- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
- Apple asztali gépek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz Kraptor #1183 üzenetére
Keményebb elvileg talán tartósabb gumik vannak(mindent a ktgcsökkentés jegyében..persze rekord ktgvetés van idén f1ben ), más összetétellel, olcsóbb előállíthatósággal. (valakik szerint annyira nem más, állítólag egy régebbi gumikeverékhez nyúlt vissza a bridgestone és azt módosította..2005-öshöz, ahol pl ferrari is nagyon szenvedett vele, lehet ezért szerencsétlenkedik honda meg reanult is..de ez csak über legend szvsz)
A lényeg lassabb, keményebb nehezebben kezelhetőek a gumik a csapatok egy része szerint, a top 3 csapat elvan vele. Tény hogy nem lehet annyira agresszívan vezetni, pl ezért a más Alonso (lágyabb)stílus. Én ennyit tok -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1210 üzenetére
Maszat másképp nyilatkozott , jó lenne ha nem ferrari-mclaren nyerne, egy ügyes taktikával itt lehet alkotni azért.
-
Peat;)
veterán
válasz joergie #1264 üzenetére
Reanault motorok a legjobbnak számítanak(a nyomatékszegény f1-es motorokhoz képest nyomatékosabb állítólag), a motorbefagyasztásnál(na meg 19000 max pörgés ami megint a kicsit magasabb nyomatékos motornak jöhet jól, míg hondának pl nem éppen kedvező) kajánul élvezkedtek is, aztán most nekik is jól jönne ott is a fejlesztés mert a többi téren szar az autó. Egyébként redbull fejleszt ezerrel, torro meg megkapta év eleji redbullt és azt használja azóta is.
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1267 üzenetére
Most mér bántod? Bebizonyította hogy igenis lehet előzni ezen a pályán!
Rohadtul várom ezt a versenyt, remélem izgalmas lesz, teli meglepetésekkel, még az sem zavarna ha nem mclaren nyerne az izgalomért cserébe, de valami azt súgja ettől nem kell félnem -
Peat;)
veterán
Én tippem:
Alonso
Kimi
Rosberg
De tippelni itt nehéz, a toyoták, red bullok is jók lehetnek, bmw szerintem most annyira nem. Meg biztos kiesnek páran, Kiminek ezt kell elkerülnie különben nagyon nehéz dolga lesz, kérdés hogy tud-e ésszel (és esetleg még a dobogóról is lemaradni) menni vagy kockáztat végig. Szerintem kockáztat -
Peat;)
veterán
Alonso elég dúrva időket futkos , mercinek fekszik a pálya, az autó ott van, mostmár a pilótákon múlik a dolog. Alonso lehet felébred, de Kimis is jobb mint Massa.
-
-
Peat;)
veterán
DC nagyon tahó volt, de ezzel csak magának árt, mert erre tuti kap büntit.
Kiminél várható volt a hiba, nem érzi az autót úgy ahogy szeretné. Szerintem holnap kiesik. Rosbergtől nagyon sokat vártam és teljesíti is , most ha szokásosan megtankolják akkor simán okozhat meglepetést, mert a top csapatok biztos könnyű kocsival kezdenek és ha elbíbelődnek egymással le sem marad
Szerintem ez túl enyhe büntetés. Unfair.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz 7Heads Drago #1567 üzenetére
Alonso idén egyáltalán nem nagyképű. Látszik raja hogy elfolytja magában a dolgokat keményen, szóval lehet hogy bármikor kitör belőle a mondanivalója, de pl Kimi ezzel a flegma stílusával ilyen szar helyzetben jóval übereli jelenleg. Az már más kérdés hogy Kimi önmaga, míg Alonsot fegyelmezi Ron papa.
-
Peat;)
veterán
Kiütik egymást vicces lesz
-
Peat;)
veterán
-
Peat;)
veterán
mostmár értem, te a livetimingot nézed, ezzel nincs semmi baj de akkor nem látod ki hogyan vezet a pályán és mennyire a határon amiben benne van a hiba
mostmár feladja szerintem, de olyan 7 körig hogyismondjam...bármely pillanatban a palánkon köthetett volna ki, tudom megrendezték előre hogy pattogjon, csússzon stb.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1708 üzenetére
Tavaly még folyamatosan fejlesztett nem egységes gumi volt, ezt azért bele kéne venni szerintem. Agresszívabbak voltak tavaly bárki bármit mond.
Amekkora pofont kapott a ferrari most, ugyanezt kapja vissza mclaren az amcsiknál szerintem...bár első hajlós szárny lehet elég egy kicsit szorosabb meccsre, de ott ferrari meg reanult ami jó lesz szerintem. -
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #1741 üzenetére
Ellenpéldának ott van Mike G. (nemtom leírni a nevét), aki reanulttól ment át toyotához. Ott nem tudott jó alkotni (nem is nagyon hagyták állítása szerint), most a spykernél van. Elég nagy süllyedés :/
-
Peat;)
veterán
Asszem olyan 4-5 másodperc volt kettejük között, amikor kiállt Alonso. Rá 2 vagy 3 körrel állt ki Hamilton. Mituán visszajött Alonso, addig 2-3 körig Hamilton vezetett könnyű autóval. Futott is egy 1:15:3-as időt asszem. Erre futott Alonso a már újratankolt autóval egy 1:15:4-et. Szerintem nem itt bukta el és ha kintmarad még 2 kört az sem elég. A pontos adatokat nemvágom, de körülbelül így zajlott. Arról nem is beszélve hogy Alonsot jobban feltartották, volt hogy 8-al vezetett Hamilton előtt, amiből 3 lett és abból csinált újra 5-öt boxkiállása előtt. Ezek után meg már csak a végét néztem, ahol támadgatta Hami.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1767 üzenetére
RD legalább felvállalja és nem állandóan hazudozik. (őt sem kell félteni)
Ez a vonalráhajtás többször is megtörtént az elmúlt években, tisztázni kéne a szabályt, de ha más megtehette következmény nélkül, pl. Schumi is akkor Hamilton már nem? -
Peat;)
veterán
válasz stangli #1795 üzenetére
Azt mindenki elfelejti hogy ha Hamilton szerzi meg a pole-t akkor meg neki kedveznek a csapatnál. A csapatnak a kettős győzelem volt a fontos. Az hogy milyen sorrendben még lényegtelen. Ameddig ilyen szorosan mennek együtt a pontokkal lehet hogy csak a legutolsó futamokon lesz pilóták közötti megkülönböztetés.
Hamilton szája meg máris kinyílt. Újoncként belecsöppen az f1-be, az egyik legjobb autóba (ha már nem a legjobba). Amikor közel voltak egymáshoz: Első futamon úgy simán megelőzte őt Alonso a boxtaktikájával, na meg belassult a 3. szektorban hogy nrossz volt nézni. Utána Alonso lerajtolta a ferrarit élre állt, ő is lerajtolta a ferrarikat. Eredeti sorrend maradt meg.Utána meg Alonsonak köszönhette meg a 2. helyet aki feltartotta Kimit. Utána Alonso Massával játszadozott, visszaesett, így sima 2. hely megint Hamiltonnak. Most hogy meg nem az élről indult lám nem ő nyert, pont itt Monacoban. Erre panaszkodik hogy másodszámú pilóta. Persze, csak mutassa meg mikor engedte el alonsot egyszer is, mert én ezt még nem láttam. Ennyit a média hatásáról az emberre, főleg ha mint isten beszélnek róla.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
Mától Hamilton nem szeressük ,húzzon a ferrariba ott siránkozzon, jónak jó pilóta de anyám asszony katonája nem kell Mclarenbe. Ha egy honda van előtte azt se tudta volna megelőzni. De azért sír a szája. Na és még RD ezzel kívételezik, SC esetén lehet hogy BMW-k is bejöttek volna Alonso elé. Most hogy ekkora hír lett belőle alig várom a következő nyilatkozatait, asszem elebszélgetnek vele.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1821 üzenetére
Hamilton megint elfékezte magát nem egyszer, odakoccintotta a falhoz. Ezek után 1 kiállást végig tudott volna-e csinálni a puha gumival? Az biztos hogy az első kiállások után még Alonso maradt volna az élen, ha Hamilton(hamarabb hívták ki) mond igazat és nem Alonso(spórolt) akkor is. (Alonso kiállás utáni köre 1 tizeddel volt lassabb mint Hami legjobbb versenyköre) Szóval érdekes. A körülmények nem azt mutatják számomra hogy ez egyételmű Hami győzelem elvevés volt. Arról nem is beszélve hogy Alonso a végén láthatóan nyugodtabban vezetett, míg Hami akkor is nyomta. Az előtte lévő körökből kiindulva és megnézve a kimutatást Alonso is tudott volna gyorsabb iramot menni. De ezen a pályán 1 perces előnnyel? Én nem látnám értelmét.
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1822 üzenetére
Megmutatnád azokat a köradatokat ami alapján Alonso elé jött volna vissza? Én az ellenkezőjét látom.
Alonso boxkiállása utáni köre 1:18:5 majd 1:15:4. Hamilton eközben ment két 1:16 felüli időt. Utána a leggyorsabb körét ami 1:15:3. Körübelül 3 másodpercet tudott volna hozni Alonson, 4 volt a különbség előtte. Plusz ha 1 kiállás akkor 2-3 másodperccel tovább van boxban.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
Én konkrétan egy előzésre sem emlékszem tegnapról. Még ferrari-honda párharcból is honda jött ki győztesen. Ettől függetlenül lehet. Megy egyszer tényleg át akarta repülni, meg falon át előzgetni Egyik pilóta biztos elmegy majd, túlságosan egymás mellett vannak. (még)
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz (Kolombusz) #1825 üzenetére
Imolában nehezebb előzni mint Monacoban a reagálások alapján
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1831 üzenetére
Azt szerintem nem vetted bele hogy jóval több ideig tankolták volna. (2-3 mp ami ilyen időknél már túl sok) Lehet hogy előtte is voltak, azért a 16-os körök. Alonsot nagyon beszopatta Trulli,de ott Hamilton is bukott csak nem annyit, utána nemtudom hogy tiszta pályán mentek-e. Maradjunk annyiban hogy a győzelmet elvették tőle ''kicsit'' túlzás kifejezésnek néz ki az adatok ismeretében.
-
Peat;)
veterán
[link]
Azt nem tudom melyik csapatot szereti a bácsi, de mclarent nem. Mclarennek nem elég a pénzbünti mert ki tudja fizetni. Ferrari nem tudta anno? Áhhh kész , zárják ki őket, vegyék el az összes pontot, aztán majd meglátjuk hogy a csapatot szivatták-e meg vagy a nézőket. Hami gyereknek újfennt gratulálok a szarkupachoz amit létrehozott. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1944 üzenetére
A két eset annyiban hasonlít egymáshoz mint a nyulak és az amőbák párzási szokásai. Hamilton nyilatkozata indította a lavinát amely ténnyé avanzsálta az előzés lehetőségét az f1 tábor számára. Senki nem tudja bizonyítani hogy ki nyert volna, ha tovább marad kinnt. Pont ezt elemezgettük. Mégis még maga az FIA is ténkyént kezeli már, hogy Hamilton nyert volna ha nincs a 1. csapatutasítás (bünti)
2. stratégia megkötés verseny előtt (belefér még, nem bünti)
Hamilton visszaéllt a lehetőséggel és a magáról alkotott képpel, miszerint amit mond az úgyis van. Leegyszerűsítve. Nálam jó időre elásta magát, pedig a futam előtt pont megszerettem a teljesítménye által. De volt már olyan pilóta akit ugyancsak utáltam az álszentségéért a kitűnő tehetsége ellenére, lehet tényleg itt az új Schumi
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1959 üzenetére
Ezeket az adatokat kielemztük múltkor, döntetlen lett a vége. Alonsoról az szerintem sokat elárul, hogy a boxkiállás utáni 2. körében közel olyan időt futott mint Hamilton verseny alatti legjobb köre. Fordítva lenne (Hamilton nyer Alonso hőbörög), úgy őszintén, ugyanez lenne az álláspontod? Vagy van benne Hamilton szimpátia? Ami semmi baj, én pártatlanul figyelem az eseményeket, mert bár mclarenes vagyok, egyik pilótával sem vagyok kibékülve emberileg.
Amit meg írtam az igazából Hamilton viselkedésére ment. Minden versenyen ott van a családja, szegény beteg testvére, édesapja. Jól vezet, gyors bár hibázgat. Szerényen nyilatkozik, visszamondta az őt kritizálóknak hogy a győzelem így is elérhető és nem kell hozzá bunkónak lenni. Erre jön ez a futam és egy kétesélyes eset után kijelenti hogy ő a másodszámú pilóta. Miközben erre már kétszer rácáfoltak idán, így a szezonnak viszonylag az elején. Nekem ez nagyon szúrja a szemem. Sokkal aljasabb húzás mint egy Alonso bemutatás akár. Azt nem tudom hogy zavaradottságából mondta-e(remélem) vagy komolyan így gondolja. -
Peat;)
veterán
[link] magyarul
Hamiltonnal bármit is közöltek a pozícióval kapcsolatban azt a futam előtt tették. Amennyiben azt mondták volna neki hogy nem versenyezhet Alonsoval, akkor kérdés hogy miért is támadta a végén. Az elején meg Massa is veszélyesnek nézett ki rá, mivel Alonso már vagy 8 másodpercet adott neki(aztán megint adogatott mikor végre elengedték) és Massa nem volt annyira még lemaradva. A +5 környi üzemanyaggal ennyit tudott Hamilton szerintem. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1963 üzenetére
Boxkiállás előtt 4,2 másodperc volt Alonso előnye. Most kiderült hogy nem szóltak rá Hamiltonra hogy vegyen vissza. Lehet leköröznie kellett(úgy megjegyzem halkan hogy Alonso kb 5 másodpercet vesztett lekörözéssel, de ettől tekintsünk el), de a boxkiállás után a 4,2-es előnyből még mindig volt 3. Az 5-ből meg 3 kört ment le. Ha kinnt marad még 2 kört amit ő hiányolt nemhiszem hogy 1,5-másodperccel jobbat tud futni/kör, akkor az egyik kört 1:14:3 a másikat 1:14:5 körül kellett volna teljesítenie. Amennyiben nem 16-os köröket fut valami oknál fogva, hanem mondjuk 1:15:5-ösöket még akkor is kétszer kellett volna 1:15 eleji köröket mennie. Esélytelen ez az egész, ügyesen bevadította a félresikerült nyilatkozatával az f1 rajongókat. Megkapja RD elfenekelését és remélem a pályán nem változik meg. Illetve igen, kevesebbet hibázzon!
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1995 üzenetére
Ez vicces. Nem rég írtam hogy minden sikeres csapatfőnököt lehet utálni, köztük RD-t is. Mondj egy olyan sikeres csapatfőnököt akinek végig tiszta maradt a keze és nem osztotta meg a közönséget. Te meg nagyon jól tudod hogy Mclarenes vagyok (csak így, simán pilóta nélkül jelenleg), szóval nem viccből írtam Hamiltonról a dolgokat. Bizonyítsd be az ellenkezőjét. Ez akkor menne ha a nyilatkozatot kitörölnéd a heroes sorozatos haiti feka csávó módjára mindenki fejéből. De téged Schumi is megvezetett, mondom hogy ez a kis brit az újjászületése , engem az lep meg hogy ennyire jól sikerül neki más fórumra is benézve.
-
Peat;)
veterán
válasz V.Stryker #2011 üzenetére
''Ugyanis nem 22 autó van. Hanem csapatonként 22 amelyekkel nap mint nap tesztelnek, köröznek.''
Én nem így tudom. De ha több autó is lenne a teszteken mint 2/csapat akkor pilóta nem lenne annyi. (meg gondolom ez is szabályozva van, hány autóval tesztelhetnek). Néha fordult elő hogy 3 autóval teszeltek talán 4-el, toyota talán.
A motorokat meg azért hülyeség visszafogni, mert a teszt oldalról már korlátozták a dolgokat. A károsanyagkibocsájtás így nem növekedhet igazán tovább, van valami fix nap hogy mennyit tesztelhetnek..szval én sem értem mit akarnak , nem az f1 fogja meghatározni a jövő motorjait, hanem az olajhatalmak és a fogyasztói kereslet (pl elektromos hibrid autó most trendi, főleg amcsiknál, pedig valójában annyira sokat nem ér mint hangoztatják, van hova fejlődni, most inkább vezetésélménynövelésre jók az ilyen motorok, az aranyos nyomatékleadásukkal ) -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2015 üzenetére
A ''másodszámú pilóta vagyok'' kifejezést a csapat idén már többször megcáfolta. A most megvizsgált eset is megcáfolta. Ajánlom a görbe tükört a5.hu-n.
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2020 üzenetére
''Sőt! Ron is elismerte, hogy a rajt előtt el volt döntve a győztes személye.''
Nem ezt ismerte el. Azt hogy milyen eset esetén ki nyer. A stratégiát ismerte el. 80%-ban Hamiltonnak állt a zászló. www.a5.hu-görbe tükör ha nem követted az eseményeket
''Mondjuk engem nem érdekel annyira a téma, inkább azokat a meki fanokat sajnálom, akiknek eddíg a csapatutasítás vesszőparipaként szolgált a Ferrari szapulásánál ''
Tőled nem is vártam mást, mindenbe belekevered a ferrarit, hogy utána mártírt csinálj a vörösökből és nyalogassák a sebeiket szegények , a 2 esetnek semmi köze egymáshoz. Ott az elölhaladónak kellett elengedni Schumit ha jól emlékszem. Mindenképp Schumit akarták kihozni Birka elé. Itt a verseny előtt ezzel szemben még nem lehetett tudni ki nyer, kivéve ha Ron Dennis nem tudja lefesteni a jövőt. (pssszt lehet ő sylar! ) -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2023 üzenetére
Igazán megérthetnéd már hogy a mostani esetnél nem csapatsorrend volt, hanem biztonságra játszó taktika . Dehát Te jobban tudod mint az FIA aki senki sem szokott megbüntetni , meg ferrari sem panaszkodik mclarenre ;)
Minden istállónál van igen, de nem mind1 milyen helyzetben. Az idény mely szakaszában, mennyi pontokkal rendelkező pilóták között. Attól hogy van én még nem nézem szívesen. Pl év végén a ferrarinal kiminek kéne elengednie massát nem nézném szívesen. De a mostani eset nem a pilóták közötti különbséget prezentálta, hanem a csapat pontokra való éhségét. Csakhát hami gyerek még nem tud nyilatkozni, vagy nagyon is jól tud. További jó ferrari mártír szoborállítást és ha olyan pimaszul csinálja bármely csapat mint ők anno, beleértve mclarent akkor járjon a bünti , de azt már ők is megbánták szerintem.
[Szerkesztve] -
-
Peat;)
veterán
Hülyeséget beszél meg minden oké de ez ''ha valakit szezon közben kirúgnak egy csapattól mert (finoman szólva) nem hozza azt a teljesítményt amit kéne'' *urvára nem igaz. Heidfeldet a vége felé már elveregette. Agyonsztárolt Kubicaszintet könnyedén hozott amikor kirakták.
-
Peat;)
veterán
Sato azért nem először ér el kiugró eredményt, szerintem nagyon jó pilóta lett, Toyotának van esze őt szerzi meg és Heidfeldet.
-
Peat;)
veterán
Mclaren jó formában van, nagyon jól mennek . Ferrari meg kezd szétesni, az egy dolog hogy kikaptak most időmérőn, de a többiek is kezdenek feljönni rájuk. Kimi hihetetlen hogy min megy keresztül. Tavaly mclarenroncs, idén meg ez.
Mclaren meg jó nagy adag újítással fog visszaérkezni Európába és elnézve eddig őket náluk minden újítás igen jól beválik. De azért én szoros csatákat szretnék.... -
Peat;)
veterán
tavaly falhoz vágta alonso a gépet? nahát, vmi más sorozatot nézünk
egyébként a fórum jó nagy társasága sokkal rosszabb mint alonso, alonsonak a természete ilyen tahó (amit idén elfojt tetszik vagy sem), de ti meg ilyenek lettetek, hogy azt kívánjátok kenődjön fel a betonfalra... -
Peat;)
veterán
válasz AMD Power #2283 üzenetére
Én arra vagyok kíváncsi hogy jövőre merre megy Hamilton. Szerintem 100% hogy nem marad meg ez a páros. Hamilton már odamondogat azért finoman a csapatnak (múltkori után most az hogy ha másodszámú lenne rögtön elmenne a csapattól, pedig ha úgy alakul akkor utolsó futamokon másodszámú lehet ugyanúgy mint alonso) számomra egyre világosabb hogy ez a szerény mosolygó arc csak egy maszk és mögötte valaki teljesen más van...de ettől függetlenül a tudás benne van
Bmw gyanúsan nem akar hosszabbítani Heidfelddel, szerintem a balhét várják hogy lecsapjanak Alonso/Hamilton egyikére -
Peat;)
veterán
Végre egy kis kavarodás, ráfért a futamra
-
Peat;)
veterán
basszus
-
Peat;)
veterán
Na Alonso önmaga lett. Úgy néz ki, kellett egy nagy pofon neki. (átvitt értelemben )
Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- E-roller topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
- Ukrajnai háború
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...