- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
Hirdetés
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
17:53 Massa 1:18.33
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14164 üzenetére
Egész pofás. Nem olyan ronda lett mint a fantáziarajzokon volt.
Slick lesz az!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Massa flies on slicks at Barcelona
Massa az élen az első tesztnapon
1. Massa Ferrari (B) 1:18.339 77
2. Wurz Honda (B) 1:21.059 75
3. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:21.566 113
4. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:21.679 105
5. Piquet Renault (B) 1:22.125 69
6. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:22.197 59
7. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:22.431 72
8. Glock Toyota (B) 1:22.590 92
9. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:22.846 91www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
2. tesztnap pilótái:
McLaren: Hamilton.
Renault: Alonso.
Ferrari: Massa.
Honda: Barrichello.
BMW: Heidfeld.
Toyota: Glock.
RedBull: Coulthard.
Williams: Rosberg.
Force India: Fisichella.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Renault, a tekintet mindent elárul.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
10:10
1.- Hamilton-1:20.661 - 8 laps
2.- Alonso-1:20.855 - 19 laps
3.- Massa - 1:20.913 - 9 laps
4.- Heidfeld - 1:21.538 -13 laps
5.- Barrichello-1:21.732 -15 laps
6.- Glock - 1:21.741 - 9 laps
7.- Rosberg - 1:22.039 - 8 laps
8.- Couthard - 1:22.253 - 7 laps
9.- Fisichella - 1:22.979 - 8 lapswww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
1.- Massa - 1:20.326 - 32 laps
2.- Hamilton - 1:20.452 -18 laps
3.- Alonso - 1:20.632 - 30 laps
4.- Fisichella - 1:21.072 - 17 laps
5.- Heidfeld - 1:21.391 - 23 laps
6.- Rosberg - 1:21.465 - 15 laps
7.- Barrichello -1:21.732 - 19 laps
8.- Glock - 1:21.741 - 22 laps
9.- Coulthard - 1:22.253 - 7 lapswww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Times of 12:00
1.- Fisichella-1 :19.721-33 laps
2.- Massa-1 :20.326-44 laps
3.- Hamilton-1 :20.452-36 laps
4.- Alonso-1 :20.632-52 laps
5.- Rosberg-1 :21.033-24 laps
6.- Heidfeld-1 :21.391-33 laps
7.- Barrichello-1 :21.726-35 laps
8.- Glock-1 :21.731-35 laps
9.- Coulthard-1 :22.253-7 lapsFisico - "May The Force India Be With You"
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Bandit21 #14227 üzenetére
Nincs live timing.
Atlas F1 (az autosport.com fóruma); F1 testing thread 2008 Informatív.
motor21.com közvetítés Friss, spanyol, de Google Translate rulez.
F1today.nl (időeredmények, kommentek lassabb frissítéssel + fotók)
racefreaks.nl (fotók)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14233 üzenetére
A BMW már megint altat.
Azzal a 17 századdal ki is egyeznék, ami ma volt a Ferrari és a McLaren között.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Barcelona, 3. tesztnap
McLaren: Hamilton
Renault: Alonso
Ferrari: Schumacher
Honda: Barrichello
BMW: Kubica
Toyota: Trulli
RedBull: Webber
ToroRosso: Bourdais
Williams: Rosberg
Force India: Sutilwww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #14254 üzenetére
Biztos nem felejtett el vezetni, de jegyezzük meg, hogy 2008df+slick-es idő.
Érdekesség, hogy zárt hagyományos orrkúp volt eddig fenn, és valószínűleg ezt veti majd össze a nyitottal később. A slickgumis tesztkilóméterek pedig nem számítanak bele a korlátozott tesztmennyiségbe plusz 2009-cel kapcsolatosan is ad visszajelzéseket, ezért tesztel slicken, de idei aeroval. Két legyet egy csapásra.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14257 üzenetére
Szó mi szó a Red Bullnak és a Toro-nak jobban áll, már pusztán a sötét (kicsinyítő optikai hatás) festés miatt, nade a Reanault-n ott pont a lehető legrosszabb fehér szín van, ami terjeszkedő-növekedő hatású.
Ha a rondaság gyorsítana, most egész jól állnának.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Bourdais összetörte az új Toro-t.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Mint akinek elvették a játékát.
Hát gyerekek, ezen még lesz mit javitani!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Barcelona, 4. tesztnap
McLaren: Kovalainen.
Renault: Piquet.
Ferrari: Raikkonen.
Honda: Button.
BMW: Kubica.
Toyota: Trulli.
RedBull: Webber.
ToroRosso: Vettel (pending). (ez még bizonytalan, talán mert még össze kell rakni a Toro-t)
Williams: Nakajima.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Times at 14:30.
1. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:21.953 8 pit
2. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:34.873 +12.920 7 pit
3. K. Nakajima Williams FW30 1:38.907 +16.954 12 pit
4. N. Piquet Jr. Renault R28 1:38.939 +16.986 10 pit
5. J. Button Honda RA108 1:40.121 +18.168 6 pit
6. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:40.175 +18.222 5 pitwww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
(Kolombusz) #14300 üzenetére
Webber még reggel az eső előtt érte el azt az időt. És csakis neki van száraz pályás ideje, jelenleg még vizes a pálya.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #14305 üzenetére
Hát ez az ötlet nem fogja jobban kímélni a gumikat, épp ellenkezőleg.
A Ferrari legfőképpen ezzel ért el némi javulást, a többi csapat meg mással. A kérdés az, hogy ki mekkorát lépett előre.
Én úgy érzem, hogy a McLarenben benne van a villantás lehetősége, egyszerűen azért mert az utóbbi két futam alatt közel sem mutatták a valós formájukat és maguk alatt teljesítettek, úgyanúgy mint a Ferrari Melbourneben.
Vagyis előbb vagy utóbb eljön majd az a futam is amikor mindkét csapat kihozza majd magából a képességeit, és remélhetőleg ez nagy csatákat eredményez majd.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14315 üzenetére
Végül is konkrétan nem tudjuk mennyi időt és energiát fektettek bele. Szerintem, mivel már januárban beszámolt egy újság az ötletről, régóta kész lehet, csak az első futamokon illetve a szezon előtti teszteken nem akarták még bemutatni, főleg, mert e nélkül is Ferrari dominanciára lehetett számolni a tesztek alapján, és ez be is igazolódott. Valószínüleg ezt az európai nagy updatere tartogatták. Szerintem Massa és a szóvivő nem hazudott, hogy annyit jelent mint egy új kis szárny, és hogy "az orr-rész valamint más új elemek együtt jelentenek előnyt".
Úgy gondolom, hogy koppintva is lesz az ötlet, Toyota, Renault. A McLarennek ott eléggé keskeny az orra (vagyis kevesebb levegő marad alul a szárnyról távozva, vagyis az ő konstrukciójuk nem annyira könyörög egy ilyen megoldásért), meg csak lejáratnák magukat vele. De, ahogy a Renault e heti updatejét elnézem, nekik ez nem lesz probléma.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #14936 üzenetére
Nem akarlak farasztani benneteket a problemaimmal. Ma jottem haza a korhazbol (sebeszet). Hab a tortan, hogy az aramtalanitott szamitogepem elromlott a kenyszerszunet alatt. Valoszinuleg a videokartya a ludas, ami mar fagyogatott egy ideje. (Most a batyam angol billentyuzetes laptopjarol netezek.)
Tudna valaki adni egy letoltesi linket a barcelonai futamrol (RTL Klub felvetelt), szeretnem megnezni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Koszonom a jokivansagokat es a segitseget!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Török Nagydíj a Bridgestone-nak is kihívást jelent
A Bridgestone a két legkeményebb keveréket bocsátja a csapatok rendelkezésére a Török Nagydíjon, ...
Barcsak ez egy kis elonyt jelentene a McLaren szamara.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14998 üzenetére
Nem.
Monacot meg ne kiabaljuk el, az idei Ferrarinak mar az is fekudhet, a rovidebb tengelytav miatt. Meg talan az atvagott orrkup is hozhat elonyt ott is, de ez kerdeses.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15013 üzenetére
Szerintem tavaly is igy volt csak azota kozeledett egymashoz a ket konstrukcio. De meg mindig ervenyes, hogy a Meki a mechanikai tapadasban eros (ami kedvez a lassabb/elesebb kanyarok gyors vetelehez; Monacoban emiatt dominalhatnak), mig a Ferrari aerodinamikaban kiemelkedo, ami a gyorsabb nagyobb ivu kanyarokban elonyos.
Ron Dennis (aprilis 28.) "There's some things the car does very well, and generally it's really well balanced and handles well. But we need a bit more speed. We're pushing hard on aerodynamics and those things that can give you a tenth or two."
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #15019 üzenetére
Atolvastam az eredeti angol hirt is, ez igy van ahogy mondod, de ez beallitasfuggo is vagy talan ejtsuk az eddigi hires mechanikai tapadast es elonyeit a a McLaren jellemzesebol?
A Meki jelenleg gyenge vegsebessegben illetve aeroban, ezert kevesebb leszorito erot alkalmaznak ennek ellensulyozasara, igy meg gyengek a lassu kanyarokban (egy atlagos palyan). De ez palyafuggo es ketlem, hogy Monacoban igy lesz, oda nem kell a speed, es a gyors kanyarvetelekre lesznek kihegyezve a beallitasok.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Ha az angol neven hivatkozunk ra magyar szovegben. De tobb portal is magyaritotta a nevet. Az, hogy ez nyelvtanilag mennyire helyes azt nem tudom es nem is erdekel kulonoskeppen.
Mindenesetre nagyon varom mar az isztambuli futamot, ami az Istanbul Park Circuiton lesz. Es ezzel most az ekezetektol eltekintve nyelvtanilag helyes voltam.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Ferrari nem veti be az új orrkúpot Törökországban
Luca Baldisserri: Az elem sokkal hatékonyabban működik az olyan helyszíneken, ahol közepes és nagy leszorító erővel haladunk, de Törökországban az alacsony leszorító erőt részesítjük előnyben.
Valoszinusitem, hogy Monacoban ujra hasznalni fogjak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!