- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A bolygóra való leszállással hogy ne lenne kihívás. Nem azt probléma megoldani, hogy hogy menjen az átmenet a bolygóból az űrbe. Leginkább két nagy (és sok kisebb) probléma van, a részletesség és a lépték. Nézzétek meg a No Man's Sky-t. Egyrészt gyorsan kiér az űrbe a videók többségén, másrészt a szomszédos bolygókon is látni hogy azért nem hatalmasak. Még a föld is 12,7 kilométer átmérőjű gömb, a Jupiter 140 ezer kilométer. SC-ben jelenleg nem bukik le annyira a lépték, mivel nem tudsz túl közel kerülni egy bolygóhoz, de amint teljesen le tudnál szállni, már fel fog tűnni hogy mekkora is az a gömb, márpedig a tejútrendszerben őrült nagy dolgok vannak. Ekkora léptékben pedig megcsinálni a tartalmat értelmesre, sosem mondható hogy ne lenne kihívás.
A másik pedig a részletek, ezeknek a leszállási ponthoz közeledve folyamatosan kell előjönniük. Az előző Around the Verse-ben pont beszéltek a témáról. Közeledve egy városhoz, ahogy egyre több látszik belőle, egyre több részlet kerül elő, amivel egyrészt nagyon gyorsan elszállhat az erőforrás, másrészt ahogy a különböző LOD szintek között vált a rendszer, el kell kerülni azt hogy hirtelen "poppoljanak" az elemek. Tehát távolról mondjuk egy textúra a város, ahogy pedig közeledsz, seamless kellene az átmenetnek lennie, nem pedig olyannak hogy x távolságról elkezdenek poppolni kis téglalapok, amik később épületekké nőnek. Ez az SC részletességi szintjével már erősen kihívás. Felhőkkel mondjuk a poppolást el lehet egy ideig fedni, de holdak esetén, ahol nincs atmoszféra, más megoldás kell.
Utána pedig beszéltek a léptékről ők is, és hogy minden mekkora nagy az életben, és double precisionnal talán esetleg meg tudják majd csinálni az ilyen 1:100-as léptéket ami a bolygókat jelenti.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest