Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
ph A 24.6.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag az AI-t sem hanyagolja el.
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #42705 üzenetére
Mondjuk az jellemzo hogy meg mindig a vegtermek a pelda es nem a ceg. Nem a Model S a lenyeg, meg nem a 3-as. Hanem a gigafactory meg a gyartosor. Ami csak addig volt hir amig szivtak vele, miota megy rendben mindenki kussol. Kinaban kevesebb mint egy ev alatt felhuztak egy gyarat a nullarol. Minden evben ment a rohigcseles a vesztesegukon, mikozben minden egyes eladott auton kerestek es a penz a gyarba, az akku gyarba ment. Felvasaroltak a nemet gyartasautomatizalo partneruket egy kanadai akku fejleszto ceget. Mindent ami fontos belul fejlesztenek, gyartanak... szornyulkodunk a nehany baleseten amit nem tudott elkerulni se az autopilot se a jarmuvezetoje, de ekozben merhetetlen valos kozlekedesi szituaciot begyujtenek. Hol tud ilyet barmelyik konkurensuk megcsinalni? Hogy fogjak azt a dog nagy Cybertruckot Model 3 arban gyartani, arulni? Ennyivel jarnak mindenki elott.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.