Hirdetés
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
it AI-t alkalmaznak, hogy a közösségi médiában kiszűrjék a sértő tartalmakat, amik a versenyzőkre és szervezőkre irányulnak.
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz zed1983 #46911 üzenetére
Ha jól olvastam tegnap egy részletesebb cikket, csak a 'hamis' William's-es ruhák árusait fenyegeti üldözés és bírságolás a hatóságok részéről, a viselőit nem. Magyarul, a Williams egy deka merchandise-t se adhat el szabályosan, se semmilyen forgalmazójuk, de az alkalmazottaiknak, szurkolóiknak nem kell megválniuk a 'hamis' Williams-es cuccaiktól.
Ez nem kis bevételkiesés lehetne a Williams F1-nek, feltételezem a William's tartja a markát azért, hogy cserébe védjegy-használati jogot adjon a Williams-nek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #46949 üzenetére
Olvastam ma Jake Humphrey (BBC F1-es műsorvezető) Twitterét, áradozik az országról, egyenesen felszólítja az olvasóit, hogy utazzanak ide; Hot, buzzy, pretty...visit Hungary! Budapest is beautiful.
Monaco és Monza után a Hungaroring/Budapest a legtradícionálisabb (a versenynaptárban) az elmúlt 23 év alapján. Ugyanis csak ezen 3 helyszín mondhatja el magáról, hogy megszakítás nélkül rendező ezen időszakban.
A pilóták is, a külföldi szurkolók is (és Bernie maga is) nagyon szereti ezt a helyszínt. Egyszerűen nem kéne megengedni az ilyen Kortye Vilmosok imázsromboló jogi csűrés-csavarását/garázdaságát.
Egy reakció erre az Autosport fórumán: Another good reason to stop going to Hungary.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz -Mike- #46951 üzenetére
Az valamennyire reprezentálja, hogy milyen károkat tud okozni az ilyen 'negatív reklám'. Felépíteni valami tiszteletre méltót sokkal nehezebb, mint lerombolni.
Gondolkodjunk pl. egy Williams szurkoló fejével, ő nem itt él, balkánibbnak tűnik neki az ország, mert olyan képet alkothat róla, hogy itt még a Williams logós ruháját is elkobozhatják a hatóságok. Nem az az égő, hogy ez a Kortye Vilmos mi miatt pattog, hanem az, hogy a jogi- és végrehajtó szervek mögötte állnak. Ez egy külföldinek nagyon ilyesztő képet festhet.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #47010 üzenetére
(changes on the floor and the rear wing) and a revised rear suspension.
'Változtatások a padlólemezen és a hátsó szárnyon és egy átdolgozott hátsó felfüggesztés.'
Még nem láttam közeli képeket a diffúzorról, egy padlólemezmódosítás sok mindent magában foglalhat de lehet egy kicsi változtatás is a diffúzor érintése nélkül.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #47017 üzenetére
Nem egy közvetett információ alapján úgy gondolom, hogy (ha nem is az összes, de) egyes csapatok használják. [link]
Pl. volt olyan egy korábbi versenyen, hogy Rubensnek lepukkant és csak az alsóbb állásban maradt az egész körre, vagy Lewis ezzel tesztelte a szárnyat, amikor a csapat megkérte visszatérni a régihez (azt összevetni a dupla-deck-essel), amikor Heikki nem tudta eldönteni, hogy javulás e egyáltalán a dupla-deck-es, stb.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #47060 üzenetére
BBC Live Text Commentary:
BBC Sport's Sarah Holt on Twitter: "Hamilton tops final practice but he reckons if he takes pole it will be because someone else gets it wrong not because McLaren are fastest."
Bár ez utalhat arra is, hogy Q3-ban nem a pole-ra mennek, hanem jól megtankolják majd. Azt nem tudom, hogy a mclarenesek mennyire pontosan tudják feltérképezni az ellenfelek tempóját, talán túlbecsülik őket, akár még szándékosan is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ross Brawn confirms that the part that hit Felipe Massa was the spring from a damper on Barrichello's car - weighing around 800 grammes
A rugó Barrichello autójától származott, 800 grammos.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
És nem is teljesen váratlan/véletlen, hogy elszabadult az a rugó. Új fejlesztésű a felfüggesztés a Hungaroringre: [link]
Az eset után Button kocsijában ki is cserélték a cuccot biztonságból. Valami nem okés a szerkezettel, kapkodós fejlesztés?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #47424 üzenetére
James Allen: ignore reports on Sky/AP that Massa is in life threatening condition. He's stable after an op and will be okay. Long recuperation though
Nem kell túlreagálni az életveszélyes besorolást, ez majdnem minden frissműtöttre áll, a lényeg a stabil állapoton van.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Viktor77 #47623 üzenetére
És felvetődik a kérdés, hogy a tesztelés betiltásának vannak e veszélyfokozó hatásai.
A gyári rázópad nem ugyanaz, mint az autó éles használata a pályán, és a szabadedzéseken nem tudnak annyit futni mint a tesztnapokon szoktak, ahol a hosszútávú megbízhatósági teszteket is elvégezhetik.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #47921 üzenetére
Akinek rögzíteni kellett a kereket, még be se fejezte a munkát, fel se emelte a kezét. A főszerelő hibázott, a nyalókás. Mikor az autó a boxutcában haladt már ki kellett volna adni azt utasítást, stop, nem lett rögzítve a kerék. Mikor a pályán volt és leesett a kerékfedő, akkor meg utasítani kellett volna, hogy azonnal parkoljon le.
Egyértelmű a büntethetőség, sorozatos hibákat és vétségeket követett el a Renault, ráasdásul Surtees halála és Massa súlyos sérülése után közvetlenül. Büntetni kellett. Persze a büntetést tarthatod túl súlyosnak, de csakis gazdasági szempontból kedvezőtlen, viszont a csapat lett büntetve, Alonso köthet akár egy egyfutamos szerődést is versenyezni a Toro-ban vagy (nem viccelek) a Ferrariban. Ha a felek jogilag megegyeznek, ez megtörténhet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #47925 üzenetére
Van köze. Mert saját felelőtlenségük miatt röptetett kereket a Renault, egy olyan időszakban, amikor egy hete ölt embert a repülő kerék. Ha az a kerék pont egy pályamunkáshoz vágódik, nem védte volna ki, mint egy kapus a focilabdát.
Az röhejes, mikor egy sima versenybalesetből csinálnak ügyet, de ez teljes mértékben indokolt és megelőző hatású precedensként szolgál.
Alonsóért meg ne sírjunk már, vannak lehetőségei rajthoz állni. Piquet meg repült volna.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #47926 üzenetére
Bezzeg a haláleset meg Massa életveszélyes sérülése miatt ment és megy a sopánkodás, de tenni érte felelősségteljesebb viselkedést eredményező precedensekkel, az már büdös és túl szigorú. Döntsétek már el mit akartok. Massa meghalt volna ha a feje telibe kapja a rugót, és akkor is ha ugyanoda kapja, de tíz évvel ezelőtti sisakszabvánnyal. Surtees meg meg is halt. A büntetés egyértelmű, jogszerű és hasznos célból született.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #47926 üzenetére
Ha nem megelőzhetően szakadt le, azért nem tiltottak el eddig se senkit, és ezután se. De ezt a Renault már a kiengedéskor tudta. Egyértelműen és többszörösen megakadályozható lett volna, a kerék meg tényleg repült, nem maradt az autón. Uncsi már a téma, olvasd el a büntetés indoklását, a Renault sorozatosan vétett az esetben, esélyed sincs bevédeni őket.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Atlantis #47933 üzenetére
Már az is baj, hogy igyekeznek csökkenteni a jövőbeli kockázatokat? Már az is baj, hogy jövőbeli tragédiákat akarnak megelőzni felelősségteljesebb viselkedés kieszközlésével?
Hadd ne sírjak már Alonsóért, okosabb is lehetett volna, úgy is ott lesz a rajtrácson, vagy egy Renaultban, vagy egy Toroban, vagy egy Ferrariban.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #47936 üzenetére
A pénzbírság kutyafülét érne, arra, hogy legközelebb ilyen esetben azonnal leparkoljon az autó.
A legrosszabb amit az ICA tehet, ha elfogadja a Renault fellebbezését. De van annyi nyomatéka az ING-nek, hogy elfogadja. A show pole-t is a kedvükért csinálták.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Turun Sanomat:
Marc Gene is going to do pitstop practises in Vairano.Marc Gene boxkiállásokat fog gyakorolni Vairano-ban.
Ennyi, ha Schumit nem érdekli a dolog, Marc Gené jön, és lehet, hogy csak 1-2 futamra, ugyanis szerintem Massa még idén vissza fog térni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #48069 üzenetére
Szerintem annál jobb, minél hamarabb tér vissza. A túl sok kiesés pszichésen megnehezítheti a sikeres visszatérést, ami a régi formájának visszaszerzését és a trauma miatti félelmek leküzdését jelenti. Jó is, hogy nem emlékszik a történtekre, talán az agyrázkódásnak és/vagy a narkotikumoknak köszönheti ezt.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz andy83 #48082 üzenetére
Rossit nagyon kedvelem, de idén még biztosan nem fog ráérni F1-ezni.
De szeretném, ha a profi sportpályafutását F1-ezéssel fejezné be.
Persze kettesszámú pilóta lenne a Ferrarinál, de ő azt is értékelné (mert elmondása szerint nagyon bánja, hogy nem váltott, amikor lehetőséget kapott rá) és már az is tiszteletreméltó teljesítmény lenne, ha profi szintre aklimatizálódna a Forma-1-ben. Van hozzá érzéke.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #48095 üzenetére
De van olyan. A nyugtatók és altatószerek sem mindig úgy hatnak, hogy a beadásukig emlékezni fogsz. Felipe már a Hungaroringen való ellátásakor szedálva lett.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #48132 üzenetére
Én is remélem, hogy megveszi valaki: Prodrive, Epsilon Euskadi, N.Technology.
Szerintem nem maradnak, mint motorgyártó. Az az ágazat is költséges és veszteséges, már nagyon olcsón kell adni a motorokat, jövőre meg méginkább. A Mercedesnek is a reklámérték a haszon.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #48144 üzenetére
Naugyemegmondtam: Epsilon
A probléma a BMW-vel; két kézzel szórták a pénzt, Albert 3, szuper-szélcsatorna, és mégsem jöttek a kitűzött eredmények, sőt óríási bukta. A szégyen miatt lépnek le. És a lelépésük igenis azt bizonyítja, hogy hatalmas kihívás a Forma-1 és óriási a fejlesztési verseny. A pénz nem elég, hatalmas szenvedély és kitartás kell a jó eredményekhez. Ebből a Force Indiában többet látok, mint bennük volt, legalább is ami a felsővezetésüket illeti. Az egyértelmű, hogyha Theissen dönthetne, csinálnák tovább. Ez a baj a gyártókkal és ezért különb a Ferrari és a McLaren, mert ők a versenyzésért létező csapatok, néhány évtized sikertelenség miatt sem dobják be a törülközőt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #48152 üzenetére
Egy szó, mint száz. Belebuktak, kikaptak a manufaktúráktól.
Ők csak corporation business-ként csinálták marketing célokból, ezért a mostani döntésük. Ide ez kevés. A kihívás igenis nagy volt nekik, nem volt mindenre elég a sok pénz meg a high-tech. Albert3 mit dobott ki? Egy lassú autót, ami még a legrondább címet is megszerezte.
Önmagában az, hogy egy gyári csapat mögött mekkora autógyár van, mekkora névvel, ide édes kevés. Nem ők az elsők, aki ezt bizonyítják. Ide ennyi versenyszenvedély és elkötelezettség nem elég. Az első pocsék év után feladják, ahelyett, hogy visszaküzdenék magukat egy olyan érában, amikor már egyre kevesebbet kell majd költeni.
Mosley jogosan pont az ilyen gyártókat nem nézte jó szemmel, akik lelépnek, ha nem jönnek be a számításaik olyan könnyen, ahogy megálmodják. Reklámozzák magukat a WTCC-ben, marha sokat érnek vele, a DTM 100× komolyabb széria, de oda is nyuszik összemérni magukat az igazi riválisaikkal. Az F1-es kivonulásukkal is csak koppannak, ugyanis jövőre nagy valószínűséggel lesz észak-amerikai futam, pont az autógyártók kedvéért.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #48161 üzenetére
Próbálják meg kisebb pénzből (Williams F1 szintű költségvetéssel) több elkötelezettségel: nem szállunk ki, csinájuk a sportért, szenvedéllyel. Az nekik nem lenne nagy tétel és sokan szeretik a márkát, akkor is ha a mezőny végén-közepén tartózkodik. Az szerintem nem igaz, hogy csak akkor profitálnak az F1 hatalmas reklámértékéből, ha ők vannak az első helyen. Kell két jó pilótaegyéniség, egy barátságos szurkolóbarát csapat, határtalan sportszeretettel és a szurkolók nem fognak elmaradni, és ez az autóeladásokra is kihathat. Ha kivonulnak is akkor is sokat kell költeniuk marketingre. Az F1-ben azért bevételeik is lennének.
Ők mindent egy lapra tettek fel: 2008; első győzelem, 2009; első bajnoki cím. És nem tetszik az eredmény, hogy még akkor is a mezőny végére kerültek, ha korán kezdték el fejleszteni az autót a tavalyi beáldozásával.
Üzleti és gazdasági szempontból érthető a döntésük, emiatt nem kell rám pikkelned. De ezzel az egy pocsék évvel még nem is égtek, nem kellett volna ilyen könnyen feladniuk. A Toyota is ég, mint a rongy, évek óta, de legalább kitartóbbak és pl. Glock szép eredményeket mutat az autóval. Ez is sportteljesítmény. Idén már jó autót építettek, csak a fejlesztési versenyben véreztek el, de bennük látok szenvedélyt és elkötelezettséget.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #48164 üzenetére
A BMW egy kedvelt márka, és a Forma-1-ben is az (volt), értek el szép eredményeket a közelmúltban is, nincs miért szégyenkezniük pont egy olyan évben, amikor, majd' az összes nagypénzű korábbi élcsapat is égett, mint a rongy. A szurkolók megértették és tolerálták a helyzetet. A kiszállási döntés csak most kedden született. Ezidáig én értékeltem a törekvéseiket, mert úgy tervezték, hogy keményen fejlesztenek idén, mert az aerodinamikai tanulság átvihető a következő évre. A szingapúri nagy csomagjukat kifejezett érdeklődéssel várnám, vártam volna.
A Honda is olyan csúnyán elbánt magával (megvárhatták volna, míg kiderül hogy milyenre sikerült az idei autó), csak kérniük kellett volna a motorteljesítmény-lemaradás behozását, mint a Renault tette és Button a Honda számára nyerte volna betegre magát, és nem visszacsúszni a fejlesztési versenyben is így nagyobb esélye lenne a csapatnak.
Albert3-at is nemrég avatták fel. Ezután mit fog számolgatni szegény? Őt az F1-hez való CFD fektette kétvállra igazán. Majd lehet, hogy Richards vagy egy pénzes új csapat ráteszi a mancsát...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #48173 üzenetére
Kell valamilyen motorsport asszociáció, hogy a vevők igazán csatában edzett technológiának képzeljék az autójukat, még ha köze sincs ahhoz. De majd asszociálnak máshoz.
Az IRL-t ők látják el motorokkal, de az a széria hihetetlenül elnépszerűtlenedett a CART éra alatt és után.
Így van, a mutatóik szerint már nem ők, hanem pl. a Toyota van benne a trutyiban, de az új Tesco-gazdaságos Forma-1-ből távozással nem oldódnának meg a gondjaik.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS