Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz ALI_G #3429 üzenetére

    Jelenleg otthon 1*32 van. Napelem miatt lesz hó végén 3*16.
    A hozzá adott konnektoros töltövel ment eddig, (ami csak 2.3 kw körül adja kb, ha jól tudom és nem is a legjobb neki)
    Most ősszel a napelem/ 3 fazissal együtt kap majd egy külön töltőt, de 3.6-6.4 körül gondoltam, mert amennyire tudom hosszú távon a lassabb töltés tesz jót neki. (De a tul lassú meg talán nem)

    0-100 at sajnos nem tudok mondani mert az életbe nem töltöttem még így. Maga a kocsi töltés közben km/h-t ír ami vicces egy helyben állva. A sima 230 as konnektorból 10 A val veszi fel a hozzá adott töltő így jön ki a 2.3 kw de gondolom van veszteség ami miatt biztosan kb 2 kw megy bele. Általában azt írja ki így itthoni töltés mellett hogy 12-17 km/H val tölt (ennek semmi gyakorlati értelme nincs kéne valami obd olvasó de annyira nem mozgat a dolog.)
    Tegnap előtt este 8 előtt dugtam be, 21% on volt és azt írta másnap hajnal 5.31 re lesz meg a 80% általában fel órával később van kész mint előtte 10 órával mondja (mert az akku hűtés fűtés is eszik ha meleg/hideg van gondolom)
    10 óra alatt töltött volna 59% ot, ez 45 os akkura 59/10 tehát óránként 5.9% ami 45*0.059 re nézve 2.65kw óránként ami nagyjából adja a 2.3 -at (valószínűleg hamarabb dugtam be mint elsőre emlékeztem de nem írom újra az egészet)

    Sima kocsihoz adott dugalj töltövel a 3*16 al szerintem semmit se kell bővítened. Ha az alap 2-2.3 kw AC helyett nagyobb töltött szeretnél otthon kérdezd meg biker-t mert O foglakozik itt ilyenekkel.
    Ha elég 3.7 es töltés akkor sztem elég ha marad a 16 A egy szálon de nekem csak a matek adja ki, 16*230 az 3.680 kw.
    Nyilván tudni kéne milyen autót tervezel mekkora akkuval.
    Egy alap 37-39 es Leaf/Niro 11 óra alatt megvan 3.7 el 0-100 ra tehát ami jó nekik 30-80 ra (50%) bele megy 5-6 óra alatt.
    De hogy milyen autót veszel és milyen nagy fogyasztóid vannak otthon és elbírja e a 3*16 arról hozom sincs.
    Nekünk folyton le csapta a biztosítékot a fűnyíró ezért húzott a villanyszerelő egy külön fi reles biztosíték dobozos szállal egy konnektort a garazshoz anno a villanyszerelő pár éve. Azt a konnektort használom jelenleg a tolteshez de nem igazán jó mert a 2600 w os fűnyíró egy óráig nem egyenlő a 8 órás töltéssel. Ezért csere is lesz nemsoká. Valószínűleg egy 3.7 es rendszer jon majd a napelemmel együtt. Beépített B relével ami nem igazán tudom mi de biztonságos lesz az ziher.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák