- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Nyárköszöntő hardverszemle
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
-
Korcsii
őstag
válasz atys25 #10260 üzenetére
Nekem működött! Miután beírtam, repültem egy EGLL-LHBP-t fagyás nélkül!!!
Avagy EGLL S taxiway-en megint kifagytam, miután elindultam egyik 600-as állóhelyről. Ezúttal QualityWings 752F, szóval a négyhajtóműves elmélet megdőlt.
Aztán rögtön FSUIPC reinstall, néhány progi bezár, meg észrevettem, hogy nem admin módban indult az FSX (valamiért eltűnt a pipa a tulajdonságoknál). Ja, meg ez előtt kép posolása, kicsit járkálás fel-alá, meg tekerd fel a hangerőt.
Aztán kilépés után dobott egy CTD-t, de az már nem érdekel.
-
Korcsii
őstag
válasz hhelikopter #10293 üzenetére
Lehet valami történt az FSX location bejegyzésével a registry-ben.
innen szedd le ezt: FSX/FS9 Registry Repair Tool (36KB)
ui: még nem próbáltam, de csak vírusmentes a forrás, és a dolgát is elvégzi...
-
Korcsii
őstag
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #10334 üzenetére
Kicsit több infó:
Tegnap este lett kész ennyire, csak eddig nem jutottam el odáig, hogy feltegyem ide.
LHBP light? Nem tudom mire gondolsz, gondolom egy kigyomlált Kozma félére. Ez egy külön scenery ha úgy vesszük, szóval megy ez mindennel. *
* Egy rakat object (emberek, fák, növényzet) más scenery-kből való (főleg ORBX, de talán Madeira-ról is van benne valami), szóval ezek szükségesek sajnos hozzá. Meg spotter object egyszerűen nincs, azt is gyártani kell majd (talán később, 3 napja kezdtem csak a modellezést ).
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #10337 üzenetére
Vacsorára azért maradjon pénzed, a többit utalhatod.
Fű-fa ORBX (ne kérdezd melyik scenery, már azt sem számolom hány van fent), eberek nagy része is, de közülük 1-2 mintha Madeira-ról való lenne. Igazából nézegettem a jelenlegi bgl library-kat, és ahol találtam jót, azt használtam. Na ez arra jó volt, hogy 1 nap alatt fel legyen díszítve a spotterdomb, de egyben kb lehetetlenné is tettem a megosztást.
Majd talán lesz belőle valami rendes változat is. Cargodomb, meg 1-2 létrás spotter még tervben van. Már csak idő kéne a megvalósításhoz.
Cargozáshoz: jó dolog az Balleka az egyik egyik kedvencem youtube-on... MK Airlines-nél csinált egy rakat jó videót (főleg 2010), aztán az sajnos megszűnt, vitorlázott kicsit, aztán... British Airways World Cargo B747-8F... nem irigykedtem, á nem
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz hhelikopter #10349 üzenetére
Szerintem az lhsimulations-nál többen tudnak segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
LHPR 8 EUR MA.
-
Korcsii
őstag
Winyóra. Csak a helyet foglalja a jó sok textúrájával. Amelyik textúrákat meg használod, azt úgyis átpakolja az FSX megfelelő mappába (felülírva az eredetiket).
ui: kéri az, csak nem telepítésnél...
más: Airbus X Extended csúszik van egy hetet, Mathias meg most csodálkozott rá, hogy EGLL 27L LAM3A végén van egy S kanyar... kezdek félni
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #10375 üzenetére
Tartana, tartana, csak eljutna már oda, hogy ne a Take annual leave gombot kellene egyfolytában nyomogatnia BAV-nál. Még 25 nap szabim van az évben (90 nap jár), az már csak kitart az év végéig (merthogy 30 naponként kell repülni, vagy szabit kivenni). Mostanában keveset repülök, na. Meg most főleg rövideket, de azt is inkább nagy vasakkal (merthogy az van meg). Várom az új A320-at, akkor megint repkednék vele Európában, meg beszerzésre vár az NGX is, de eddig még nem tudtam rávenni magam, hogy havi 1 repülésért beruházzak rá. De jövő héten repülök, ha esik,ha fúj! Meg tervek szerint most már repülök majd többet.
És igen, Wilco A320-szal szenvedős korszakom után B763-ra, majd B744-re váltottam (végére becsúszott egy 757 is), illetve az utóbbi időben én is elkezdtem felfedezni a Cargozás szépségeit, előbb GSS B74F, majd a BAWC 747-8F lett a soros. Utóbbihoz csináltam repaintet is, és ha netalántán esetleg véletlenül szerencsém lesz és minden összejön, akkor szerdán meg is örökíthetek egy valódi ilyen gépet.
És Korcsii az, akinek nem az volt fura, hogy 747-en nem lehet betekerni az ILS-t, hanem az, hogy 737-ben be kell, még akkor is, ha az FMC-ben megadunk mindent.
Cypresss: életemben most láttok először VOR adót, de ha már tippelünk: TPS?
Jorus: DG?
-
Korcsii
őstag
AirbusX Extended cold&dark: [link]
Holnap este már lehet ezzel repülök.
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #10467 üzenetére
Ennyire rossz híremet keltik? Még nem ütköztem senkivel online. Mondanám, hogy milyen szuper volt Geryson-nal a parallel app CYVR-ben, de azért ott a fordulót rendesen elbénáztam, padlógázt kellett adnom, hogy utolérjem őt. De sikerült végül összehozni, és mindenki örült.
Amúgy két pályára gondoltam, hasonló típusú gépekkel (A320-B737).
AirbusX Extended meg persze késik. Elvileg már csak napokat, nem heteket, de...
-
Korcsii
őstag
-
Korcsii
őstag
Igazából ugyan az a kettő (a fenéket, nem Airbus ez ), csak meg kell szokni, hogy jóval előrébb és egyben magasabban is van a pilótafülke. Meg persze lomhábban reagál a korrigálásokra. Flaps 25, ehhez tartozó Vref+5kt (autobrake 2, reverse idle). Kilebegtetés... hát, érzésre, talán 50 környékén szoktam hátrahúzni a szarvat, 40 még gyorsan jön (30 BAV-nál kimarad), aztán twenty, ten lassan (40-20-10 között kb ugyanannyi idő marad), aztán már nagy baj nem lehet. Mondjuk havi egyszer repülve rendesen kijöttem a gyakorlatból, elég sűrűn előfordul, hogy túlságosan hátrahúzom, és földetérés után kicsit elemelkedek még, majd visszahuppanok, illetve az is gyakori hiba, hogy sokáig lebegtetem, és elfogy a sebesség, kicsit odaverem (na jó, -400fpm fölé nem szoktam menni, és azért ekkora futók rugóznak is rendesen).
Videó... megpróbálom, de eléggé el vagyok havazva...
-
-
Korcsii
őstag
válasz Freiherr #10536 üzenetére
A 747-es jóval régebbi konstrukció, talán kevésbé is modellezett, mint az NGX. Emiatt talán kicsit kevesebb erőforrást is követel - bár kifejezetten érezhető az fps csökenés, amit okoz.
De, nem is ezért írok, sokkal inkább azért, mert elkezdtek (kezdenek?) dolgozni a 747 frissített változatán. Idén már valószínűleg nem lesz belőle sok minden (777 is előtte van még), és valljuk be, az se elképzelhetetlen, hogy jövőre sem jelenik meg. Mindenesetre ha azt a bizonyos lélektani határt súrolja, akkor inkább várnék a vásárlással, ugyanis nem lesz ingyenes update (bár 40% kedvezmény vagy mi rémlik). Persze ettől függetlenül egy remek gép, van B748 extension modellje is (nem teljesen 747-8, de legalább hasonlít rá).
-
Korcsii
őstag
válasz Korcsii #10529 üzenetére
Localizer elkapásától pályaelhagyásig belső nézetből, majd külsőből kb 300 lábtól.
A megközelítés végét elrontottam, kicsit ellebegtettem, centerline se lett meg. Igazából arra volt jó, hogy egyrészt rájöttem, hogy mennyire elszoktam tőle (2 éve sokkal normálisabb landolásokat hoztam össze), másrészt igazából talán a calloutokra figyelek inkább, meg a hajtómű hangjára. Remélem azért valamit segít.
Talán majd máskor csinálok egy jobb videót. Most csőstül jöttek a gondok. Első körben a videózás miatt csökkent az FPS is és egyben az egyetlen egy HDD adatátvitele is, ami miatt vannak benne nagyobb akadások, vibrálás stb. Aztán bár 1600x900-ban vettem fel, valahogy csak 4:3-ra akarta megenni a szerkesztő progi. Fél nap szenvedés után végül virtualdub-bal ezt megoldottam, rögtön át is méreteztem 720-ra. Videoszerkesztő megette, ki is exportálta a végén, csak épp olyan volt, mintha eltűnt volna az élsimítás. Lépcsősek voltak a vonalak (vagy talán mintha elcsússzak volna a sorok, pedig elvileg nem volt interlaced a videó). Végül meguntam az ezeregy fájltípus és lehetőség kombinálását, és feltöltöttem a két videót, amit a virtualdub dobott ki magából, és youtube-on illesztettem össze. Úgyhogy most egy darabig azt hiszem hanyagolom a témát, legalábbis a problémák megoldásáig mindenképp.
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #10561 üzenetére
Ja. Fent van a próbaverzió, AIRAC-cal, mindennel. Sőt, kupont is tudnék szerezni hozzá (sajnos névre szólót), de azt hiszem egyelőre kihagyom. Pedig iszonyatosan tetszett, de úgy volt vele, hogy eddig is megvoltam nélküle, ezután is megpróbálok a régi eszközökkel élni. A közeljövőben csak az AirbusX A320 Advanced és/vagy a PMDG 737 NGX van a listámon.
Jorus: szép volt ez
-
Korcsii
őstag
Létezik magyar Airbus A320 FCOM? Mintha WizzVA-tól szereztem volna anno egy valódit, de szerintem az angol volt (mi más), és nem is találom.
-
Korcsii
őstag
Korcsii alkotott egy kicsit megint.
Holnapi, Ferihegyi gurulóutakat és futópályákat érintő NOTAM-ok:
http://pointofeagle.com/notam/lhbp
Erősen alpha verzió még, úgyhogy szívesen fogadok észrevételeket, ötleteket, meg persze hibajelentéseket.
-
Korcsii
őstag
-
Korcsii
őstag
válasz balage1989 #10619 üzenetére
Majdnem kész. Pontos megjelenési dátumot már inkább nem közölnek. Szerintem karácsony előtt már kint lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen