Hirdetés
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #3117 üzenetére
Értem én, hogy van fuel scoop. De azt gondolná az ember, hogy az üzemanyag költség azért mégiscsak nem egy nagy összeg. Most hogy fuel scoop-al feltöltöm a gépmadarat attól még mindig nem lesznek olyan fuvarok ami által képes lehetnék további fejlődést produkálni. Meg nézd meg a bányászatot, egy csomó hely alapból is ki van már merülve pedig csak nov 3.-a van... Így sajnos most lineáris a játékmenet, kicsit olyan mintha rá akarna vezetni arra a játék a fuvar és beszerzés kimerülésekkel, hogy váltsak "játékstílust."
Félek attól, hogy ezzel a dinamikus gazdasággal komoly gondok lesznek egy idő után. Ráadásként ha valaki megjelenés után később fog csatlakozni mondjuk fél évvel, akkor háromszor nehezebb dolga lesz másoknál. Addigra nem lesznek a környéken bányászható roidok, nem lesznek normális szállító és beszerző küldik a környéken stb. Kereskedelemről ne is beszéljünk mert az meg gyakorlatilag nincs.
Alig van árú a piacokon. Nem tudom mi történt ezzel a játékkal, csak reménykedhetek, hogy FD-nél valamit próbálgatnak és nem így gondolták.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Azt meg egyenlőre el sem tudom képzelni, hogy hogyan lehet majd kitermelni az anaconda alig 100-as rakterével a fegyverekre és felszerelésre valót. Ott azon a szinten már 40-50 millióba fognak kerülni az A osztályú cuccok...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
"Ez nem így működik a játékban."
Ne viccelj már, képzeld el a szitut, hogy egy teljesen kimerült (depleted) roid mezőn valaki egyszer csak elkezd bányászni miközben online play esetében mindenkénél ugyanazt kéne mutatnia a system mapon hogy az a hely már kimerült?!
400 milliárd naprendszernél az képtelenség lesz, hogy minden usernél külön datában tárolja a helyek telítettségét és minden egyebet. Meg akkor nem is lehetne szólni másoknak, hiszen akkor előfordulhat, hogy neked mást mutat a térképen egy roid mező telítettségére mint neki. Mindenkinek pont ugyanazt kell látnia, és egyik vagy másik mező depleted lesz akkor azon nem tudom miért sikerülhetne még másoknak bányászni?!
-
Nosam
aktív tag
válasz Terrorista #3122 üzenetére
"Miért kellene egy hajóval csinálni mindent?"
Én is pont ezt kérdezem, hogy miért a T9-el kéne minden más hajóra és felszereléseire megkeresni a pénzt ahelyett, hogy adott hajóval csinálnád? Hát azért mert a T9-el lehet majd a legtöbb pénzt keresni elvileg a 440-es raktérnek köszönhetően.
Duvi: Értem mit mondasz, de elvileg minden adatot akár single akár groupban vagy bárhogy ugyan arról a szerverről kapsz, mindenkinek azt kéne látnia amit a központi szerver adatai mutatnak. A single esetében is pont ugyanazt kell látnod mint open playben, leszámítva, hogy fizikailag nem látod a többi online usert de a piacok és minden egyébre továbbra is hatással vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Terrorista #3126 üzenetére
Akkor sorolják be az anaconda árát a dropship-hoz közel, hiszen kb annyit tud.
Ettől is tartok amit mondasz, open play-el még nagyon súlyos gondok vannak. Explorer-el meg az a baj, hogy egyrészt még egy kisebb hajóra 1.6 millió egy jobb szkenner másrészt meg még a teljesítményük sincs odaírva ezekre a szkennerekre. Tehát nem tudod, hogy mit veszel, hogy mit fejlesztettél, mennyivel távolabbról képes azért a pénzért szkennelni, esetleg több irányba stb.
Nem tudom, hogyan lesz ebből idei megjelenés. Lehet csúszni fog, ha pedig mégsem és megmaradnak ezek az anomáliák akkor könnyen bukás lehet belőle amit én nem kívánok ennek a játéknak.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Láttam már több kalózbázist, de ilyet amiben kalózfejet vetít ki a lézer még nem. Ez jópofa.
Diopapa: Nagyon karcsú a pénzkereseti lehetőség, lehet csak azért, hogy a bányászatot teszteljék... Nem tudom.
Tipp: Egyébként ha explorerkedni akartok, akkor az ismeretlen rendszerben érdemes rátapadni egy hajóra és követni.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
"Lehet, hogy majd az FPS modulban lesz jelentősége az állomás visszafoglalásának?"
Ez szenzációs lenne, meg akkor akár mi is elfoglalhatnánk kisebb állomásokat-outpostokat. Támogatom az elképzelést, csak úgy legyen!
Jut eszembe ezt a múltkor lőttem, van az állomásoknak Hull-ja:
[ Szerkesztve ]
-
-
Nosam
aktív tag
-
Nosam
aktív tag
válasz _Kondor_ #3138 üzenetére
Na oké de áruld már el nekem légyszíves, hogy miféle kör 250k egy 100-as rakterű T6-al, mikor még volt a kereskedő szoftver meg tele volt áruval minden sem nagyon lehetett ennyit csinálni egy T6-al maximum arannyal de az meg alig van a piacon fölég nem nagy tételben...
(Nekem béta1-ben volt T9-em és anacondám is és akkor még árú is volt a piacon folyamatosan lehetett szállítani...)
Számoljunk már kicsit, ha 500k-t lehetne csinálni egy ASP-vel 15 perces körrel, akkor óránként lehetne csinálni 2 milliót, ha napi két órát játszol akkor az máris napi 4 milla, 5 nap alatt az máris 20 millió lenne. Alig napi két órás játékkal... Ehhez képest a valóság az, hogy több mint egy hónapos játék után sem volt senkinek még csak T9-e sem, pedig láttam egy pár srácot aki nem napi két órában tolja és még úgy sem lehetett összegurulni azt az összeget.
-
Nosam
aktív tag
válasz _Kondor_ #3147 üzenetére
Így már lehet, de én nem használok most BPC-t, csak játékból tolom... És simán a játékból játszva halott ügy az egész, hidd el lehetetlen komolyan fejlődni. Ha meg már BPC (akár manuálisan frissítik akár nem), akkor meg értelmesebb lenne egy tisztességes trade computert csinálnia a fejlesztőknek, amit ugyan úgy lehetne upgradelni ahogy bármi mást...
Ráadásként mi lesz-van így az oculussal, minden fuvar előtt levesszük, hogy megnézzük a monitoron a BPC-tool-t meg az árakat?
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Hát elég karcsú az a 43 rugó.
Viccet félretéve, pl nekem most nincs kedvem folyamatos harchoz meg át is kéne alakítanom a hajót, mert szállításra és bányászatra van felszerelve. De nincs mit tenni letöltöttem megint a BPC tool-t... Igazából én marha jól szórakoznék a szállítós meg beszerzős küldetésekkel is simán, ha nem 5-10 ezreket lehetne vele csinálni körönként... Azért szerettem ezeket a küldetéseket amíg még mentek, mert lehetett menni világot látni is, mindig máshova kellett menni és még lóvé is jött vele az elején.
-
Nosam
aktív tag
Mindegy, írtam gyorsan egy makrót, így most BPC tool-al úgy tudok kereskedni, hogy egyik monitoron megy a játék egy másikon a tool, és ki sem kell lépnem a játékból alt-tab-al csak megnyomok a joy-on egy gombot és automatikusan frissiti a current lehetőséget a BPC-n a másik monitoron.
(Mondjuk alt-tabot eddig sem kellett használnom, mert windowed borderless gaming-et használok.)
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
-
Nosam
aktív tag
140,000 backers in order to develop Elite: Dangerous.
140 ezren vagyunk már a béta3-ban. Kíváncsi vagyok mennyien leszünk ha megjelenik, azért jó lenne elérni az 500 ezret és az szerintem nem is lenne lehetetlen annak ellenére sem, hogy valójában egy szűk réteg az űrszimulátorok a piacon. Nem annyira populárisok mint az FPS-ek és egyéb játékok. Ja és ugye megjelenés után jön a játék mac-re aztán később lehet jön konzolra is, amellett, hogy közben fejlesztik a továbbiakat.
Nagyon sokan vannak úgy vele, hogy bétát nem vesznek mert felesleges addig játszani amíg csak tesztelgetni lehet de komolyan játszani nem. Remélem sokak megveszik majd, hogy és gőzerővel folyik majd a további fejlesztés a planetside és fps.
Eddig 7.5 millió fontba vagyis kb 15 millió dollárba került az alapjáték fejlesztése, a két DLC-vel együtt pedig mintegy 16 millió fontba 32 millió dollárba fog fájni.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Egyébként épp azon gondolkodtam, hogy még csak 11 hajó van a játékban és a végére 25 repülhető hajó lesz benne, szóval még a hajók felét sem láttuk.
Kíváncsi vagyok milyen vasak jönnek még.
Diopapa: Igazából mindegy mennyit változik az EVE, én úgy sem játszom vele több okból sem. Én sem szeretem ha maffia alapon működő társaságok rátehetik a kezüket egy teljes játékra és szabadon cig***kodhatnak bárkivel. A Han Solo féle "egyedül a galaxisban" stílus jobban tetszik. Bár itt ED-ben is elvileg majd beülhetünk egymás hajójába, tehát két három emberes csapatok lehetnek majd elvileg.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Na hát épp most lőtt ki valamelyik gyökér egy ASP-vel tök feleslegesen, nem volt rajtam még jutalom sem...
Buktam a full rakományom is ami több százezret kóstált... Na szóval ezért lesz és kell solo rész is, hogy ne lehessen megcsinálni azt, hogy akik nagyobb hajóval vannak folyamatosan leirtsák a szállítókat hogy azok el se érhessék a nagyobb hajókat... Megyek vissza SOLO-ba és csak ott fogok szállítani mert annak nincs értelme, hogy úgy okoznak károkat másnak, hogy még csak ki se akarják rabolni az embert meg nincs rajta fejpénz sem, csak és kizárólag a céltalan gyilkolásnak nem sok értelmét látom.
Legalább rabolt volna ki, lett volna belőle haszna.
Tényleg ilyenkor mennyi fejpénz lesz a gyilkoson?
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Meg a fejpénzről jut eszembe, hogyan lesz ez a több hajónál. A hajón van-lesz a fejpénz vagy az emberen? Mert ha pl egy ASP-vel szarrá lövök mindenkit, és utána bedokkolok valami semleges helyen és átülve egy alap sidewinderrel és kilövetem magam gyorsan valahol, akkor igazából sokat nem lehet veszíteni.
-
Nosam
aktív tag
Nem láttatok valamerre A4-es frame shift drive-ot?
-
Nosam
aktív tag
Ezt nem akarom elhinni, indulnék el az árúval, erre kressel egyet a játék vissza töltésnél meg ott vagyok tele áruval valahol beszorulva az állomáson, buktam az árut megint, megint több százezret.
Nevetséges, hogy ilyen előfordulhat.
-
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #3184 üzenetére
Nincs két egyforma fejlesztés, nálam amúgy a béta már 90%-os készültségnél kezdődik. Amúgy ti valami pénzügyi szoftverrel nyomultok nem nem fejlesztettetek soha PC játékot?
ED-ben sem lenne béta 1-2-3 csak simán béta, ha nem kellene nekik villantani azoknak valamit, akik béta játékért is fizettek...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #3186 üzenetére
Teljesen mindegy, azért mégse tegyen már a fal közé az állomáson ahol alapból nem is fordulhatnál meg.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #3188 üzenetére
Crash-nél alapból feldobja a lehetőséget, hogy elküldhesd a riportot, természetesen nyomtam neki.
Viszont screenshotot nem volt időm készíteni, mivel alapból 30 mp-t adott, hogy húzzam a belem az állomásról ahol egyébként a fal között voltam valahogy, próbáltam menteni a menthetőt.
-
Nosam
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Na amúgy megnéztem BPC tool-t és azt kell mondjam, hogy annak köszönhetően hogy kézzel frissítik elég nagy eltérések vannak, akár tíz ronggyal is kevesebbet lehet keresni.
Viszont néztem, hogy a játékból az átlagárakból is nagyjából meg lehet mondani, hogy mennyit fogsz keresni egy fuvarral. Egyetlen gond van még vele, hogy meg kéne csinálni, hogy ha veszel egy árut, akkor a galaxy mapon a trade route-nál alapból az legyen bejelölve amit vettél, ha eladod akkor megint legyen üres, és akkor iszonyat jól lehetne már a játékból is kereskedni.
Most így kereskedek az átlagárakból, és elég jól megy.
-
Nosam
aktív tag
-
Nosam
aktív tag
Én is erre számítok, de azért fogadni nem mernék rá. Gondolj bele még egyetlen cirkáló sincs a játékban csak a nagy szállítóhajók, valójában az anaconda is csak egy teherhajó, a cruiserek meg most jönnek majd a Fer De Lance, a Python, a Boa stbstb... 25 hajó lesz benne, ebből most 11 van a béta3-ban. Bár az tuti volt már béta1-nél is, hogy nem fogják odaadni mindet a megjelenésig, hogy a megjelenés is üssön a bétásoknak. Sok egyéb dolgot tartanak vissza, nehogy az legyen, hogy a megjelenésnél nem lesz meglepetés...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
344.60 whql-t rakjátok fel, meglepően sok teljesítmény többletet ad.
-
Nosam
aktív tag
Nagyon faintos lett a chat is, valami autentical valamit irt nekem amikor válaszolni akartam most neked.
Tikshow: Farragut-ra gondolsz? Az benne van, de én a vezethető hajókról (no meg cirkálokról) beszélek, abból lesz 25 darab.
Tényleg és azt észrevettétek már, hogy a 2500 rendszerből egyetlen darab birodalmi rendszer sincs?
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
-
Nosam
aktív tag
Szerintetek mi lesz ma a hírlevélben? Újabb hajót pillanthatunk meg, esetleg Braben comming out-ol, vagy bejelentik, hogy 22-én be fognak jelenteni valamit?
-
Nosam
aktív tag
-
Nosam
aktív tag
Vannak benne eddig nem látott részek is hajók belsejéből.
Az hagyján, hogy dec 16.-án megjelenik a játék. A megjelenés után kezd majd izgalmassá válni a dolog, mint a gyerekek várhatjuk hova fejlődik majd ez a játék. Remélem lesz DLC-ből is béta.
Amúgy ez eddig talán a legszebb hajó, milyen pici az ember mellette?
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Igen, vagyis igazából nekünk bétásoknak már 15 nap múlva megjelenik a játék. Illetve 22.-én megtudhatunk majd egy sor egyéb dolgot a jövőről is.
Kíváncsi vagyok, hogy már most az 1.0-ba benne lesz e mind a 25 vezethető hajó amit ígértek, vagy esetleg egy pár hajóra még "kérnek majd haladékot"? Ha tippelnem kéne, szerintem visszatartottak sok mindent a bétáknál, hogy a megjelenésnél is lehessen kellő újdonságot találni.
-
Nosam
aktív tag
Olvasgattam a különböző fórumokat és eléggé megosztotta a közönséget a megjelenés dátuma. Sokak szerint még nincs kész, mások szerint pedig amíg nem tudható pontosan, hogy mi van a gamma verzióban és az mit tud addig kár is volna előre aggódni.
Tény, hogy van nekem is ami egyenlőre nem tetszik, sok apró kis zavaró hiba meg egy két nagyobb is de én ettől függetlenül szeretem ezt a játékot. Szeretném ha nem baltáznák el sikeres lenne és hosszútávon lehetne fejleszteni az előre beígért addon-ok után is, mert hatalmas potenciál van abban, hogy az egész galaxist lemodellezték. Gyakorlatilag végtelenségig lenne bővíthető újabb tartalmakkal.
Eléggé izgatottan várom a 22.-ét remélem nem kell majd csalódni és nem foszlik szét egy álom a megjelenéssel ahelyett, hogy elkezdődne.
-
Nosam
aktív tag
válasz Terrorista #3233 üzenetére
Azt én teljességgel kizártnak tartom, hogy alig 11 hajóval akarnák eladni a játékot. Ez még a fele sincs annak amit ígértek és vállaltak az alap játékba. Emellett most még hiányoznak komplett eszközök is, pl sector és orrery view, amelyek alapvető és elengedhetetlen funkciókat tartalmaznak és amelyeket megjelenésre ígértek, na meg mint mondtam a további 14 hajó. Most nincs kedvem végigolvasni a goal-kat a design topikjaiban hogy miket ígértek még alap játékba mert reggel van még nem feküdtem le aludni, de 22.-én a pre-release napján úgy is mindenki elő fogja rángatni ezeket az ígéreteket és megnézni, mi az ami esetleg kimaradt, ha egyáltalán kimarad.
Kétlem, hogy ne egy nagy lépés jönne és egy teljes funkcionalitású játék. És ha benne lesz minden, akkor ez az egy hónap elégnek kell legyen az esetleges nagyobb hibák kiirtására és a netkód optimalizálására is.
Hamarosan meglátjuk.
-
Nosam
aktív tag
Emellett viszont azzal is tisztában kell lenni, ahogy én tisztában is voltam vele mindig, hogy ez a játék a DLC-ben ígért funkciók és tartalmakkal együtt fog egy kerek egészet alkotni, illetve akkor lesz teljes funkcionalitású.
Azért lett leválasztva a planetary landing is egy külön dlc-re, hogy sokkal szebb több és jobb városokat lehessen csinálni, azért lett külön szedve a hajómászkálás, hogy azért ne csak mászkálni lehessen a hajón hanem komplett tartalmakat játékelemeket és egyéb dolgokat kaphassunk.
De az alapjátékba ígért funkciókat természetesen elvárom hogy benne legyenek az alap játékban. Abban bízom, hogy egy kellemes meglepetésben lesz részünk.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Na most megint eldurrant az agyam, gondoltam mivel 22-én úgy is full reset lesz ezért nem kereskedek és nem gyűjtök, hanem járőrködök - lövöldözök egy picit egy fullra felszerelt A osztályú Viperral.
Gondoltam én.
A helyzet azonban az, hogy hiába vannak millióim, hiába vehetnék meg akármit amit csak szeretnék ha nem lehet kapni. Gyerekek még a kommunizmusban sincs ilyen hiánygazdaság, tehát komolyan mondom 5 órán keresztül kizárólag abból állt ma a játékom, hogy leszálltam megnéztem van e A3-as FSD - PP - PD - S - SG... Nem tudok frusztrálóbb dolgot elképzelni annál, hogy kereskedtél napokat vagy akár heteket csak azért, hogy aztán ne költhesd el a pénzed felszerelésre mert a 400 milliárd naprendszert tartalmazó játékban ömlesztve vannak bedobálva a dolgok mindenféle konzekvens vagy kiszámítható logika nélkül.
A3-as Power Plant-ot és FSD-t égen földön nem találtam és 5 óra keresgélés után egész egyszerűen már nem is érdekel. Ennek nincs értelme, még úgy is nehéz volna megkeresni egy 400 milliárd naprendszert tartalmazó galaxisban az alkatrészeket, ha a galaxis mapról bemennél a system mapba és ott az állomáson írná, hogy mit lehet kapni. Na de hogy potyára elkeljen repkedni minden egyes állomásra, hogy van e olyan amit keresel, ott le kell szállni, aztán még le kell menned a hangárba és utána még konkrétan végigkattintgatni mindenen, hogy ugyan már mit lehet kapni. Hát ennek így ebben a formában nincs értelme. Sajnos.
Nem tudom, hogy ez így marad e vagy sem, de legalább lennének hajógyárak ahol tudná az ember, hogy bizonyos hajótípusokhoz biztos lehet kapni ezt vagy azt.
ÁÁÁ....Két napig tuti hozzá nem nyúlok a játékhoz megint.
-
Nosam
aktív tag
Köszi de hiába is lenne ott A3-as FSD mert előtte kellene A3-as power plant mert másként nem lenne hozzá elég áram.
Az 50-ik felesleges leszállás után majd meglátjátok ti is, hogy egy elmebeteg állat tudatosan készakarva cseszi el ezt a játékot és játékélményt. Konkrétan érzed majd, hogy az volt a célja valamelyik állatnak, hogy azért keljen grindelni ki tudja mennyi időt, hogy utána semmi hasznát ne vehesd annak a pénznek amit kerestél, és tovább tartson megtalálni az alkatrészeket amiket szeretnél mint egyáltalán megkeresni rá pénzt.
Nem elég hogy mindenféle logika nélkül random van elszórva minden alkatrész de ráadásként még random is jelenik meg, tehát közel sem biztos, hogy ott ahol elvileg lehetne pont akkor is lesz amikor leszállsz, így soha nem tudhatod, hogy egy helyen azért nincs mert alapból nincs is vagy csak azért mert éppen nincs.
Őrültség - elmebetegség, és komolyan mondom ha vagy annyira türelmes ember mint én akkor kb 50.-ik felesleges leszállás után agyon tudnád lőni az állatot aki ezt az elmebetegséget kitalálta, de egy türelmetlenebb ember már a 15.-ik felesleges leszállásnál abba fogja hagyni a játékot mert azt fogja mondani, minek grindeljen azért, hogy utána még kétszer annyit grindelhessen hogy elkezdhessen "játszani"?
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
YANYAN - MORIN CITY
A3-as Power Plant és FSD is találtam ott végre.
-
Nosam
aktív tag
válasz Viper26 #3250 üzenetére
De látsz te valami logikát abban, hogy pl az A3-as Thrusterseket és shield generátort egy random ipari rendszerben, az A3-as PP-t és FSD-t egy random Hi-tech rendszerben van elszórva?
Hol van ebben bármiféle logika?
Mert ha tudnád azt, hogy okés a Hi-tech rendszerekben vannak az A vagyis legjobb osztályú cuccok akkor még volna értelme, de konkrétan tudom, hogy a Thrustert és a shield generátort egy ipari rendszerben találtam mégpedig egy eldugott outposton. Már egyedül csak egy Power distributor kéne A3-as a B3-as helyére és fel is lenne szerelve. A probléma az, hogy nem tudni merre keresse az ember.
Nem tudom elképzelni, hogy ne probálták volna a játékot, ha igen akkor tudnák, hogy ez a tűt a cérnakazalban típusú keresgetés tönkre teszi a játékot és a játékélményt, vagyis ezért jutottam arra a következtetésre, hogy készakarva cseszik el. Tudniuk kell, hogy annak nincs értelme ha kétszer kell farmolni azért, hogy egy dolgot megszerezz.
Ilyen még egyetlen játékban sem volt, hogy kétszer kellene farmolni egy dologért.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Mesterséges intelligencia topik
- E-roller topik
- Hobby elektronika
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ingatlanos topic!
- iPhone topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen