezt követő munkanapon jár le."
Forrás: [link]
Amikor a kezedbe van a termék már az első nap.
-
Attix82
őstag
válasz LuckyL #21013 üzenetére
Egyértelmű, hogy ha valaki 14 nap utolsó percét is kihasználja a termékkel az már kimeríti a próba fogalmát....de jogilag még annak nevezik. Bevadulnak és tiltják a boltból, addig játszanak az emberekkel ezzel a dologgal.
LAckoo: nincs órákra bontva, nap azt annyi. Kezedbe veszed akkor aznap már használhatod is.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
-
Attix82
őstag
Miért nem hívod fel őket? Lehet elfelejtették.
-
Attix82
őstag
-
Attix82
őstag
válasz mefistofeles #21987 üzenetére
10k felett igen, de csak ha bebizonyosodik, hogy gyári hibás.
-
Attix82
őstag
válasz mefistofeles #21989 üzenetére
Termék.
-
Attix82
őstag
Itt azzal lesz gondba a kisker, ha a gyártók vagy az EU-s nagykerek ahonnan esetleg jönnek a termékek a szokásos 1+2 évet adják. MO-n pedig kötelesek a boltoknak 1-3 év jótállást adni.
Ha az itteni nagykerek - kiskerek nem tudnak a beszerzési forrásuktól valós jótállást kicsikarni valószínű drasztikus áremelésre lehet számolni mivel fedezniük kell az esetleges meghibásodásokat.
-
Attix82
őstag
válasz BusinessGuy #22383 üzenetére
Üdv.
Miért nem érdeklődsz ,hogy is áll a dolog?
Új hozzászólás Aktív témák
- Toshiba Tecra Z40-C, 14" HD Kijelző, I5-6200U, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad X220, 12,5" HD Kijelző, I5-2540M, 8-16GB DDR3, 160GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad S540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210U, 8-16GB DDR3, 500GB SSHD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad E540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, 2GB NVIDIA, WIN 10, Szám
- HP ProBook 640 G1 , 14" HD+ Kijelző, I5-4310M, 8-16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs