Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    Ez állat lesz :C

    A hajtásrendszer sem lett sokkal komplikáltabb. Négysebességes automata és ötfokozatú manuális váltóval gyártják a típust, az Allgrip Pro fantázianevű összkerék-hajtás pedig kapcsolható rendszerű, három üzemmóddal: hátsókerék-hajtással, valamint összkerék-hajtású hosszú, és rövid áttételű üzemmódban használható az autó.

    Tulajdonképp a lényegen, a Jimny építési filozófiáján nem változtattak, csak a részleteken: új a forma, erősebb a motor, átdolgozták a futóművet – minden egy kicsit jobb, de a lényeg továbbra is az egyszerűség, és a terepjáró képességek. Ezen a téren az új Jimny sem okoz majd csalódást, legalábbis erre utal a 37 fokos első, és a 49 fokos hátsó terepszög – mindkettő 3 fokkal jobb az előd megfelelő adatánál.

    Egy mini G-klasse. Igazából a most kifutott G-klasse belül olyan pici volt, hogy a kis Jimny még akár kényelmesebb is lehet.

Új hozzászólás Aktív témák