- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- E-book olvasók
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Aktív témák
-
up
senior tag
Elolvastad, amit linkeltem? :)
Building for Yesterday's Tech... Tomorrow
Over the course of his speech, Carmack touched on several different technologies that have either just become available (many of them on ATI's newest chip, the R300), and others that will be available within the near future. He explained that the DOOM 3 technology was, believe it or not, based around the technology that became available with GeForce1-level hardware. Seem surprising? Carmack understands this.
He asked for a show of hands as to who was still using an original GeForce 256 as their primary gaming card. The response was negligible (hardly a surprise at a gathering populated largely by hardcore gamers), and served to prove his point: ''By the time that software comes out that takes advatage of [the hardware it was designed for], usually people don't even have that original hardware anymore.
A Doom III olyan technológiákon alapul, amik már legkésőbb a dx7 óta (geforce 1) elérhetők. Ha jól következtetek, akkor ez azt jelenti, hogy még dx8.1 sem kell hozzá (semmi olyan alapvető effektet nem használ, ami csak a 8.1-től vagy pláne a 9-től lenne meg). A Shadows Volumes egy 1977-es algoritmus, és a számításához egy stencil buffer egység kell, ami egyes dx5-ös (pl Permedia 2) kártyákon már megvolt, és az összes dx6-oson rendelkezésre állt. A Per Pixel Lightning szintén nem újkeletű: dot3 texture blending kell, ami egyes dx6-os kártyákon már volt (pl Permedia 3), ill az összes dx7-esen, valamint cube mapping (dx7). Ez nem meglepő, mert amikor Carmack elkezdett dolgozni a játékon, 2000 elején, a gf1 volt az elérhető legerősebb kártya.
A fentieket egy francia dossziéból szemezgettem, aki bírja a nyelvet, sok egyéb nyalánkságot találhat itt: [L]http://www.presence-pc.com/articlev3.php?article=95&page=1[/L] -
Aktív témák
- Viccrovat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Revolut
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Gaming notebook topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Renault, Dacia topik
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210