Hirdetés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz patomi #24937 üzenetére
Ez jutott eszembe nekem is, mikor olvastam, hogy ki kéne próbálni lehúzott kartergáz csővel. Kár, hogy a hsz írásig csak most jutottam el lényeg, hogy megjavult mennyibe fájt a szelep?
Nagyon off (traktor) esetén amúgy gondolkodtam, hogy utólag rá kéne építeni a PCV-t, hátha csökkenne összességében az olaj szivárgás (szívó motor).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #25021 üzenetére
A Ford nem vizsgál be, csak ajánlást ad ki. Ha az adott olaj tud VW és/vagy Mercedes minősítést is, akkor egy fokkal megnyugtatóbb a helyzet (ők x időnként minősítik az olajokat, neten van is fent hivatalos lista.
kacsa: gépészmérnök mondta nekem is többször, hogy az első és legfontosabb: legyen benne olaj. Akkor már nagy baj nem lehet aztán a minősítésekkel foglalkozni ráér az ember, csak szárazon be menjen (most is kihullott egy traktor első kerékagy, mert nem volt benne olaj, feltöltve meg folyik is szépen az egyik tömítés )
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tepenzed #25070 üzenetére
Szóval kerekenként van egy kerékőr? Érdemes mindenhol körülnézni, vezető oldalon is van egy kis rekesz ha mk7, kesztyűtartó, pótkerék alá beesve, stb Végső soron egy felszereltebb gumis műhely le tudja venni, idő kérdése csak, aztán egyből tudsz is venni tőlük sima csavart, sokat ezek úgysem számítanak szvsz
-
molnarpeter
nagyúr
Ha látja esetleg 1.6 EcoBoost tulaj - egy érdekesség: 97 helyett 71°C-on nyitó termosztát, Mishimoto gyártmány. Kicsit drasztikus megoldás, illetve magasabb fogyasztást eredményezhet, de végső soron csökkenti a túlzott hőterhelés miatti veszélyeket (gondolok itt a hengerfej/blokk gondokra). Azt mondjuk érdekes lenne tudni, hol van az ECU szerint a bemelegedés határa, attól félek, nehogy folyamatosan hidegjáratban menjen, és persze zavarna ha hideg motort jelezne a műszerfalon is. Ha volt a motor melegebb klímájú területeken, az ottani modellekhez való termosztátoknak valamivel ésszerűbb léptékben alacsonyabb szokott lenni a nyitási küszöbe, más márka más motorjánál találkoztam ilyennel, konkrét EB infóm nincs.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #25093 üzenetére
...és töredék áron van már normális anyagú is, amit többet nem kell cserélni. Vagy ugyanilyen még olcsóbban.
Ha ez sima O-gyűrű, akkor tömítés-/csapágybolt, méret alapján. Érdemes a helyét is megmérni, az a biztos. Mindemellett tökéletesen el tudom képzelni azt a helyzetet, hogy megveszi az ember a gyárit, csak hát szemet szúr a haszonkulcs rajta
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #25098 üzenetére
Kommentje után szerkesztettem bele a boltos részt
Csak érdekesség, Fiatnál a rádió és klíma tekerőkön sima O-gyűrű van a műanyagra téve, így puha a tapintási érzet. Zseniális bár sajnos a nap megeszi előbb-utóbb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz alex devil #25131 üzenetére
Kifogyott?
Szerintem kövesd a víz útját a hibakeresésnél. A szivattyúról lehúzva a csöveket látni fogod, érdemes-e tovább kutatni vagy csere (bár esetleg szét lehet szedni is, hátha csak el van tömődve, stb)
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #25274 üzenetére
Mennyiért, mik a kritériumok, milyen használatra?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #25274 üzenetére
Fiesta mk7 tapasztalatok korábbról:
Műszerfal két oldalán szellőzők kiesnek - felfelé kis csavar fekete fejjel megoldást jelenthet, vagy talán szélvédő ragasztóval lehet érdemes próbálkozni
Kormánymű illetve gömbfejek
Multi kormány átvezető kábelek megtörhetnek, gombok furcsán viselkedhetnek (átvezető vagy gomb javítást igényel)
Fejegység lefagy, ha usb-n túl sok fájl van, ilyenkor akkusaru le-fel megoldja
USB aljzatra érdemes vigyázni, mivel kiáll belőle a csatlakozó, nehogy eltörjön valami
Generátor hiba előfordul, ilyenkor először a szervó szűnik meg, aztán fokozatosan egyre több hibajelzés jelenik meg, kikapcsol a rádió, stb, nem kell megijedni.
Egyik példány váltója nehezebben járt, a karnál kezdve érdemes végigkenni a mozgó dolgokat a váltóig.
Facelift előtti szőnyeg vékony volt és gyűrődött, FL után nem nagyon tudok nyilatkozni. Maradnék a gumiszőnyegnél, pl Rezaw-plast magas peremű és takar kb mindenhol.
Lemez felnik talán gyengébb vagy vékonyabb anyagból lehetnek, nagy kátyú után kellett kalapálni, de ez megesik, nem nagy ügy. Talán 14" acélfelnivel a legjobb ilyen szempontból.
1.4 TDCI 70 lovas, DPF-es verziót használtam, 200k körül adta fel a generátor, és kezdődő hangja volt talán a lendkeréknek, illetve kormány kopogásra emlékszem rossz úton(azt hiszem gömbfej vagy kormánymű volt).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TommyX_ #25278 üzenetére
Látom ST, ez csak egy 2 személyes Van kivitel volt. 15" acél volt rajta, 195/50R15 gumikkal. Bp és országjárás is volt vele, egyik felnis eset Fót Auchan környékén lehetett elmondás alapján, de nem volt nagy ügy, gumis picit igazított rajta és ment tovább, máskor Nógrád megyében történt hasonló (ott sajna dísztárcsa elveszett róla, utána már inkább gyorskötözőztem, mondjuk akkor meg a törés veszélye áll fenn).
USB aljzathoz nekem úgy szól a sztori, hogy fagyos hidegben egy kétoldalú kábelt csatlakoztattam volna, de gyakorlatilag fordítva akart a helyére menni, ezt a kocsi oldaláról a fül bánta, amiben a 4 érintkező van. Később persze javítva lett, csak kellemetlen volt az élmény iphone-nal használtam, iPod módban - telón egy üres silence mp3 volt mindössze, azzal elindult a lejátszás, és utána már működött a Spotify kiválóan töltés és zene egyben letudva. A középső kijelző elé pedig pont be tudtam szorítani a 6S-t puha tokkal, még a tartót is megúsztam.
A kormány gomb tisztítást le tudnád írni pár szóban?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #25277 üzenetére
Motor miatt kérdeztem, a szívó benzinnel nehéz mellé lőni, városba DPF neccesebb, bár talán korai példányt el lehet csípni belőle olyat is, nem vagyok benne biztos.
1er esetén M47 dízelt néznék, első néhány évben volt részecskeszűrő nélkül (lefelé mutat a kipufogó, arról megismerni). Intake flap delete, aztán nagy dráma nincs, vezérműlánc is kifejezetten tartós. Talán a difi még kockázati tényező.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #25316 üzenetére
Vagy tompítottnak valami hosszú élettartamú (GE Extra Life, Osram Ultra Life), és reflektorba emelt fényű
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #25324 üzenetére
Nem értek a lovakhoz; 7zap katalógusban végig lehetne matatni, mennyi cikkszám különbözik, aztán hátha... Vagy típus csoportokban érdeklődni, mennyire bonyolult a facelift-umbau
Bocsi, felejtős. Esetleg két lökösből egyet faragva műanyaghegesztő által, de mindegy, olcsóbb bármi más... az izzócsere a legolcsóbb!
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AxBattler #25451 üzenetére
1: Volvo takarót szokás rá tenni --> bontó, jófogás, Volvo csoportok. Vagy talán van ali/ebay vonalon is
2: esetleg ha van olyan rész körben, pár pötty szélvédőragasztóval meg lehetne próbálni leragasztani, de csak úgy, hogy le lehessen vágni szükség esetén.
3: felejtős, torzítana - olcsóbb a csere (megvárnám, míg alaposan bereped)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AxBattler #25470 üzenetére
Ha 100 lovas motor: [link] Ti-VCT-re talán ez, bár mk3-hoz lenne: [link]
Levélrács vagy mi: meg kéne nézni az új árát. Ha drága, műanyaghegesztő vagy karosszériás/fényező műhelyben megmutatnám. Némi melegítés után lehet, hogy vissza tudnák formázni közel eredeti állapotba, de bizonytalan a művelet ára és tartóssága.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeFranco #25517 üzenetére
Szerintem amúgy ott kezdődik a gond, hogy néha bejut a víz, onnantól kezdve el van intézve. Hogy most ez kavics, karc, vagy ragasztás tökéletlensége (eredeti vagy hőmérséklet ingadozása okán) miatt van, az már sok tényezős egyenlet
Raptor kell, ott felirat van csak jelvény helyett
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #25553 üzenetére
Vagy ha gyakrabban van rövid táv, akkor lehet előnye az 1.8 DPF nélküli mivoltának, egyébként 2.0 szerintem is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #25590 üzenetére
2000 lumen feletti tompított fény esetén kell a mosó+szintező [link] (természetesen a halogénra jóváhagyott fényszóróba tett LED-en nem változtat, csak gondoltam bedobom az infót).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen