Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsiz

    őstag

    válasz Pietrosz #1091 üzenetére

    Akkor te előrébb vagy... Tőlem még nem kértek semmit. Én alapvetően egy nyugodt és türelmes ember vagyok.
    December 17.-én küldtem vissza egy terméket, emag, de edigital a forgalmazó. Mivel egy cég, gondoltam mi baj lehet?!
    21.-én délelőtt meg is kapták, majd délután már át is nézték, a termék megfelelt a visszaküldési feltételeknek. Na innentől nem történt semmi. Oké, ünnepek, megnövekedett, forgalom, leállások.. én ezeket megértem, nem is zaklattam őket.
    Azért később, január 7.-én írtam egy üzenetet az emag facebook oldalán. A válasz az volt, hogy bár egyesültek, keressem az extreme digital ügyfélszolgálatát. Kaptam egy telefonszámot meg egy linket. Mivel telefonálni amúgy sem szeretek, plusz az írott szóban jobban hiszek, ezért rá is mentem a linkre, ahol meg leírják, hogy 2023.01.01. előtti rendeléssel kapcsolatban keressem az emag ügyfélszolgálatát. :U
    Küldtem az emagnak email-t azokra az email címekre, amiken keresztül már kommunikáltam élő emberrel. Semmi válasz nem érkezett január 7. óta.
    Most a hétvégén csak rászántam magam, mivel nem történik semmi, felhívtam őket, azaz hívtam volna, ha lenne ügyfélszolgálat hétvégén.
    Tegnap újra hívtam őket, lerázott az ügyfélszolis azzal, hogy látja, hogy van folyamatban egy megkeresés. Mondtam, hogy igen, van. Csak éppen válaszolni nem hajlandóak rá. Hát ő annyit tud tenni, hogy szól az illetékeseknek, hogy minnél hamarabb vegyék fel velem a kapcsolatot. Szerintem türelmes voltam, hagytam időt, nem írogattam kétnaponta nekik.. Mostmár azért sürgetni fogom őket, hogy szeretném, ha visszautalnák.

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

Új hozzászólás Aktív témák