Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Házimozi haladó szinten
- Házimozi belépő szinten
- Hisense LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- CPU léghűtés kibeszélő
Hirdetés
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nem arra való ezt el kell fogadni, nem sportosabb karakterű szívó, a nm meg a LE jól néz ki, de ez egy 3 hengeres kis motor. A 4 hengeres 150 LE is jól néz ki, nem is megy rosszul, de 1500 köbcentis a motor, ami motorféknél nagyon érződik pl. Egy 2500-as szívó egészen más jellegű, ott a lökettérfogat miatt jobban menőnek érződik. Az 1.0-nál a turbó dolgozik, az meg nem a világ, ha nincs löket, nincs akkora erő. Gondolj bele hogy 10-15 éve egy 1.4 sima szívó motor 70-80LE-t tudott. A pluszt a turbó adja bele...
Ez az ezres a városi és országúti normál haladásra lett kitalálva, és arra maradéktalanul elég is.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SPeti1984
senior tag
Nekünk volt 2014-es 2016-os Focus amiben 1.0 125le-s motor volt illetve 1.5 hete van egy új C-max ezzel a motorral. Teljesen vállalható. Én azt mondom ez az 1.0 motor azoknak való akik régebben 1.6 max 1.8-as motorral vásárolta az autót. Azt a szintet simán hozza és veri is szerintem. Az meg, hogy autópálya tempónál 3 ezres fordulat alatt forog az nem rossz érték, egy szívó ott inkább 4 ezret forog. Az 1.5 ecoboosthoz képest pedig simábban vezethető szerintem, legalábbis tesónak 1.5 Kuga van és ahhoz képest picit nekem nyugisabb az 1.0.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Eredeti játékok OFF topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Wooting 80HE teszt
- ASUS routerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen