- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- E-book olvasók
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- Egérpad topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Aktív témák
-
Mastre
tag
válasz IreN!CuS #29130 üzenetére
Hát eléggé kettőn áll a vásár, az biztos.
Ha elől megyek, akkor nyilván óvatosabban fordulok. Ha meg hátul, akkor óvatosan teszem be. Arra számítani kell, hogy rámzárnak. Erre találták ki a féket. Az nem megoldás, hogy feltolom az elől lévő a falra. Ez a Maldonados eset.A Massás esetet pedig elég nehéz eldönteni. Én nem tettem volna be oda az autót, mivel annyi hely nem volt. Massa nem vette annyira kívülről azt a kanyart, mint sokan tették. Miután meg már benn voltak egymás mellett, onnantól Massáé a dolog. Hamilton már nem tudott hova menekülni.
Ezektől függetlenül továbbra is az a személyes véleményem, hogy Hamilton túlontúl türelmetlen és optimista volt mindkét esetben. Ez a pálya nem erről szól.
Schumi persze, hogy elengedte, mivel már pályán is alig tudott maradni azzal a gumival. De azért mindenkitől ez nem várható el...[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest