Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz katt777 #8443 üzenetére

    Hmmm, jó tudni. Azt hittem a két eljárás csak módszertanilag különbözik, de mindkettő egyformán jó. Lehet hogy ezért nézett ki olyan furcsán a QTP3 Redimized amikor feltettem? Azt a változatot Qarl-ék kifejezetten a gyengéb vasakra optimalizálták, és minden nagyon szép lett, kivéve a sziklákat, amelyek olyanok lettek tőle, mintha leopárd meg párduc mintára festették volna őket, mert a rétegződésnél nagyon túlhangsúlyozta az árnyékokat.
    A sárga háromszögekre is rá lehet keresni a beta comment módszerrel, ha azokra kattint az ember, azoknál is kiírja a commentban hogy melyik mod miatt van ott a hiányzó rész. Volt egy ilyen esetem. Viszont azt elfelejtettem említeni, hogy ez a módszer csak a statikus hibákra alkalmazható, ha jön veled szembe egy deadrooth, aminek 5 keze meg 3 feje van, arra hiába klikkelsz rá, a dinamikus x y koordináták miatt nem tudja megmondani, mi okozza a hibát.
    Homi mód? A honosításra gondolsz? Hallottam hogy abban van valami grafikai fícsör is (hogy mi a fenének tesznek ilyet honosításba azt nem tudom) de magam sosem tettem föl, elvagyok az angollal. Attól volt lila a föld meg rózsaszín az ég Jorusnál?

    kizcar: akkor jobb ha használod a BSA Alteration-t is, az is benne van az OBMM-ben ha jól emlékszem. Aztán majd jelentkezz, hogy sikerült-e a buhera.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák