- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Azota Lewis tobbet fejlodott, mint Nelson.
Nade! Khmm, Nelsinhonak hanyadik GP2-es szezonja is volt a 2006-os? Ja, hogy a masodik. (Forma 3 utan nagy ugras am a GP2, nem is szoktak az ujoncok egybol megnyerni, csak a szupertehetsegek.)
Ennek ellenere ki is nyerte az evben a GP2-t? A rookie.Nincs tobb kerdesem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22203 üzenetére
Nem szuletett esomeno, a gyakorlas tette azza. Szarazmeno? A jo pilotak mind azok. Lewis szinte minden technikas palyan jol vezet (pont az ilyen palyan ver sokat a rivalisaira es a csapattarsara), de ti folytathatjatok a szellel szembeni pisilest, mert Lewis kiveteles tehetsegenek es kepessegeinek elvitatasa az. Jajj nektek, ha jon a Hamilton-era, pisisek lesztek, nagyon pisisek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Glock az ötödik hely ellenére sem elégedett
Hajra Timo!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Meki tradicionalisan hosszu masodik etapot fog csinalni, a szuperlagyhoz mar tetemes elonye lesz Lewisnak, szvsz. Amely gumi gyakorlatilag senkinek sem lesz jo, de a Meki pilotak sem panaszkodtak ra, hogy extremen szemcsesedne, vagyis nem lesz vele tul nagy gond azon a rovid zaro etapon, amikor mar kelloen felgumizott lesz a palya es a homerseklet is kezd esni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mellozzed a "Hamilton az isten" megnyilvanulasaidat. Gyerekes es nagyon irritalo egy hivo ember szamara.
A McLarent sem tudna mindenki ugy vezetni, mint Hamilton, de te csak szurkoljal Piquet jr.-nek, hatha meg marad nehany evig az F1-ben az apja neve miatt.
Nelsinho soha nem is volt es nem is lesz akkora tehetseg, mint Lewis. A debutalasa pedig nem normalis (Kovalainene, Glocke az!), hanem borzasztoan gyenge volt es ezen egy mak-masodik hely sem valtoztat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
nemrégiben kijelentetted, hogy nem tudnál szurkolni Hamiltonnak, ha
Fenntartom, mert ez az igazsag. Sajnalom, de en nem vagyok hajlando egyutt sullyedni a vilag erkolcsi erzekevel. Egy egeszseges iranyultsagu ferfiember nem tud azonosul egy meleggel, ha a fene fenet eszik, akkor sem.
Es soha nem allitottam be Lewist istennek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22256 üzenetére
Arrol nem is beszelve, hogy Danica Patrick nem is a NASCAR-ban versenyzik.
En ugy gondolom, hogy egy ferfiember nem azzal ad tiszteletet a noi nemnek, ha elismeri, hogy A NO (nem a tesztoszterontultengeses alnok) kepes ugyanolyan fizikai erokifejtesekre, teljesitmenyre. Anatomiailag, biologiailag kulonbozik a ket nem es ez nagyon jol van igy. Jelenleg nem latok olyan noi pilotat, aki az F1-ben megerdemelten lehetne jelen. Szenzacionak, reklamnak jo lenne, de egy elcsapat huzopilotajanak nem.
Ja es eszteteikai szempontbol, a tul sok izom egyszeruen undorito egy non.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #22261 üzenetére
Ez igy van, de teljesitmeny szempontjabol jelenleg nem ismerek olyan noi pilotat aki erdemleges resztvevoje lehetne az F1-nek.
Nyerje meg a GP2-t, az IndyCar-t, (vagy legalabb is legyen nagyon kozel a megnyeresehez, de atlagtechnikaval) teszteljen egy F1-es autot es ha megfelel, johet. De ez a kiralykategoria, ne vigyuk mar le a pilotak szinvonalat, amikor vegre eljutottunk odaig, hogy nincsenek mar befizetos pilotak.
Cicababak nem kellenek pilotanak reklamfogasbol, arra ott vannak a pitbabe-ek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Gratulalok Heikkinek, Glocknak es Kiminek!
Bridgestone pfuuuj! Egyszeruen undoritoak, hogy mit muvelnek a gyartasminoseggel. Hockenheim utan nyilatkozta Kimi, hogy a gumik pocsek es valtozo minoseguek es barki kifoghat egy gyenge minosegu vagy hibas szettet, amin elmehet a versenye. Lewis lazan kibirt a szuperlagyon eroltetett tempoval 30 kort, a kemenyebben meg csak a felet lazabb temponal. Ez a Bridgestone sara kemenyen! Aki ra akarja fogni a defektet Lewisra, az egy cimeres okor zero hozzaertessel es figyelje majd a Bridgestone bocsanatkero nyilatkozatat, jonni fog.
Akik sirankoztak a Ferrari technikai lemaradasa miatt, szinten befoghatjak. Egyaltalan nincsenek lemaradva, csak vezetni kell azt az autot. De a motorjuk az gyatra allokepessegu. Vagyis ne nagyon kivanjatok a hoseget a tovabbiakban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz tuskooo #22448 üzenetére
Ausztralia? Utana javitottak rajta, ennyire jol, hogy egy melegebb futamon nem birta a tisztessegesebb hajtast. Igen a Ferrari motor megbizhatosaga SOKKAL rosszabb a Mercedesehez kepest. Kimi 2 motorhiba, Massa 2 motorhiba, Lewis 0 motorhiba, Heikki 0 motorhiba, es ekkor meg a tobbi Ferrari motoros csapat motorhibait nagyvonaluan nem is szamolom. A Ferka motor toronymagasan sz@rabb. Ez az en jol megindokolt szakmai velemenyem.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz laci666 #22460 üzenetére
Lewis meg harmincat ment szuperlagyon es meg a csikok is megmaradtak. Meg a kommentatorok is megjegyeztek, hogy nem az elkopastol kapott defektet. Meg vagy tiz kort kinn lett volna azon a gumin, a kerekcserenel lehetett latni, hogy alig voltak elkopva. Ilyen defektrol nem a pilota tehet!
Ne egessetek magatokat, Massa lehet peches, Lewis nem? Pedig o is az volt, egyikuk sem tehet a muszaki problemajarol. Inkabb karorvendjetek, hogy Lewis pontokat bukott, ugyis csak ahhoz ertetek. A dolgok atlatasahoz mar kevesbe.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz tuskooo #22467 üzenetére
Nem szabad bedogolni egy motornak harminc fokban, amikor ugy kell elkesziteni, hogy tobb 30-40 fokos futam is van/lehet a naptarban es raadasul egymas utan is kovetkezhetnek. Ausztralia, Malajzia, Bahrein vagy Magyarorszag, Valencia. Ezek olyan futamok amelyeken konnyen megeshet, hogy ket egymasutan kovetkezo versenyhetveget is ugyanannak a motornak kell kibirnia es mindket hetvegen hoseg lehet. A mernokok ennek tudataban adtak le motorkonstrukciojukat a szezon elejen, ha ezt nem birja a motor, elterveztek magukat, es ez bizony all a Ferrarira akinek mar modositania is kellet a konstrukciojan az FIA es a tobbi csapat beleegyezesevel megbizhatosagi indoklassal.
Ezt nem moshatod le a Ferrarirol, sajnalom. En a helyukben megint megejtenek egy reviziot, mert igy plusz loeroket is lehet kicsalni a cuccbol ami sokat er, mert a motorfejlesztes be van fagyasztva es csak megbizhatosagi indoklassal lehet modositani a konstrukciokon.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz 7Heads Drago #22477 üzenetére
Szandekosan kerekitettem, a szorszalhasogatasod a lenyegen nem valtoztat.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22482 üzenetére
Na vegre egy objektiv ember!
Itt most abszolut nincs miert belekotni Massaba vagy Hamiba, nem ok hibaztak, de viszont ok erdemeltek volna meg a dobogo ket legmagasabb fokat. Massa csunyan elverte volna Kimit az egesz hetveget tekintve, Lewis megint 1 mp-cel volt gyorsabb Heikkinel. Mindket srac szepen ment. Pechesek voltak. Aki egy ilyen futam utan is belekot valamelyikukbe, az egy idiota a szememben. Meg Heikkit aki nyerte a futamot (de langyos volt es Glock majdnem megszorongatta), tobb kritikat erdemelne, mint Lewis.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22482 üzenetére
Ausztralia utan erdekes modon nem csak en iteltem rossznak a konstrukciot, hanem a mernokok is. Nezd, ha ezt a hibat nem hasznaljak ki egy reviziora ami donto fontossagu lehet a bajnoksag kimenetelere, akkor hulyek. Jon a harom hetes nyari szunet, meg egy het alatt is at tudtak tervezni a motor kritikus reszet Malajzia elott. Itt a remek alkalom a kovetkezo jol atgondolt reviziora. Ha nem teszik meg, az csak a Mekinek jo. Ti tudjatok, nem kell besertodve tagadni a nyilvanvalot, nincs ezen szegyellnivalo, itt a remek alkalom megbizhatobba tenni a mocit es beletenni nehany plusz pacit. Mas is igy csinalna.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22497 üzenetére
Briatore panaszkodott a plusz pacik miatt (savanyu a szolo, mert ok nagyon lealltak a motorreszlegukkel), de a BMW megvedte a Ferrarit.
Amikor egy csapat motorreviziohoz folyamodik, az osszes csapat megtekinti a terveket es megvetozhatja, ha ugy gondolja, hogy itt nem a megbizhatosag novelese az attarvezes igazi celja, hanem sok-sok plusz paci. A Meki sem vetozta meg az elso reviziojukat, tehat nem lehet oket lecsalozni. De nekem nyolc, de en vezeto tervezokent nem haboznek, ahogy szerintem a Ferrari sem fog, de ezekbol a kisebb reviziokbol nem szokott hir lenni, es nemcsak a Ferrari szokott ilyenhez folyamodni. Ezt meg velt hibanal elfustolos eset elott is lehet kerni es soha sincs nagydobra verve a dolog, csak az FIA es a csapatok tudnak rola legtobbszor. Igy mukodik a befagyasztott motorfejlesztes.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz littlelion21 #22509 üzenetére
Kova stilusa eszi jobban a gumit (ezt mar Kanada ota nyilatkozzak es fogadkozik, hogy javulni fog), raadasul a prime-ot, vagyis a kemenyebbiket.
Osszessegeben, ha azt nezzuk, hogy mennyi pechje volt mar Heikkinek, jol esik neki egy onbizalomnovelo gyozelem. Annyiban igaza volt, hogy o a szuperlagyon gyorsult, de Massa mar visszavett a tempojabol.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
En mar nem csendorkodok minden ilyen megnyilvanulas miatt. Nem az en tisztem. Szelmalomharc. Attol, hogy valami miatt nem szolok, az meg nem jelenti azt, hogy helyeslem. De mindenesetre nekem oszinte elhatarozasom, hogy nem teszek senki kedvencere szidalmazo megjegyzeseket, de ez nem jelenti azt, hogy ha valakit kritizalni van kedvem, ne tegyem meg gyalazo vagy gunyolodo jelzok nelkul.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz pH érték #22516 üzenetére
Csak a verseny legvegere erte utol, es Alonsonak a gumijai is frissebbek voltak. Az a koronkenti nehany tized mire lett volna eleg egy mar majd harminc kort futott szuperlagyon egy olyan palyan es egy olyan versenyzo ellen aki ellen a plusz 1-2 mp sem eleg az elozeshez? Semmire, mar az is pozitivum, hogy nem volt semmi baj a szuperlaggyal.
-2 pont Kimihez, +4 pont Massahoz, 14 pont a konstruktoribe. Nem olyan rossz hetvege volt ez a McLaren szamara.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #22523 üzenetére
Lagy es szuperlagy. Ez a szokasos, az uj es/vagy varosi aszfaltra.
Egyebkent nem feltem mar a Mekit a gumikezelestol. Nagyon sokat javult ebben is az aerojaval egyenes aranyban. Meg lehetett nezni, hogy a szuperlagyat is milyen jol hasznalta a hosegben, elnyujtott etapon is. Meg egy egykiallasos taktikat is kibirna.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Debris caused Hamilton puncture
Tormek (vagyis amiatti serules) okozhatta a defektet, vagyis nem pilotahiba/gumielhasznalas.
De ahogy kiveszem a sorok kozul, a Bridgestone ezzel akar takarozni az anyaghibat illetoen, mivel a gumi nem hasznalodott el, de nem tudjak rajta megmutatni vagast, csak szeretnek. Soha az eletben nem veszek Bridgestone gumiabroncsot es meg mast is lebeszelek rola, egyszeruen hanyok az egesz trehany japan bagazstol. A szemcsesedes problemajuk is kesz rohej.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz ronaldo #22527 üzenetére
Egyszer? Tanulj meg szamolni, 4 motorproblema (a kipufogoleszakadas is komoly motorproblema) csak a Ferrari csapatnal es meg legalabb ennyi a tobbi Ferrari motort hasznalo csapatnal.
Ausztralia utan volt is gyors revizio. Szoval mirol is beszelunk? A szakmailag fejlettebb forumokon (pl. autosport.com's Atlas F1 BB) maguk a ferraris tagok harsogjak ezt korusban, hogy MEGBIZHATATLAN A FERRARI MOTOR!!!
Nincs mirol beszelni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz hunnylander #22528 üzenetére
Magyar hirfoszlany: A Bridgestone vizsgálat alá veti a sérült gumit
Nem utalt semmi arra, hogy elfékezés okozta a sérülést. A gyanúnk az, hogy az éles kavics okozta. Bíztató, hogy a szuperlágy konstrukció is tartósnak bizonyult, különösen a verseny végén.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Amikor nyilatkozott, meg nem tudhatta Massa versenycselekedeteit. A versenyzok belul mashogy latjak es elik meg a helyzeteket, mint mi kivulallok.Neki ugy tunt, hogy ugyesen uldozi Massat, es biztos, hogy magahoz kepest kemenyen is nyomta. Nincs miert bantani ot, hadd oruljon a sikerenek, mar annyi pech erte. Kellett mar neki ez a gyozelem, hogy onbizalmat szerezzen. Szerintem ez vissza is fog koszonni a kovetkezo futamokon, es fejlodni fog.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Integra #22547 üzenetére
Amibe bele probalsz kotni abban elmondtam a Bridgestone allaspontjat, es az en azon alapulo szemelyes velemenyemet, amihez mindenkinek joga van.
Te egy nagyon kiallhatatlan alak lehetsz, ha meg az is zavar, hogy van sajat velemenyem.
Szalljal mar magadba! A hsz-eid tocsognak a gyulolkodestol es a szidalmazastol, te dedosan igy reagalsz azok fele akiket ervekkel nem tudsz megcafolni. Pl. a vitatott temat nem is erinted, az erveleseket kihagyva egybol szemelyeskedessel is szidalmazassal kezdesz. Tanulj mar meg kulturalt modon vitazni es ervelni, vagy szallj le rolam. Mindenkinek megvan a szemelyes velemenye, meg ha nem is tetszik neked, akkor is jellemtelen dolog emiatt belekotni a masikba es szidalmazni. De te mar sokadszorra bizonyitod, hogy mashoz nem is ertesz.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nem fog belerokkanni. Neked az miert faj, hogy en nem akarok Bridgestone abroncsot vasarolni, mikor van sok masik kedvelt markam? Bridgestone kereskedo vagy?
Muszaj ilyesmi miatt szemelyeskedni. Azzal a hsz-szel amibe belekotottel, semmi problema nincs. Ne sirjal mar a Bridgestonert!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Jo ejszakat mindenkinek!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A hetvege tanulsaga szamomra, hogy nagy hosegben, forro aszfalton (idomeron meg nem volt ilyen forro), a ket leglagyabb kevereken csakis masodik ero tud lenni a McLaren, es ehhez is Lewis vezetoi kepessegei kellenek erosen. Mi csinalt mar megint Kovalainen? Volt amikor 1,3 mp-et kapott koronkent? Glock gyorsabb volt egy Toyotaval.
Egyaltalan nincs McLaren dominancia technikai teren. Legjobb esetben is csak ugyanolyan jok, mint a Ferrari. De a megbizhatosag, es a jobb qualifikacios teljesitmenyek mar megint szepen pontokat hoztak a konyhara. Jo esely van mar a konstruktori cimre is.
Hatarozott megerzesem, hogy a PS huszar be fogja huzni Valenciat, es raadasul sokak szamara undoritoan irritalo setagaloppal. (Az erosen Meki palya lett, koszonjuk Herr Tilke, hogy gondolt rank a tervezesnel. )
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz laci666 #22610 üzenetére
Az a cikk cimada kerdese, ami az ujsagiro szurkoloi lelkuleten mulik. Az a cikk abbol lett forditva, amit en eredeti angolban linkeltem. A Bridgestone levette Lewisrol a felelosseget, es magarol is le szeretne, ezert habog ossze-vissza tormelekrol, meg, hogy osszegyurodott a mar defektes gumi, ezert nehez megvizsgalni a az oldalfalat, ahol a serules lehet. Nincs mirol beszelni, ha ram nem hallgattok, akkor vegyetek figyelembe Kimi szavait, aki kereteles nelkul kijelentette, hogy botranyosan silany a gumik minoseg, es barki kifoghat egy hibas szettet, amivel vagy lassu lesz (mint o Hockenheimben), vagy defektet is kap. Reszemrol nincs mit hozzafuzni a dologhoz. Ha valaki Lewisra akarna kenni a dolgot, az ugyanakkora felhaborito baromsag, mintha en Massara kennem a motorja elfustoleset. Mindket dologban ugyanakkora volt a pilotak felelossege, egyszeruen csak vezettek a cuccot, olyan szinten, hogy csakis ok ketten erdemeltek volna meg a dobogo ket legfelso fokat. Sajnalom a dolgot, mert Lewisnak jo eselyei voltak meg a gyozelemra a boxtaktikaja miatt. Epp ezert is hajtotta nagyon Massa a cuccot Lewis defektjeig, mert tisztaban voltak vele, hogy Lewis joval tovabb kinn fog maradni konnyu autoval. (Massa hamarabb jott be az elsore is es kevesebbet is kapott, a 44. ben jott be masodszorra, Lewis csak az 50. utan jott be volna valamikor, a Hungaroringen meg majd 2 mp-cel lassabb a megtankolt auto, konnyu kiszamolni, hogy miert spurizott csumara tekert mocival Massa.)
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ami elott ugye volt is revizio. Nehogy mar te sertodj be a Ferrari mernokok helyett is. Velemenyemet fenntartom, a Ferrari megbizhatosaga joval gyengebb a Mercedesenel.
De en annak orulni fogok, ha a Ferrari tervezomernokei legyinteni fognaka a dologra, mint te, hogy nincs ezzel semmi baj, ne valtoztassunk rajta semmit, ezt a hibat biztos csak a kis koboldok okoztak, semmi technikai oka nem volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22615 üzenetére
Az idomero alapjan. Massa majdnem elment a Rottenbiller utcaba a rajtnal, akkorat fekezet mint meg soha eleteben, mazlijara meg fektavon belul volt es be tudott fordulni a joval kenyelmesebben kanyarodo Lewis mellett. Ha akkor nem eloz, nem nyerhetett volna, de a mocijat megkimelte volna, 8 pont.
De, ha atlatod a helyzetet Lewisnak a defektjeig megvoltak a valos eselyei a gyozelemre, ebben nem tevedtem.
En arrol nem tehetek, hogy a Ferrarisok alulmuljak magukat a kvalifikacion ezzel hamis erokepet mutatva technikajukrol. A Ferrari elso ero volt a Hungaroringen.
Valencia uj palya, ott a Ferrari pilotak gyatran fognak tejesiteni, es plusz az a palya 10x inkabb McLaren paly, mint a Hungaroring. Lewis pont a Valenciai stilusu palyakra bukik. Nem csak a Meki lesz ott eros, hanem a McLewis. A Ferrarisoknak csak Kovat lesz eselyuk ott elkapni, ha ott is tutyimutyi lesz es lassan tanul.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz laci666 #22616 üzenetére
Ne legyen mar baj belole, hogy a Bridgestonet trehanynak tartom, nem vagyok vele egyedul. Meg a pilotak is igy gondoljak, valaki ki is merte mondani (Kimi).
Mikor esik mar le a huszfiller? Csak a reklamert, $$$$-ert vannak a Forma-1-ben, a 'fejlesztesen' annyit sporolnak amennyit csak lehet. Meg eddig nem tapad ver a kezukhoz, de neha borotvaelen tancolnak ilyen gyartasminoseggel.
A Ferrari moci pedig megbizhatatlan szvsz, de nekem nyolc, ha rafogjatok es azt almodjatok, hogy pariban van a Merci mocival a megbizhatosag tekinteteben. Itt emlitsuk meg Ola Kallenius nevet, nagy koszonet neki a jelenlegi Mercedes motorokert. O rantotta ki a Mercedest a megbizhatatlansagi csavabol, kivalo munkat vegez.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ezt igy utolag. Annak tudataban, hogy Massa motorja mennyit birt. Lewis kicsit visszatartotta volna, ezert visszatekert volna.
A Hungaroringen gyakran az nyer aki elso helyre kerul a rajtot kovetoen, ehhez nem kell nagy jostehetseg. Massa nem veletlenul volt kemeny a rajtnal, ez volt az egyetlen eselye a gyozelemre. Jol csinalta, csak ugye a Ferrari motor nem volt partnere a kivalo munkajaban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz tuskooo #22628 üzenetére
1. Nem derult meg ki. 2. Leginkabb tormelek, vagy anyaghiba okozhatta.
Nevetseges, hogy nektek meg mindig ez a problema, vagy a tema, amit erinteni akartok az e topikban valo megjelenesetekkel, hogy en utalom a Bridgestone markat. En mar nagyon regota nem kedvelem oket, nem csak a tegnapi eset van mar a szamlajukon.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!